Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

Review: Lierac products..

Hello lovely ladies!

Πως ειστε σημερα? Δεν νομιζω να αγχωνεστε για αυριο?? (21/12)

Πριν απο περιπου 1,5 μηνα,παρελαβα ενα ομορφο δεματακι με δειγματα απο την εταιρεια Lierac.
Mια γαλλικη εταιρεια την οποια μπορειτε να την βρειτε σε επιλεγμενα φαρμακεια.
Οι τιμες των προιοντων ειναι αρκετα υψηλες,αλλα η ποιοτητα ειναι η αναμενομενη.

Αυτο που μου αρεσε ιδιαιτερα ειναι οτι πριν μου στειλουν τα προιοντα με ρωτησαν τι τυπο επιδερμιδας εχω και τι αναγκες θελω να καλυπτουν τα προιοντα. Εδειξαν πραγματικο ενδιαφερον κ δεν μου εστειλαν απλα ενα δεμα με τυχαια δειγματα. Πραγμα που εκτιμω.

Ας αρχισουμε με το πρωτο προιον λοιπον.


Ενυδατικη για μεικτες/λιπαρες επιδερμιδες με ματ τελειωμα.

Πολυ ελαφρια συνθεση,σαν τζελ.
Ευχαριστο δροσερο αρωμα.
Ενυδατωνει καταλληλα χωρις να βαραινει καθολου ενω με βοηθησε με την ρυθμιση της λιπαροτητας.
Μια πραγματικα καλη ενυδατικη.

Τιμη: 30-40 ευρω για 40ml
(O τιμες ποικιλουν απο φαρμακειο σε φαρμακειο αναλογα τις προσφορες κλπ)






Ο φανταστικοτερος ορος που εχω δοκιμασει ποτε τελεια κ παυλα.

Φανταστικο αρωμα,παναλαφρη συνθεση.
Μολις τον απλωνα ενιωθα το δερμα μου να μετατρεπεται σε βελουδο. Δεν αστιευομαι,ετσι ενιωθα κ τα χερια μου.

Απιστευτα ενυδατικος για αυτο κ τον χρησιμοποιουσα μονο του χωρις ενυδατικη απο πανω.

Χρειαζεστε πραγματικα ελαχιστη ποσοτητα για ολο το προσωπο.

Τιμη : 30-40 ευρω για 30ml.




Λεπτορρευστη κρεμα για τις πρωτες ρυτιδες.

Δεν μπορω να πω πολλα για ρυτιδες λογω ηλικιας αλλα ως ενυδατικη με βολεψε ιδιαιτερα.

Ελαφρια συνθεση,απορροφαται αμεσα,ενυδατωνει τελεια.

Εχει ενα ελαφρυ αρωμα.

Τιμη : 28-38 ευρω για 40ml.





Τζελ-κρεμα με χρωμα.

Δυστυχως αυτη η κρεμα δεν με βολεψε καθολου λογω χρωματος.
Ακομα κ η ανοιχτη αποχρωση ηταν πολυ σκουρα για την επιδερμιδα μου.
Την δοκιμασα ωστοσο μια φορα και η μαμα μου εκανε κομπλιμεντο για το ποσο ωραιο εδειχνε το προσωπο μου.

Στα συν η ελαφρια καθολου λιπαρη συνθεση και το ματ τελειωμα.
Μακαρι να εβγαινε σε πιο ανοιχτη αποχρωση.

Τιμη : 19-26 ευρω για 30ml





Ενυδατικη μάσκα με ροζ αργιλο για ολους τους τυπους δερματος.

Για να ειμαι απολυτα ειλικρινης δεν μου προσφερε τιποτα το ιδιαιτερο.

Δεν παρατηρησα καποια διαφορα στο προσωπο μου. Ισως γιατι εχω λιπαρη σχετικα επιδερμιδα οποτε δεν χρειαζομαι εξτρα ενυδατωση.

Τιμη : 15-21 ευρω για 50ml.






Βιταμινουχα μασκα προσωπου με κιτρινο αργιλο lifting και λαμψη.

Ειχα ακουσει τοοοσα θετικα για αυτη την μασκα και ειχα μεγαλες προσδοκιες.

Εν τελει δεν με εντυπωσιασε τρομερα.
Πολυ θετικο το οτι δεν την ξεβγαζεις και το οτι απορροφαται αμεσα.
Θα ηθελα να δω περισσοτερη λαμψη γιατι Lifting δεν χρειαζομαι :p

Tιμη : 15-21 ευρω για 50ml.




Λαδακι για προσωπο-σωμα-μαλλια με αντιοξειδωτική, αναδομητική και χαλαρωτική δράση.

Μυριζει ΥΠΕΡΟΧΑ!
Το χρησιμοποιω στο προσωπο οταν κανω βαθια απολεπιση (οσο ειναι ακομα νωπο το προσωπο) και πραγματικα το ενυδατωνει απιστευτα.

Στα μαλλια θελει ελαχιστη πραγματικα ποσοτητα.


Τιμη : 24-32 ευρω για 100ml.


Aυτη ειναι λοιπον η αποψη μου για τα συγκεκριμενα προιοντα.
Εκτος απο την κρεμα με χρωμα τα υπολοιπα μπορεσα να τα χρησιμοποιησω απο 5-10 φορες,αναλογα το μεγεθος του δειγματος. Το λαδακι το εχω ακομα.

Τα προιοντα που θα αγοραζα σε κανονικο μεγεθος ειναι το serum και το λαδακι.

Σας ευχαριστω πολυ που με διαβασατε,ελπιζω να βρηκατε αυτο το ποστ χρησιμο :)

Για πειτε μου,
εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την εταιρεια? Αν ναι πως σας φανηκε? Αν οχι θα δοκιμαζατε καποιο?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

10 σχόλια:

  1. Kalhmera Artemaki!!! Poly wraio post!! psaxnw enan oro k egw na agorasw! k ws twra eixa ston noy mou kapoion ths apivita... alla telika 9a i9ela na dokimasw apo aythn thn etaireia! les k toso kala logia..... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Αρτεμη!!
    Τα προιοντα lierac ειναι μια απο τις μαρκες του φαρμακιου που προτειμω
    και εμπιστευομαι.
    Οντως ο ορος ειναι καταπληκτικος!!υπεροχο αρωμα και η βελουδινη αισθηση που σου δινει μετα
    την χρηση ειναι τα συν του!!
    Αυτο που θελω πολυ να δοκιμασω ειναι ενα λαδακι καθαρισμου προσωπου που εχει και μου εχει τραβηξει το ενδιαφερον(Demaguillant velours huile)το ιδιαιτερο στο λαδι αυτο ειναι οταν ερχεται
    σε επαφη με το νερο δημιουργει υφη γαλακτωματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση και με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες! Μπράβο Άρτεμη! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review! Εγώ έχω δοκιμάσει ενυδατική προσώπου και δεν έκατσε καθόλου καλά στο δέρμα μου... Ευτυχώς ήταν σε αντλία και την έδωσα σε μια φίλη μου. Το λαδάκια ψήνομαι να το δοκιμάσω, όλο θετικά σχόλια ακούω γι'αυτό κ είμαι φαν προϊόντων σε τέτοια μορφή.
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Lierac έχει υπέροχα προϊόντα! Αγαπημένη εταιρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω σκεφτεί και γώ να πάρω προιόντα της εταιρίας αλλά πάντα για κάποιο λόγο πάντα κάτι άλλο αγόραζα!! θα τιμήσω τον ορό μάλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ .
    ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ.
    ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΑΥΡΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
    ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. polu oreo post maresei apistefta to ladaki tis lierac <3
    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά από μια τέτοια δήλωση, ο ορός μπήκε αυτόματα στη wishlist μου! Ευχαριστούμε Αρτεμάκι xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή