Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Στο υπέροχο event της Apivita..

Γεια σας αγαπημενες μου!
Καλη εβδομαδα ευχομαι σε ολες :)

Σημερα θα σας μιλησω για το event που διοργανωσε η Apivita για τις Beauty Bloggers.

Στις 3/12 λοιπον μαζευτηκαμε ολες σε εναν πολυ ομορφο χωρο,στην Χυτρα,Στεγη Γραμματων κ Τεχνων του Ιδρυματος Ωναση,για να γνωριστουμε με την ψυχη της Apivita,τους εκπροσωπους της δηλαδη.

Η Apivita σαν εταιρεια δεν νομιζω οτι χρειαζεται πολλες συστασεις,αν ομως θελετε περισσοτερες πληροφοριες ακολουθηστε αυτο το λινκ,αξιζει να διαβασετε για την ιστορια της αλλα κ για τα συστατικα που χρησιμοποιουν στα προιοντα τους http://www.apivita.com/hellas/about_us/

Παμε ομως στις φωτογραφιες που τραβηξα εκεινη την ημερα.


Μια φωτογραφια για να παρετε μια ιδεα του χωρου.
Ενθουσιαστηκα με το που μπηκα μεσα.
Ομορφος φωτισμος,προσεγμενη διακοσμηση και  μια υπεροχη μυρωδια να πλαναται στον αερα!








Η υπεροχη μυρωδια προερχοταν απο αυτα τα υπεροχα κερια.
100% φυσικα κ μαλιστα αφου λιωσουν μπορειτε να τα χρησιμοποιησετε κ ως λαδι για μασαζ/ενυδατωση.
Το δοκιμασα στο χερι μου κ ειλικρινα εμεινα καταπληκτη.
Μυριζε φοβερα για πολυ ωρα ενω αφησε το δερμα μου σουπερ απαλο.


Αφου γνωρισαμε τους εκπροσωπους της Apivita,την ιστορια της κ την φιλοσοφια της περασαμε κ σε κατι πολυ ενδιαφερον.

Η κυρια της φωτογραφιας μας εμαθε πως να κανουμε μια πληρη περιποιηση προσωπου στο σπιτι με 7 βηματα.

Ακουγονται πολλα αλλα πιστεψτε με αξιζει! Το εχω κανει 4-5 φορες απο τοτε κ το δερμα μου δειχνει πολυ καλυτερα! Αν θα θελατε καποιο βιντεο ή ποστ αναλυτικο πειτε μου στα σχολια.





Επειτα μας παρουσιασαν τα συστατικα που εμπεριεχονται στις πασιγνωστες Express masks αλλα κ στα scrubs.

Kαταπληκτικη παρουσιαση με την βοηθεια του σεφ της Χυτρας,τον Νικο Καραθανο,βραβευμενο με 2 αστερια Michelin.




O Chef εκανε τα μαγικα του κ ιδου το αποτελεσμα! (Μπορειτε να το δειτε κ στο βιντεο παρακατω)



Αφου μπηκαμε κ στην κουζινα της Χυτρας και παρακολουθησαμε την εκτελεση 2 πολυ ενδιαφεροντων συνταγων,περασαμε ξανα στην κυριως αιθουσα για να φαμε.

Μμμμ....!
Ηταν ολα μα ολα καταπληκτικα!
Ελπιζω να μην σας ανοιξα την ορεξη :p









Kαι εδω εγω με την ποδια την οποια μας την εδωσαν με το που μπηκαμε στην αιθουσα.
Πανω στην ποδια υπηρχε γραμμενο στα αγγλικα η παρακατω φραση/ρητο του Ιπποκρατη:

Let Food Be Your Medicine and Medicine Be Your Food.

 


Oριστε κ ενα μικρουλι ας πουμε ''vlog'' :p



Aυτα για αυτο το υπεροχο event. Περασα καταπληκτικα!
Το βραδακι να περιμενετε review για τα προιοντα που μας εδωσαν φευγοντας.

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post Άρτεμη!!! Πρέπει να περάσατε πολύ ωραία!!
    Εγώ θα ήθελα να δω ένα video με αυτά τα 7 βήματα για τον πλήρη καθαρισμό προσώπου!!!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ και η μπλούζα σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο δεν ηταν event σκετη υπερπαραγωγη ηταν!!
    Για να μην ζηλευουμε μπορειτε αν γινεται να ζητησετε απο τις εταιριες
    να εχετε μαζι σας και μια φαν μετα απο( διαγωνισμο)!!Πιστευω οτι ειναι καλη ιδεα!!
    Με τα φυτικα προιοντα εχω τρελα εδω και πολλααα χρονια και η Apivita ηταν απο τις
    πρωτες εταιριες που κερδισαν επαξια την εμπιστοσυνη μου!!Στην αρχη
    αγοραζα μια κρεμα της σαν βαση οπου μπορουσε να προσθεσεις οτι αιθεριο ελαιο ειχες
    αναγκη αναλογα με τον τυπο δερματος σου!!
    Αγαπημενα επισης ειναι τα σαμπουαν της και το γαλακτωμα καθαρισμου με μελι!!
    Φιλια
    Εννοηται οτι θελουμε βιντεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνονται όλα τέλεια!Κάνε ένα βίντεο ή ένα post με τα 7 βήματα,θα φανεί πολύ χρήσιμο! :D

    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. nice to meet u really love ur post..
    If u would like we can follow each other and visit our blog , it will be a great pleasure for us to know ur view about our new blog....

    Hugs, http://laviestsuperbe.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σίγουρα θέλουμε να δούμε βίντεο με την περιποίηση!
    Τα αστέρια Μισελέν είναι κάτι πάρα πολύ τιμητικό και σημαντικό για έναν σεφ,οπότε φαντάζομαι ότι ο σεφ εκεί πρέπει να ήταν κάποιος από τους καλύτερους στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εννοειται κανε βιντεο με τα 7 βηματα περιποιησης!η απιβιτα ειναι στην προτιμησεις μου κατι σαν τον κορρε και νομιζω οτι ειδικα σε εκπτωσεις πετυχαινεις πολυ καλες τιμες ειδικα για την συνθεση και την ποιοτητα των προιοντων της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδα και το βίντεο, πολύ ωραία ανάρτηση και ολοκληρωμένη παρουσίαση του event!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To σχολιο μου δεν αφορα το event αλλα για το μπλογκ σου!
    Ειναι απλα υπεροχο!
    Τωρα το βρηκα πρωτη φορα και το θεωρω απο τα καλυτερα ελληνικα beauty blogs!
    Συμφωνω απολυτα για ολα αυτα που λες περι διπροσωπιας κτλπ και θα συμφωνησω με το να σε ενοχλουν καποια πραγματα!
    Συνεχισε την καλη δουλεια που κανεις, προστεθηκες στην μικρη μου λιστα των youtubers που ακολουθω (ειμαι λιγο δυσκολος ανθρωπος δεν μου αρεσουν πολλες)

    Ελπιζω να δεις και εσυ το δικο μου μπλογκ και να μου πεις την αποψη σου!
    Φιλια πολλα να περνας ομορφα και συνεχισε την καλη δουλεια!

    thechicdream.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή