Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013

Review: Apivita face masks,scrubs,serum.

Hello beauties :)

Πριν λιγες μερες σας ειχα γραψει για το event της Apivita για τις beauty bloggers. Φευγοντας μια εδωσαν μια σακουλα με μπολικα προιοντα για να δοκιμασουμε.
Τα δοκιμαζω εδω κ 1,5 μηνα,οποτε ηρθε η ωρα να σας πω την αποψη μου.

Να πω οτι αυτο που μου αρεσει παρα πολυ ειναι οτι το συντριπτικο ποσοστο των συστατικων ολων των προιοντων που αναφερω σημερα,ειναι φυσικα συστατικα. (Απο 80% μεχρι κ 98% αναλογως το προιον)

Ας αρχισω με τα scrubs.
Καταρχην βρισκω πολυ σωστο το οτι εχουν 2 απολεπιστικα,ενα για πιο ευαισθητες επιδερμιδες κ ενα για κανονικες.

Προσωπικα λατρευω αυτο με την ελια. Εχει αρκετα σκληρες ''μπιλιτσες'' κ μου αφηνει μια απιστευτη αισθηση δροσιας. Και φυσικα κανει το δερμα σουπερ απαλο κ ετοιμο για την εφαρμογη σερουμ/κρεμας κλπ.

Αυτο με το βερικοκο το χρησιμοποιει κυριως η μαμα που εχει πιο ευαισθητο δερμα κ της αρεσει πολυ. Ειναι σιγουρα πιο ηπιο.

Τιμη:7-10ευρω,αναλογως το μαγαζι.


Παμε στις μασκες!


Τις δοκιμασα ολες εκτος απο αυτην με το σταφυλι την οποια την εβαλα στην μητερα μου κ πραγματικα ειδαμε διαφορα στο προσωπο της. Μια αμεση συσφιγξη κ λαμψη.

Η μασκα με το ροδι και η μασκα με τον βασιλικο πολτο μπορω να πω πως ειχαν παρομοιο αποτελεσμα στο δικο μου δερμα. Ενυδατωση,λαμψη κ απαλοτητα. Στα συν οτι μυριζουν τελεια.

Ομως για να ειμαι ειλικρινης αγαπημενη μου ειναι αυτη με τον πρασινο αργιλο κ αυτο γιατι εχω μεικτη επιδερμιδα κ οποιαδηποτε μασκα κανει βαθυ καθαρισμο απλως την αγαπω.
Η συγκεκριμενη απομακρυνει καθε ιχνος σμηγματος κ αφηνει το δερμα  πραγματικα καθαρο. Κανει ο,τι ακριβως υποσχεται.

Τιμη: 7-10ευρω αναλογως το σημειο πωλησης. 
Ποσοτητα:40ml (το ιδιο ισχυει κ για τα scrubs)


Ημουν πραγματικα παρα μα παρα πολυ ανυπομονη να δοκιμασω το πρασινο serum (με μυρτιλλο και βιταμινη C) για λαμψη πριν ακομα παω στο event. Οταν το ειδα στην σακουλα μονο που δεν φωναξα απο την χαρα μου!

Εχω καποιες δυσχρωμιες στα μαγουλα κ ηθελα να δω αν θα μπορεσει να τις εξαλειψει εστω σε καποιον βαθμο.
Μεχρι τωρα δυστυχως δεν εχω δει βελτιωση αλλα η αληθεια ειναι οτι τον χρησιμοποιω σε εναλλαγη με τον μπλε ορο.
Παντως μυριζει φοβερα. Εχει ενα αρωμα εσπεριδοειδων κ απορροφαται αμεσα.
Ενω ηθελα ΠΑΡΑ πολυ να μου αρεσει τελικα τον βρηκα απλα οκ.
Μαλλον θα δοκιμασω τις κρεμες που εχει η Apivita ειδικα για δυσχρωμιες. Τις εχει δοκιμασει καμια σας? Αποψεις?

Παμε τωρα στον μπλε ορο.
Ο οποιος νομιζα οτι δεν ειναι για μενα γιατι ειναι ενυδατικος κ εγω που εχω μεικτο δερμα θεωρω οτι δεν χρειαζομαι σουπερ ενυδατωση. ΛΑΘΟΣ.
Ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!
Περιεχει aloe vera & υαλουρονικο οξυ,μυριζει κ αυτος πολυ ομορφα κ απορροφαται ισως κ πιο γρηγορα απο τον πρασινο.
Ενυδατωνει απιστευτα την επιδερμιδα μου κ την αφηνει εξτρα απαλη. 
Ο ορος αυτος ηταν η μεγαλυτερη εκπληξη για μενα.
Νομιζω πως ειδικα τωρα τον χειμωνα που η επιδερμιδα μας χρειαζεται περισσοτερη ενυδατωση ειναι ιδανικος. LOVE IT!

To μονο αρνητικο που θα πω για τους ορους ειναι η ποσοτητα τους. Μονο 15ml. Συντομα θα μου τελειωσουν. Θα ηθελα στο μελλον να τους δω σε συσκευασιες τω 30ml.

Tιμη: 19-30ευρω αναλογως το σημειο πωλησης. Προτιμηστε on line φαρμακεια. Θα βρειτε κ σετ 2 ορων γυρω στα 32ευρω,πολυ συμφερουσα τιμη. 
Ποσοτητα: 15ml.

Aυτη λοιπον ειναι η αποψη μου για τα συγκεκριμενα προιοντα.
Γενικα εχω μεινει πολυ ευχαριστημενη κ σιγουρα θα αγορασω στο μελλον καποιες μασκες,το απολεπιστικο αλλα κ τον μπλε ορο.

Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα? Αποψεις?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

9 σχόλια:

  1. 'Ολα ειναι καταπληκτικα!'Εχω λιπαρη επιδερμιδα,εχω δοκιμασει τον μπλε ορό και ειναι φανταστικος!Δεν αφηνει καμια λιπαροτητα και κανει την δουλεια του! Απο τις μασκες εχω δοκιμασει το ροδι η οποια όντως μυριζει υπεροχα και ενυδατωνει αλλα και αυτη με τον πρασινο αργυλο!Εχω επισης να πω μονο τα καλυτερα!Νιωθεις την επιδερμισα πολυ καθαρη κ τα σπυρακια (αν έχεις) σταδιακα εξαφανιζονται!'Ολα σχεδον τα προιοντα τους ειναι αρκετα αξιόλογα !Nice post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχω δοκιμασει το scrub για το σωμα με ελια και ειναι τελειο,αφηνει το δερμα μου πολυ απαλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apivita τέλεια τα πίλινγ τους επίσης και η μάσκες αγοράζω αυτές που ειναι σε στιλ δειγματάκια παίρνω διαφορες και ειδικά αυτες με τον ροζ άργυλο και το πράσινο για της λυπαρες επιδερμίδες ειναι ότι πρεπει...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από μάσκες έχω δοκιμάσει αυτή με πρόπολη και είναι εξαιρετική.Θέλω πολύ να δοκιμάσω τους ορούς,ειδικά τον πράσινο!Ωραίο post. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο ορός από ποια ηλικία και μετά ενδείκνυται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω δοκιμάσει όλες τις μάσκες που βγάζουν, τις λατρεύω κυριολεκτικά, θέλω να δοκιμάσω και τους ορούς σε κάποια φάση, δεν έχει τύχει ακόμη. Τελευταία περνάω μια φάση που ρίχνω πολύ βαρος στην περιποίηση του προσώπου, είναι και η ηλικία βλέπεις χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό το διάστημα το scrub με βερύκοκο και πραγματικά είναι υπέροχο! Εκτός το ότι μυρίζει εκπληκτικά, αφήνει μια τέλεια αίσθηση στο δέρμα και ταυτόχρονα το κάνει να δείχνει τόσο φρέσκο και λαμπερό ... Το λάτρεψα πραγματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είχα πάρει ένα σκραμπ από τα body shop το οποίο είναι με βιταμίνη c και ήπια απολεπιστική δράση! το αποτέλεσμα? κάφε φορά που το χρησιμοποιώ να μ δημιουργούνται σκασίματα ειδικά στο μέτωπο που έχω ελαφρά ξηρότητα και να μην μπορώ να βάλω make up χωρίς να το έχω ενυδατώσει με 2 - στρώσεισ κρέμα. τώρα θα δοκιμάσω τις apivita την σειρά γτ με το αμυγδαλέλαιο που πήρα ως κρέμα νύχτας είμαι πολύ ευχαριστημένη. δεν μένει ίχνος λιπαρότητας και τα στίγματα μαλακώνουν τόσο πολύ που με ενα καλό σκραμπ φεύγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραιο post!..εδω και μερες γλυκοκοιταζω να παρω τον ορο με το υαλουρονικο οξυ κ τ φαρμακειο της γειτονιας μου το εχει σετ με το πρασινο serum στα 40ευρω..εγω η8ελα να ειναι με το καφε serum κ αφου μου λες οτι δεν εμεινες ευχαριστημενη λεω να τα παρω χωριστα...οταν τα παρω 8α σε ενημερωσω για την γνωμη μου!φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή