Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Happy New Year + μερικές σκέψεις για το bb κλπ.

Καλη Χρονια αγαπημενες μου!!!

Σας ευχομαι μεσα απο την καρδια μου υγεια,αγαπη κ απειρα χαμογελα το 2013 κ παντα :)

Το 2012 ηταν μια ετσι κ ετσι χρονια για μενα.
Ειχε μερικες πολυ ασχημες στιγμες αλλα κ αλλες πολυ ομορφες οι οποιες εφεραν μια καποια ισορροπια μπορω να πω.
Οπως κ να εχει χαιρομαι που ηρθε το 2013 για να μας κανει να παρουμε νεες αποφασεις,να νιωσουμε οτι μπορουμε να κανουμε μια νεα αρχη...!

Πριν κατσω να γραψω αυτο το ποστ εβαλα ενα βιντεο με τζαζ μουσικη να παιζει για να με χαλαρωσει,λατρευω την τζαζ!!! (Ακουστε το κ εσεις αν θελετε,οσο διαβαζετε)


Λοιπον...
Θα ηθελα να μοιραστω καποιες σκεψεις κ προβληματισμους μου μαζι σας.

Πρωτον.... Εχω χασει την εμπνευση κ την ορεξη για νεα βιντεακια/ποστ.
Αυτο οφειλεται σε διαφορους παραγοντες.
Αισθανομαι οτι το κλιμα στο beauty blogging εχει ''χαλασει''.
Ετσι νιωθω..

Βλεπω οτι παρα πολλες κοπελες ασχολουνται με αυτο αποκλειστικα για να εχουν οφελος.. Και μιλαω για τα δωρα απο εταιρειες.
Και ναι,δεν αρνουμαι οτι κ μενα μου στελνουν,αλλα οταν αρχισα ουτε μου περνουσε απο το μυαλο κατι τετοιο.
Φυσικα επιλεγω να ειμαι οσο πιο αντικειμενικη μπορω σε reviews (νομιζω το εχετε καταλαβει αυτο)  και γενικα δεν εχω στο μυαλο μου μονο τα δωρεαν προιοντα.
Το beauty blogging ειναι πολυ πιο ουσιαστικο. Εχει να σου προσφερει τοσα πολλα αν το αγαπησεις κ το κανεις για ευχαριστηση.

Πραγματα που με νευριαζουν τελευταια στον χωρο του beauty blogging:

1)Η δημιουργια ενος blog με μονο σκοπο τα δωρεαν προιοντα (Πιστεψτε με κανει μπαμ..!)

2)Η βιασυνη καποιων να αποκτησουν αμεσως πολλους αναγνωστες,pageviews κλπ. Προσωπικα νομιζω οτι ολα θελουν τον χρονο τους. Μην περιμενεις να γραψεις 5-10 ποστ και ξαφνικα να σε ακολουθουν 100-200 ατομα! Θυμαμαι οτι εκανα 4-5 μηνες να φτασω τους 50 αναγνωστες κ ημουν απιστευτα ευγνωμων κ χαρουμενη γι'αυτο!

3)Τα σχολια σε blogs αλλων κοριτσιων με μονο σκοπο την δικη τους διαφημιση. Τυπου: '' Τελειο ποστ! Ελατε στο δικο μου blog : www.beauty..... Ελεος! Δειξτε λιγο σεβασμο για την κοπελα που εγραψε το ποστ! Στην τελικη γραψτε τουλαχιστον ενα σχολιο σχετικο με το ποστ και μετα καντε ''διαφημιση''.

4)Η υποκρισια.. (Θα μου πειτε,παντου συναντας υποκρισια,απο το beauty blogging θα ελειπε?)
Τα ''αγαπη μου'',''κουκλα μου'',''ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΣΤ'' κλπ. Ναι,υπαρχουν κ αυτες που τα εννοουν,αλλα οσες τα λενε απλα για να τα πουν τις καταλαβαινεις. Προσωπικα το διαισθανομαι. (Μην κοροιδευετε! :p Αληθεια εχω δυνατη διαισθηση για τους ανθρωπους γενικα) 

5)Αυτο εχει να κανει με το 4,την υποκρισια δλδ,απο μπροστα αγαπες κ φιλια και απο πισω θαψιμο... Pfff....

6)To να σε  προσεγγιζουν (εστω κ ιντερνετικα) μονο για οφελος. Για να ''διαφημισεις'' το μπλογκ τους. Μολις δουν οτι κατι τετοιο δεν ειναι εφικτο,αμεσως κανουν πισω κ εξαφανιζονται.

7) Το να μου στελνουν συνεχεια μηνυματα με υφακι κ να απαιτουν σχεδον να τους δωσω emails απο αντιπροσωπους εταιρειων. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να κανω κατι τετοιο. Ειναι το λιγοτερο αγενες να μοιραζω τα emails ανθρωπων ετσι.

8)Η αντιγραφη.. Ισως ο,τι πιο γελοιο... Και δεν μιλαω για παρεμφερη ποστ κλπ αλλα για πραγματικο κλεψιμο αρθρων,φωτογραφιων. Εξισου γελοιο η προσπαθεια μιμησης του τροπου γραφης καποιας αλλης κοπελας.

Ας σταματησω εδω με οσα με ''χαλανε'',νομιζω πηρατε μια ιδεα.

(Μην ξεχνατε oτι...)
 (Thank you Tina for the image :D)

Ολα αυτα με κανουν να θελω να αλλαξω λιγο τακτικη. (Αυτο ειναι το δευτερο.. :p)
Δεν ξερω ακομα τι ακριβως αλλαγες θα κανω αλλα σιγουρα κατι θα αλλαξω.
Εξαλλου ειναι λογικο να εξελισσομαστε νομιζω.

Θελω και μια χαρη απο εσας... Θελω να ειστε λιγο πιο ''ενεργες'' σε posts και βιντεο. Θελω να ακουω την αποψη σας για προιοντα,μακιγιαζ. 

Ειλικρινα χρειαζομαι βοηθεια για να επιστρεψει η εμπνευση μου και εσεις νομιζω οτι ειστε οι πιο αρμοδιες γι'αυτο.

Αφηστε μου λοιπον την αποψη σας σε ενα σχολιο,νεες ιδεες για βιντεο κ ποστ,πειτε μου κατι διαφορετικο το οποιο θα θελατε να βλεπατε απο μενα. Ανυπομονω να ακουσω!!!


Σας στελνω την αγαπη μου κ τα φιλια μου!
Αρτεμη...

36 σχόλια:

  1. καλησπέρα άρτεμις! καλή χρονιά! εγώ προσωπικά θέλω να πω ότι ήσουν η πρώτη που ξεκινησα να βλέπω στο youtube και εξακολουθώ να το κάνω σταθερά μαζί με άλλα 2-3 κανάλια. επίσης απο σας έμαθα πάρα πολλά, και τώρα έχω βελτιώσει πολύ την τεχνική μου. όταν ξεκίνησα το δικό μου blog έγραφα μόνο για μπαζάρ τώρα με τα δικά σας ποστ πήρα ιδέα να κάνω και haul τι αγόραζα ώστε να πέρνουν ιδέες οι άλλοι τι γίνεται. γτ στα λέω όλα αυτά? γτ δίνετε ιδέες στα κορίτσια όπως και σε μένα. άσε τις άλλες λοιπόν που κάνουν copy paste, έστσι και άλλιώς θα πατώσουν και κάνε αυτό που ξέρεις καλά. εγώ στο μόνο πράγμα που διαφωνώ είναι άν μια κοπέλα χρειάζεται τόοοσα πολλά καλλυντικά, αλλά περί ορέξεως... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις δικιο!Εβλεπα τοσο καιρο τα βιντεακια σου και εβλεπα και τα σχολια και βλεπω καποια στιγμη μια κοπελα να διαφημιζει το μπλογκ τησ...Με επιασαν τα νευρα μου!Ημουν ετοιμη να την βρισω αλλα σκεφτηκα οτι 6α γινοταν μεγαλη φασαρια κατω απο το βιντεο σου και μπορει να εκανε διαφορα...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eilikrina katalavainw apoluta ti ennoeis. praolo pou to kanali mou kai to blog mou einai mikrA SE anagnwstes otan 3ekinhsa ta video den h3era kan oti uparxoun alles kopeles.. meta anarwth9hka kai epsa3a.. uphrxe mono h jiana kai si tote.. isws kai 1-2 alles. tote ta pragmata htan apla for fun kai oxi toso pseftika. eidika ayta ta agaph mou mu fenonte ahdeiastika. oute se files mou de milaw etci gt se mia agnwsth? uparxoun koples pou subathw k 8aumazw kai s aytes to deixnw me sxolia, likes kai mention sto youtube/blog mou. xwris na perimenw adalagh kai polles fores de tus to lew kan. alla to fake fenete artemis.. apla mh dineis shmasia. ontws exei xalasei o skopos alla kapia stigmh 9a 3xwrizoun mono ta swsta kanalia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα αυτά που έγραψες,εγώ δεν έχω δικό μου blog αλλά πραγματικά μου την δίνει η υποκρισία!Nα σου πω κάτι?Νομίζω πως πολλές είναι οι κοπέλες που έχουν την ίδια άποψη με εμένα ότι δηλαδή είσαι αληθινή και πολύ καλός χαρακτήρας γι'αυτό και σε αγαπούν και διαβάζουν τα άρθρα σου ή βλέπουν τα video σου! Για μένα τουλάχιστον αυτό ισχύει!Σε λατρεύω και ελπίζω να μην σταματήσεις αυτό που κάνεις! (άσχετο αλλά η jazz μου αρέσει και εμένα και ήταν πολύ καλή ιδέα να ακούσω λίγη διαβάζοντας το post σου,πραγματικά με χαλάρωσε πολύ :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά Άρτεμις μου! Ελπίζω το 2013 να φέρει σε όλους μας καλύτερα πράγματα και το εύχομαι πραγματικά! Θα συμφωνήσω μαζί σου για όλα αυτά που είπες, ειδικά την υποκρισία. Δεν υπάρχει κάτι κακό στο να αλλάξεις κάτι, απλά μην αλλάξεις τον εαυτό σου. Πριν λίγους μήνες βρήκα τυχαία ένα video σου και μου άρεσε τόσο πολύ, ο τρόπος που παρουσιάζεις το κάθε προϊόν, η ευχαρίστηση που σου δίνει όλο αυτό. Με τα video σου έμαθα αρκετά πράγματα κ αρκετές ιδέες για μακιγιάζ και άλλα πράγματα. Μια ιδέα για video θα ήταν να μιλήσεις για κάποιους τρόπους χαλάρωσης. Πιστεύω ότι αυτό θα ήταν ένα ενδιαφέρον video ή και ποστ, γιατί όχι? χαχα Ανυπομονώ για κάποιο νέο ποστ ή video! Υπάρχουν αρκετές κοπέλες που λατρεύουν αυτό που κάνεις και μαθαίνουν πράγματα! :) Μην το σταματήσεις εξαιτίας κάποιων! Καλή Χρονιά και πάλι με αγάπη, υγεία, ευτυχία και εμπνεύσεις για νέα video και ποστ! :) :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Agapi mou, de xerw ti se epirease toso polu,alla auta pou anafereis uparxoun dustuxws kathimerina gurw mas. Den einaikako na eisai eugenikos (auto paei gia tin prosfwnisi mou.. :P) alla mexri ekei.Sumfwnw mazi sou an kai den exw sunantisi kati tetoio.Diafimisi kanoun genika mesw sxoliwn kai auto einai kati pou ginetai kai sta xena blog. Mporeis apla katw apo to sxolio na afiseis to onoma tou blog sou .Otan kaleis to koino tou allou na se akolouthisei einai sa na thes na pareis tous proskekleimenous apo to spiti tou geitona gia na kaneis esu party! Anyway, an me afiseis tha kanw blogpost sto blog sou. Polla eipa... LOL. Gia ebneusi mporeis na rixeis mia matia sto pinterest. Egw exw logariasmo ekei lk me voithaei. Teleutaia lew na kanw projects opws DIY kai Home decor. Elpizw na voithisa. By thr Way auto me to mail tragiko! Filia kai kali ebneusi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ειλικρινης κ σωστη η αποψη κ η διαισθηση σου,το ιδιο νιωθουμε κ εμεις σαν αναγνωστριες ή θεατες...οταν εχεις αποκλειστικα προιοντα απο χορηγους τοτε κατι δν παει καλα...οταν σχολιαζεις μονο θετικα επισης..οταν στα gineaways προυποθετεις να σου κανουμε δημοσιο share παντου επισης!!!κ τελος το πιο ασχημο ειναι να μην απαντας σε σχολια ή ερωτησεις αυτων που σε παρακολουθουν εκτος αν ειναι κολακευτικα σχολια...
    Keep the good work,κανε βιντεο κ Post διαφορετικα με βιβλια,διατροφη,γυμναστικη,ταινιες κτλ...vlogs επισης ειναι πολυ ενδιαφεροντα,στα δικα σου παντα δεδομενα...
    φιλια πολλα,καλη συνεχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nomizw to 6-7 ta leei ola!!!
    Axx Artemh mou ti kala pou ta les..
    Pragmatika einai etsi ta pragmata alla na su pw kati?
    O kalos panta 3exwrizei kai nmzw oti einai fanero opws eipes k esu
    poies kanun pragmata gia sugkekrimeno logo..
    Twra oso gia idees.. einai duskolo na su pw mias kai egw to vriskw duskolo pleon k dn exw tis idees pou eixa
    i exw idees alla den exw ton tropo.
    Pisteuw oi alles kopeles 8a se kalupsun , exeis polles pou se stirizoun<3
    filia polla!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρτέμιδα πρώτα από όλα καλή χρονιά.. εύχομαι φέτος τα πράγματα να είναι καλύτερα για όλους. θα σου πρότεινα να αφήσεις αυτά που σε χαλάνε κατά μέρους και να βρεις τρόπους να ξεφύγεις από αυτό που αισθάνεσαι. να βρεις τη διάθεση σου.. εν ανάγκη κάνε ένα διάλειμμα από αυτό το μπλόγκ και ασχολήσου λίγο με το άλλο που ξέρεις πόσο συμπαθώ(χιχι)! μερικές φορές καλή η ομορφιά η εξωτερική αλλά η καρδούλα μας ζεσταίνεται πιο πολύ όταν ακούμε φιλοφρονήσεις για την ψυχούλα μας και όχι τόσο για το τέλειο μακιγιάζ και μαλλιά μας.. βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι εύκολο να τρέξει η μάσκαρα αλλά γι αυτό υπάρχουν και οι αδιάβροχες.. θεωρώ ότι μετά από τόσες αναρτήσεις και μετά από τόσους αναγνώστες μέσα σου ξέρεις ποιοι σε παρακολουθούν (με την καλή έννοια βεβαίως βεβαίως) γιατί χρειάζονται τα φώτα σου και ποιοι το κάνουν για τους λόγους που ανέφερες.. καλώς ή κακώς όλοι μάσκες φοράμε.. είτε από ανασφάλεια, είτε για να καλύψουμε ατέλειες είτε για να κρύψουμε ποιοι πραγματικά είμαστε.. μια από αυτές είναι και τα καλλυντικά.. δεν θα μπορούσε λοιπόν να λείπει και η υποκρισία από το τραπέζι.. σε κάθε περίπτωση όμως οι καλοί ξεχωρίζουν ενώ οι συκοφάντες και οι υποκριτές παραμερίζονται. κοίτα λοιπόν να βάλεις το υπέροχο κόκκινο κραγιόν σου, να χαμογελάσεις όπως μόνο εσύ ξέρεις και να αφήσεις όσους και όσα δεν συνάδουν με εσένα κι αυτό που έχεις επιλέξει να κάνεις και να είσαι, πίσω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Artemis mou einai kalo pou to les kai to vgazeis apo mesa sou kai egw eimai tis gnwmis oti o ka8enas exei tin dikia tou proswpikotita akoma kai ston tropo grafeis kai skepsewn kai o ka8enas einai diaforetikos akoma kai sto garpsimo stis kiniseis kai stis ekfraseis.
    Alla prepei na katalabeis oti kalos h kakos etsi einai ta pragmata.
    To kata tin gnwmi mou kalutero einai na min asxolise na koitas aytous pou se endiaferoun ta pragmata pou se endiaferoun kai polu apla na sinexeiseis na kaneis auto pou kaneis giati an denn to ekanes kala 8a to edeixne o xronos sto lew egw pou eimai ligo poio nea toulaxiston sto komati tou youtube giati se evlepa prin ksekiniso kai egw videakia Kai nomizw oti oi kopeles pou se vlepoume kai se diavazoume sto dixnoume kai aytes pou to kanoun me plagio tropo pali to deixnoyme opws leei kai to rito
    "" xronos einai o kaliteros giatros""
    alla epeiseis ""piso exei h axlada tin oura ""
    xixxixix
    panta pernoume oti aksizoume opote min xalise kai min xaneis to kefi sou !!
    <3<3<3
    kiss tonia !!!

    u.s. egrapsa polla ee? xixixixxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπερα κοριτσαρα μου, καλη χρονια!
    Διαβασα το ποστ σου, κι εχω να σου πω τα εξης..
    Κατ αρχας, οι αναποδιες και οι ατυχιες στη ζωη γενικοτερα, καλο ειναι να μας δινουν ωθηση κι οχι απωθηση απο διαφορες καταστασεις, ακομα κι αν αυτες γινονται πολυ στρεσογονες σιγα σιγα..
    Εχεις χασει κατα καποιο τροπο την ορεξη σου, και νομιζω οτι μπορω να σε καταλαβω συνεχιζοντας την αναγνωση του ποστ..
    Μα πες μου ομως, περ απο τον εκνευρισμο που σου δημιουργουν καποια φαινομενα που αντικρισες, οτι δε χαιρεσαι που δεν εχεις κυλησει μαζι με αυτες τις καημενες στο βουρκο της βλακειας και της ψευτιας..!
    Παρεμεινες αυθεντικη, και νομιζω τα "κακα" καλο θα ηταν να τα επανεξεταζουμε, μετα την αρχικη ξενερα που μας δινουν σχετικα με την κακια τους...
    Δες το δλδ σε σχεση μ εσενα..
    Ξεκινησες για σενα, για την πλακα σου, και με αργα και σταθερα και προσεγμενα θα προσεθω εγω βηματα εχεις φτασει να εισαι στο χωρο αυτο γνωστη και τοσες χιλιαδες κοριτσια να σε συμβουλευομαστε και να σε προτιμουμε..
    Ειναι τυχαιο ολο αυτο?
    Σε συμβουλευομαστε και σε ακολουθουμε, γιατι η εμπνευση σου μας εδωσε κι εμας εμπνευση και ορεξη και μας ενεπνευσες εμπιστοσυνη σχετικα με τα προιοντα ομορφιας! Η θετικοτητα σου μας εδωσε κι εμας θετικοτητα, και σε ακολουθουμε καθημερινως!
    Η εμπνευση σου και η δημιουργηκοτητα σου και μονο, σ εχουν φτασει εκει που εισαι σημερα οσον αφορα την ενασχοληση σου με το θεμα.
    Θα της επθτρεψεις να σε αφησει και να φυγει?
    Μη το κανεις θα ελεγα..
    Ειναι ισως κι αυτη η φαση ολη που σ εχει εκνευρισει μια δοκιμασια της μοιρας (με ξερεις ποσο λατρευω να βλεπω παντου σημαδια και μοιρες..!)...
    Οσο καλυτερη γινεσαι, τοσο πιο δυσκολα και μεγαλα θα ναι τα προβληματα που θα συναντας..
    Ειλικρινα, μη σταματησεις κατι και συνεχισε να κανεις βιντεακια, ακομη κι αν δεν εχεις εμπνευση.
    Και οσο προχωρας θα ερχονται κι αλλες δοκιμασιες, που θα ναι πολυ δυσκολες, αλλα οπως σε καθε δοκιμασια, βασανιστικη ή οχι, αν την περασεις, επιβραβευεσαι μετα με απλετη υπομονη ισως, ωριμοτητα ισως, με ο,τιδηποτε τελοσπαντων χρησιμοποιησες για να περασεις τη δοκιμασια..!
    Σχετικα με το τι σε ενοχλησε πιο πολυ, δε θα σχολιασω συγκεκριμενα κατι γτ παλι θα γινω μια ακαρδη σκυλα, απλα να σου πω αυτο που λεω παντα: "Assholes.. Assholes everywhere...!"..
    Μη πτοεισαι αγαπαρα,εχεις ορκισμενες υποστηρικτριες, που οσες κι αν ειναι ειναι αυθεντικα δικες σου,τις κερδοοσες με την αξια σου!
    Απο κει και περα, απλα υποδεικνυε καθε φορα που αντιμετωπιζεις μια κοτα που θελει τζαμπα προιοντα κλπ ποια ειναι, και θα της δωσουμε ολες μαζι να καταλαβει οτι ειναι λαθος αυτο που κανει... με.. κοσμιο τροπο! δεν....
    Φιλαρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρχικά θέλω να συμφωνήσω με τα περισσότερα απόσα έχουν ειποθεί και πιστευω πως οσες κοπλες γραφουν στο μπλογκ και τους αρεσει φαινεται ειτε από τον τρόπο που γραφουν ειτε απο το πως τους βλεπεις σε ενα βιντεο. Αυτο που θελω να παω εγω ειναι πως αν σαρεσει αυτο που κανεις συνέχησε το ! Μπορει να μην το αντιμετωπιζουν όλοι με τον ιδιο τρόπο αλλα υπάρχουν αρκετά ατομα που τους αρέσει. Επισης θελω να πω πως προσωπικα μου φαινεται λιγο περιεργο να αξιολογουμε αυτο που εχει κανει ο άλλος απλα ισως και λογο ηλικιας
    (είμαι πιο μικρη).

    Καλη χρονιά σε όλους Ευτυχισμένο το 2013!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ με την kallismakeuphouse.Παρακολουθώ βίντεο στο youtube , από τότε που ήταν 2-3 οι κοπέλες και ύστερα αυξήθηκαν!Μετά από κάποιο σημείο σε πολλά θέματα που συμμετέχουν πολλά άτομα τα πράγματα μπερδεύονται, θα υπάρξουν υποκριτές , συμφεροντολόγοι , άνθρωποι που θα θέλουν μόνο να αναδειχθούν (για παράδειγμα με τα δωρεάν προϊόντα όπως ανέφερες).Εσύ εφόσον τα έχεις καλά με τον εαυτό σου , ξέρεις ότι λες ΜΟΝΟ την πραγματική σου άποψη για ότι μας μιλάς, δεν έχεις κανένα λόγο να νευριάζεις και να χαλάς τη διάθεση σου!Αυτές οι κοπέλες όσες είναι με τον καιρό θα "αποκαλυφθούν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέρεις, συμφωνώ σε όλα. Αλλά δεν θα πω πολλά. Μόνο αυτό το 5...Αυτό το 5!!! Έχει φοβηθεί το μάτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πεστα ρε κουκλα, να αγιασει το στομα σου!!!

    100% word σε ο,τι ειπες!!!

    Ετσι ειναι (κ χειροτερα...χρονο να χα να συμπληρωσω, αλλα θα βγω η κακια για μια ακομα φορα, οποτε το αντιπαρερχομαι, δε βαριεσαι), ειδικα για οσες απο μας ασχολουμαστε με το Blogging εδω και χρονια, προτου καν εμφανιστουν pr και samples, οταν ακομα το καναμε 100% για το κεφι μας!!!

    Σε καταλαβαινω απολυτα, και πιστεψε με, ειμαστε πολλες απο τις "παλιοσειρες" που εχουν χαλαστει με την ολη αυτη φαση!!!

    Μη σκας ομως, αλλωστε το banner εχει νοημα, το μελλον θα δειξει ποιος θα ειναι εδω κ σε λιγο καιρο! Αρκει μεχρι τοτε να μην μας εχουνε "εκδιωξει" τα κακως κειμενα...! ;)

    Για ολα τα υπολοιπα, πρεπει να σου στειλω mail!!!
    Τake care hunni και καλη χρονια να εχουμε, ας μεινουν ολα τα στραβα στο 2012!!!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Χρονιά Άρτεμη! Εύχομαι το 2013 να σου φέρει ότι καλύτερο!
    Φυσικό είναι να χαλιέσαι με τέτοια πράγματα που και να θέλεις δεν μπορείς να τα αγνοήσεις! Εμένα πέρυσι που ήμουν πιο τακτική και ανέβαζα συχνά outfit posts μου έκαναν φάρσα και μου στείλανε ρούχα για να φορέσω και καλά στο blog...πέρασα μια μεγάλη σύγχηση περισσότερο δε, γιατί βρήκανε τη δ/νση μου...ε λίγο η φάρσα, λίγο το ότι έχασα κι εγώ την έμπνευση μου, δεν πολυ-ασχολούμαι πλέον!
    Διαβάζω τακτικά το blog σου, αλλά τα videos δεν είναι το φόρτε μου (θαυμάζω το κουράγιο σου και έχω παρακολουθήσει μερικά, αλλά απλά δεν παρακολουθώ videos γενικά) και μου αρέσει πολύ η δουλειά σου. Ως έμπνευση εγώ μπορώ να σου προτείνω 2 ξένα blogs να πάρεις ιδέες: το http://cultofpretty.com και το http://liana-beauty.blogspot.com
    Πολλά Φιλιά!
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Well said honey!

    Ότι λες συμφωνώ με τα περισσότερα,τα έχω πει άπειρες φορές και στο twitter ,και έχω γίνει κακια πολλές φορές! Μερικές κοπέλες βέβαια τους δίνω ένα ελαφρυντικό το ότι μπορει πραγματικα να θέλουν να δοκιμάσουν καινουρια προϊόντα ομορφιάς αλλα να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα,και να το κάνουν για αυτο το λόγο! Βέβαια να μου πεις δεν είναι ο σωστός αλλα υπάρχουν κ αυτα...
    Νομίζω ότι χαλαστηκα πιο πριν όταν σταμάτησα τον Απρίλιο το blogging.
    Αλλα αναθεώρησα τελευταία και σκέφτομαι ότι εφόσον μου αρέσει τίποτα δε θα με σταματήσει. Νομίζω ότι αυτο πρέπει να σκέφτεσαι και εσυ!

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλη χρονια αρτεμη με υγεια πανω απο ολα και τα αλλα ερχονται!γνωμη μου να μην αφηνεις να σε χαλανε τετοιες βλακειες ανταγωνισμος και κακιες προθεσεις θα βρεις παντου!αυτο σημαινει οτι εσυ θα τα παρατησεις?σε καμια περιπτωση!!!γραφτους και κανε οτι εκανες μεχρι σημερα!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Χρονιά και μην κολλάς στα κακώς κείμενα!
    Εγώ προσπαθώ να μην με επηρεάζουν.
    Κοίτα να συνεχίσεις τα βίντεο και τις αναρτήσεις γιατί ένα έχω να σου πω... από τελευταία σου ανάρτηση δοκίμασα να βάλω ένα λαδάκι στο πρόσωπό μου μετά από την απολέπιση-πράγμα που απέφευγα εδώ και καιρό πιστεύοντας ότι ναι μεν έλεγε ότι είναι για πρόσωπο αλλά δεν ήταν στα αλήθεια- και.. αποκάλυψη!!! :Ρ Ήταν υπέροχο πράγματι! ;)
    Χρειάζομαι τέτοιες αναρτήσεις-ωθήσεις!! Όπως και πολλές ακόμα κοπέλες πιστεύω! Άντε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλή χρονιά καταρχήν κ ό,τι ποθεις!!έχεις δίκιο για τα κοπλιμέντα που συνηθως γίνονται, απλα υπάρχουν παντου καθημερινα(δεν μου αρέσει ούτε εμενα). Όσον αφορά τα "ακολούθησε με να σε ακολουθησω", ναι μεν ειναι κάπως αλλά από την άλλη δεν μπορείς αλλιώς να προσελκύσεις κόσμο. έχω blog εδώ και 2 έτη και μου πήρε πολύ καιρό να με μάθουν και κάπως έτσι ξεκίνησα και γω, ακολουθώντας άλλα blog και αν ήθελαν με ακολουθούσαν. Δυστυχώς η ευτυχώς ένα Like ή ένα follow δεν είναι και κάτι τραγικό να το ζητήσεις, μερικές επειδή έχουν πολύ κόσμο απλά σνομπάρουν τα άλλα. Εγώ αυτό έχω καταλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χα, μετά από κάθε παράγραφο έλεγα από μέσα μου "word", "word", ξανά "word"... Έχεις δίκιο σε όλα- και τα είπες και όλα, δεν άφησες τίποτα απ'έξω! Θέλει πολύ θάρρος κάτι τέτοιο, γι'αυτό σου βγάζω το καπέλο ;)

    Ναι ναι, το blogging έχει αλλάξει εντελώς τον τελευταίο χρόνο. Έχει μεταλλαχθεί, θα έλεγα. Ήταν αναμενόμενο, αλλά δεν παύει να με στενοχωρεί. Γιατί όταν κάτι γίνεται πιο γνωστό και λίγο πιο mainstream, πλακώνουν και οι "γύφτοι"- να με συμπαθάτε για την έκφραση!

    Κατά τα άλλα, μια ανανεωσούλα δεν είναι κακή! Κι εγώ σκέφτομαι να αλλάξω κάπως το blog μου, να γράψω κανένα διαφορετικό ποστ, κτλ. Χρειάζονται κι αυτά για να μας θυμίζουν την ουσία του blogging και να ξεχνάμε τα ... δυσάρεστα παρελκόμενα που περιγράφεις!

    Πολλά φιλιά κούκλα μου και καλή χρονιά!!!
    xx xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Χρονιά με υγεία και επιτυχίες!!! Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα που θίγεις και τις ξέρεις τις απόψεις μου...Με έχουν ενοχλήσει και εμένα πολλά, αλλά προτεραιότητα δίνω σε αυτά που με ώθησαν στο blogging και όσο εγώ γουστάρω να bloggarw θα συνεχίσω να το κάνω... για μένα για το κέφι μου...Φυσικά και χαίρομαι που έχω followers που δείχνουν ενδιαφέρον για τα posts μου αλλά πίστεψέ με αν δεν έχω όρεξη να γράψω δεν θα γράψω ποτέ γιατί πρέπει...Αυτό να κάνεις και εσύ να γράφεις posts όταν γουστάρεις να γυρνάς videos όταν εσύ θέλεις και να δείχνεις ότι θέλεις...Είμαι πολύ αντίθετη στο κατά παραγγελία blogging, γιατί πιστεύω πως χάνεται η ουσία και ο αυθορμητισμός...Μείνε ο εαυτός σου κράτα το στυλ και τις απόψεις σου και η πορεία σου θα συνεχίσει να είναι ανοδική...Πιστεύω πως η κάθε μια από εμάς πρέπει να βγάζει το χαρακτήρα της,να έχει το στυλ γραφής της και να είναι μοναδική... και όσες προσπαθούν να γίνουν κάτι άλλο από αυτό που είναι πραγματικά νομίζοντας πως στο blogging υπάρχουν συνταγές και manuals το μόνο που καταφέρνουν είναι να καταλήξουν κακές αντιγραφές...και ναι στo bblogging τα αγαθά -βλέπε frebies- copies κτώνται αλλά ελπίζω πως αυτό το μπαλονάκι θα ξεφουσκώσει... Keep blogging Άρτεμη in your style!!! ;o)XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είμαι απο τους ανθρώπους που βαριέται αφόρητα να γράφει σχόλια, είμαι γλυκομίλητη ακόμα & με τα μυρμηγκάκια στο δρόμο(το εννοώ 100%), δανείζομαι άρθρα όταν τα θεωρήσω πραγματικά ενδιαφέρον προβάλλοντας όμως & τα άτομα που τα έγραψαν, δεν έχω λάβει κάποιο προϊόν απο κάποια εταιρία & αν το κάνω πάνω απ' όλα επειδή σέβομαι τον εαυτό μου θα είμαι ειλικρινής όπως είμαι πάντα & εκνευρίζομαι με τα ίδια πράγματα με σένα!!! Η μόνη μου συμβουλή είναι μην ασχολείσαι! Ας κάνει ο καθένας την δουλειά του & μην σκας τα κακάκια επιπλέουν!!! Καλή Χρονιά καλή μου!!! Θα προσπαθήσω να σχολιάζω περισσότερο αν & είμαι αμελής & όλο το αναβάλω για αργότερα!!! ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχη & μοναδική χρονιά Αρτεμάκι,
    1)Με τρέλανες με το κομμάτι! :D
    2)Έχεις αποοόλυτο δίκιο σε όσα λες περί υποκρισίας-προώθησης (πετάγομαι πάλι η άκυρη-καινούρια ~6,5 μήνες το 'χω το blog~).
    Εδώ εγώ σε τόσο μικρό διάστημα & έχω βρει κάποιες τέτοιες κοπέλες,φαντάσου εσείς οι παλαιότερες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Α μπράβο βρε κούκλα μου! Επιτέλους είσαι απ' τις λίγες που μιλάνε και λένε τα πράγματα με το όνομά τους! Συμφωνώ σε όλα!
    Έχουν δημιουργηθεί πολλά blogs-απάτη, τα χαρακτηρίζω εγώ! Και ναι όντως κάνουν μπαμ!Εγώ προσωπικά ποτέ μου μα ποτέ δεν σκεφτόμουν πώς και ειδικά πότε να μαζέψω αναγνώστες. Δεν με ένοιαξε ούτε στο Beauty blog μου ούτε στο προσωπικό μου που τόσο υπερ-αγαπώ! Όλα θέλουν το χρόνο τους! Κάνε το οτιδήποτε με αγάπη και όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν χωρίς να το καταλάβεις!
    Εκνευριστικο αυτά τα σχόλια τύπου "διαφημιστικά" αλλά πάντα απαντάω έστω και με ένα "Ευχαριστώ!" αν και δεν πρέπει πλέον!
    Υποκρισία! Τεράστιο θέμα! Υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ & ΠΑΝΤΑ, δυστυχώς! Κατηγορίες, θαψιμο και όλα τα συναφή υπάρχουν και το καλύτερο που έχεις να κάνει ο καθένας μας είναι τα αγνοεί! Εξάλλου, μην δίνεις στο τίποτα την αξία του κάτι, δεν λένε;
    Διαφωνώ όμως σε κάτι! Μην σκας για κανέναν και για καμία! Η ζήλεια ή χειρότερα ο φθόνος είναι αυτό που καίει μέσα σε όλους αυτούς τους κακεντρεχείς και λένε ό,τι λένε. Ό,τι δεν έχεις Ή ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ (που θα ήθελες) το φθονείς! Συνέχισε να κάνεις αυτό που αγαπάς με μεγαλύτερο πάθος και μεράκι! Θα βρεις και την έμπνευση και τις καινούργιες ιδέες... Εξάλλου, είναι εποχή που δεν πρέπει να σταματήσουμε να παλέουμε αντιθέτως πολεμάμε να κρατήσουμε τα όνειρά μας και ό,τι αγαπάμε ζωντανά!
    Καλή Χρονιά να έχεις! Με Υγεία και όλα τ' άλλα έρχονται και παρέρχονται!!!

    ΥΓ1. Ένα μικρό "παράπονο" που έχω από εσένα είναι ότι δεν διαβάζω περισσότερα post στο προσωπικό σου blog... και γράφεις πολύ ωραία!
    ΥΓ2. Διαβάζοντας το post σου, τα σχόλια και γράφοντας το σχόλιό μου η μουσική της Τζαζ ήταν ...ονειρική! (Και πίστευα πως εκτός από εμένα δύσκολα να βρω και κάποιον άλλον που αγαπά την Τζαζ. Λάθος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. H lady-d σε ένα αρκετά παλιό της ποστ είχε γράψει ότι πίσω από το bb blogging και από κάθε ποστ κάθε κοπέλα εκφράζει πολλά στοιχεία του χαρακτήρα της και σε μια δεύτερη ανάγνωση ανακαλύπτεις πολλά περισσότερα από ένα product review...για εμένα αυτή είναι η ουσία του beauty blogging...αν τώρα πολλές beauty bloggers θέλουν να χρησιμοποιήσουν το blog τους για μερικά freebies και αναλώνονται σε συνεχή giveaways για την αύξηση του traffic στο blog τους ας το κάνουν, για μια αναγνώστρια που αναζητά "ουσία" στο beauty blogging τα συγκεκριμένα blogs είναι ένα x επάνω δεξιά στο παράθυρο. Στο είχα ξαναγράψει το να είσαι αυθεντικός έχει μεγαλύτερη σημασία και από τις καλύτερες δημόσιες σχέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια!Σου είχα στείλει πριν καιρό ένα μέηλ που δεν απάντησες,οπότε κατάλαβα ότι κάτι απ'αυτά που σε ρωτούσα σε ενόχλησε.Νομίζω ρωτούσα αν είσαι επαγγελματίας κ πώς γίνεται και σου στέλνουν δωρεάν πράγματα.Τώρα κατάλαβα ακριβώς γιατί δεν είχες απαντήσει.Τέλος πάντων,ήθελα να σου πω ότι δεν είχα σκοπό να σε προσβάλλω(λυπάμαι αν συνέβη κάτι τέτοιο) αλλά επειδή δεν παρακολουθώ καιρό το beauty blogging δεν ήξερα τί συμβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα, δεν σου έχω ξαναστείλει σχόλιο αλλά σε παρακολουθώ από τις αρχές του blog σου. Θεωρώ οτι είναι από τα πιο προσεγμένα σε ροή λόγου,φωτογραφιών/βίντεο και ανανέωσής του. Επίσης, παντα υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε κάθε μας απόφαση αλλά αν αυτό που κάνεις σε εκφράζει, τότε αψηφισέ τα ασήμαντα. Σίγουρα όλοι δεν είναι καλοπροαίρετοι και ίσως το οτι έχεις χάσει την εμπνευσή σου να οφείλεται σε αυτό το θέμα που σε απασχολεί αλλά ζυγισέ τα μέσα σου, ίσως περνάς μια κακή φάση. Λοιπόν, πάρε τα πάνω σου και ευχομαι να έχουμε μια καλύτερη χρονιά φέτος... με υγεία! Μαρία Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μάλλον χτύπησε ο δαίμων των comments γιατι σου άφησα σχόλιο πριν λίγο και ξαφνικά δεν το βλέπω!!! Anyway (δεν παίρνω και όρκο, απλά εύχομαι να μην το έγραψα σε άλλο blog, lol!) αυτο που θα έλεγα είναι να μην χαλιέσαι με καιροσκόπους και φούσκες, ειναι απλά σημεία των καιρών (όχι μονο στο bb αλλά και γενικότερα), κάνε αυτό που σου αρέσει και όποτε σου αρέσει, τα εξαναγκασμένα (με οποιαδήποτε έννοια) posts φαίνονται και εκτιμούνται αντίστοιχα. Το blogging είναι η χαρά να μοιραζόμαστε κοινά ενδιαφέροντα με κέφι και ειλικρίνεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο με εκφράζουν αυτά που γράφεις... Η Blushing Loves και η Τινα επίσης που τις διαβάζω καιρό. Πρόσφατα "ξεσπάθωσα" κι εγώ ως σχόλιο σε κάποιο μπλογκ. Εκεί η αφορμή ήταν η ψηφοφορία για τα bb. Μπλογκς του ενός μήνα ή των δύο που όπως λες θέλουν να κάνουν 200 αναγνώστες σε μία στιγμή και μάλιστα με δείγματα εταιριών.
    Όσον αφορά τα αρνητικά συναισθήματα που νιώθεις θα συμφωνήσω με τις προηγούμενες, πως κάνεις τόσο καλή δουλεια και σίγουρα αποτέλεσες έμπνευση για κάποιες νέες bb που δεν αξίζει να το αφήσεις. Κάνεις τόσο καλές κριτικές, έχεις σωστό τρόπο γραφής, με αρχή μέση και τέλος που πραγματικά με στεναχωρεί να διαβάζω πως βαθέθηκες... Μία μικρή αλλαγή, ένα διαφορετικό ποστ ίσως είναι μία λύση "θεραπείας". Και ΟΧΙ δεν ήρθαν τα άγρια για να διώξουν τα ήμερα! Καλή χρονιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βασικα μου αρεσε πολυ η αναρτηση σου. Και συμφωνω απολυτα με ο,τι ειπες.
    Το πιο τρανταχτο βεβαια ειναι αυτο με τα freebies. Δεν ειναι απλα οτι θυμαμαι πως αρχισα, αλλα ακομη και τωρα ειναι το τελευταιο που σκεφτομαι, αν το σκεφτομαι καθολου. Δεν σκεφτομαι αν η αναρτηση μου θα προσεγγισει περισσοτερες εταιριες κ.ο.κ. Απλα το κανω γιατι μου αρεσει. Και χαιρομαι που το κανεις και εσυ αυτο.

    Στο δευτερο που ειπες, ημουν και εγω σε τετοια φαση. Μπορεις, εκτος απο τις κριτικες, να κανεις το blogging σου λιγο πιο προσωπικο. Δοξα τω θεω υπαρχουν αρκετα tags(και δεν εννοω κατι ηλιθια που κυκλοφορησαν προσφατα)/day in the life posts/ features που μπορεις να εχεις εβδομαδιαια, που πιστευω θα σε κανουν πιο προθυμη να αναρτησεις. Στο λεω σαν συμβουλη γιατι και εγω περασα τα ιδια :)

    Για το βιντεο δεν μπορω να πω κατι, γιατι πλεον δεν ασχολουμαι, περα απο το να συνεχισεις να τα κανεις γιατι εισαι πανεμορφη(και δεν το λεω υποκριτικα xD

    Θα ηταν κριμα να αρχισουν να μειωνονται οι παλιες και καλες και να αυξανονται τα καινουργια, χωρις νοημα και επιφανειακα blogs. Θα 'θελα παρα πολυ να συνεχισεις :)

    Ωραια, αυτο πρεπει να ηταν το πιο μεγαλο comment του μηνα xD

    Kαλη Χρονια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά!! Σ'έχω κάνει tag εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html
    Αν θέλεις, δες το :) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά κοπελίτσα μου!!!Με υγεία,αγάπη και πολλή όρεξη για beauty blogging!!!
    Μην αγχώνεσαι για τίποτα που δεν είναι σημαντικό...όποιος αγαπάει αληθινά αυτό που κάνει θα μείνει!!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή