Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Pantene Pro-V Event-Τι έμαθα..

Καλημερες!!
Καλη εβδομαδα ευχομαι σε ολους!
Δευτερα σημερα,μερα δυσκολη για τους περισσοτερους αλλα με λιγο χαμογελο ολα φτιαχνουν (οκ κι ενας καφες βοηθαει :p).

Πριν 1 μηνα και κατι ημουν καλεσμενη σε ενα event της Pantene Pro-V.
Oταν ελαβα την προσκληση κατενθουσιαστηκα καθως μου φανηκε ως μεγαλο γεγονος.
Θυμαμαι τον εαυτο μου να λατρευω τα σαμπουαν Pantene απο το γυμνασιο ακομα.
Λατρευα (και συνεχιζω να λατρευω) την μυρωδια τους κ την πλουσια βελουδινη υφη τους στα μαλλια μου. Αν δεν κανω λαθος Pantene ηταν το πρωτο μαλακτικο μαλλιων που χρησιμοποιησα ποτε και πραγματικα με ειχε ενθουσιασει το αποτελεσμα. Απο τοτε δεν υπαρχει λουσιμο στο οποιο να μην χρησιμοποιω μαλακτικη κρεμα. Κατι που δεν κανουν πολλες γυναικες οπως μας αποκαλυψαν εκεινη την ημερα. Και ομολογω πως ολες οι bloggers που ημασταν εκει εκπλαγηκαμε. Την μαλακτικη την θεωρω εξισου σημαντικη με το σαμπουαν.
Παμε παρακατω ομως.

Η παρουσιαση που ειχαν ετοιμασει για εμας ηταν πραγματικα απο τις καλυτερες που εχω παρακολουθησει ως bblogger.
Εμαθα ενα σωρο πραγματικα για τις ''τριχες''.
Απο την δομη τους,το τι παθαινουν οταν εχουμε ''ψαλιδα'',το ποσο σημαντικο ειναι να χρησιμοποιουμε προιοντα ειδικα για τον τυπο μαλλιων μας μεχρι χρησιμοτατες πληροφοριες για τον καθε τυπο τριχας.
Και ολα αυτα εμπεριστατωμενα με αποδειξεις.



Κατι που μου εκανε εντυπωση και σκεφτηκα να το πω και σε εσας ειναι το εξης: Τα μαλλια μας εχουν την ιδια αναγκη για περιποιηση οπως ακριβως και το προσωπο μας.
Το θεμα ειναι οτι τα μαλλια μας δεν μπορουν να μας ''μιλησουν'' οπως ''μπορει'' το προσωπο μας. Γιατι αν αισθανθουμε ξηροτητα στο προσωπο θα βαλουμε ενυδατικη ή μια πλουσια μασκα. Την ξηροτητα της τριχας δεν θα την αισθανθουμε ομως. Θα πρεπει να την παρατηρησουμε κι επειτα να κανουμε κατι γι'αυτο.

Βεβαια αν επρεπε να θυμηθω μονο ενα πραγμα απ'οσα εμαθα εκεινη την ημερα τοτε θα αυτο θα ηταν τα 4 βηματα.

4 Βήματα για υγιή και λαμπερά μαλλιά.

1) Σαμπουάν για καθαρισμό.
2) Μαλακτική κρέμα για ενυδάτωση.
3) Μάσκα ενταντικής θρέψης
4) Στοχευμενη δραση (σερουμ,λαδι)

Μετα απο την παρουσιαση ο διασημος Hair Stylist Χρηστος Καλλανιωτης ηρθε για να μας λυσει αποριες κ για να μας δειξει ενα απλο αλλα κομψο χτενισμα που μπορουμε ολες να κανουμε σε λιγα λεπτα. (Εγω να τ'ακουω αυτα που βαριεμαι απιστευτα τα χτενισματα,στην περιποιηση πρωτη,στα χτενισματα παλι... :p)


Και μετα ηρθε η ωρα του φαγητου. Ημουν πολυ απασχολημενη με το να γεμιζω το πιατο μου κ δεν τραβηξα φωτογραφιες.
Ηταν ενας τελειος μπουφες παντως.

Ελικρινα περασα ενα υπεροχο πρωινο γεματο νεες πληροφοριες/γνωσεις,θετικους ανθρωπους κ καλο φαγητο :p






Φευγοντας πηρα κ τα δωρακια μου αν κ δυστυχως δεν μπορω να τα χρησιμοποιησω (μιας κ εχω χονδρα μαλλια).
Η μαμα μου ομως θα τα καταευχαριστηθει ειμαι σιγουρη :) 






Τα ξαναλεμε το βραδυ με νεο βιντεακι με την περιποιηση των μαλλιων μου,ετσι για να μεινουμε στο θεμα :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

3 σχόλια:

  1. κι εγώ pantene είχα χρησιμοποιήσει πρώτη φορά ως μαλακτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως τα pantene είναι από τα καλύτερα μη επαγγελματικά προϊόντα για τα μαλλιά! Σε έχω κάνει tag εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/02/tag-211.html
    Αν θέλεις, δες το :) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή