Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Review: Max Factor: Singer Look (Mascara-Eyeliner-Eyeshadow)

Γεια σας αγαπημενες!

Νιωθω πως εχει περασει ενας αιωνας απο τοτε που εχω να γραψω στο blog μου καποιο ποστ σχετικο με ομορφια. Η αληθεια ειναι οτι οντως εχει περασει καιρος!
Αλλα σκοπευω να το αλλαξω αυτο.
Εδω κ κανα 2μηνο δοκιμαζω πολλα προιοντα για τα οποια θα σας γραψω τις επομενες μερες.
Θα γραψω μπολικα reviews μαζεμενα,ελπιζω να μην σας πειραζει.

Πριν αρκετο καιρο ελαβα τα 3 παρακατω προιοντα για δοκιμη.


Τα δοκιμασα,αρκετες φορες,και ηρθε η ωρα να σας πω την αποψη μου.

Πριν αρχισω ομως,να σας πω οτι με αυτα τα προιοντα οι μακιγιερ τις Max Factor δημιουργησαν το Singer look στην αγαπητη Gwyneth Paltrow (την οποια ομολογω δεν την πηγαινα παλια,αλλα τελευταια εχω αλλαξει εντελως γνωμη).

Τι ακριβως ομως ειναι αυτο το look?
Ειναι ενα glamorous statement look με πολυ ροκ διαθεση θα ελεγα.
Αψεγαδιαστο δερμα,smokey eyes σε τονους του γκρι,μαυρο eyeliner,μπολικη μαυρη μασκαρα,φυσικες αποχρωσεις στα μαγουλα κ χειλη και φυσικα επιμελως ατημελητα μαλλια τα οποια ποτε δεν πετυχαινω :p





Οριστε κ μια φωτογραφια για να καταλαβετε καλυτερα..

Παμε ομως επιτελους στο review μου.
Η False Lash Effect 24 hours ειναι η αγαπημενη μου μασκαρα. Πραγματικα Holy Grail. Οποτε ημουν περιεργη να δω αν θα μ'αρεσει κ αυτη.
Και μ'αρεσει. Οχι οσο η 24hours αλλα μ'αρεσει.
Λατρευω το βουρτσακι της.
Μπορεις να χτισεις οσο ογκο θελεις,εχει αρκετα εντονο μαυρο χρωμα,διαρκει πολλες ωρες και μου κραταει την καμπυλη αρκετα καλα.
Ιδανικη για καθημερινη χρηση αν την περασετε μια φορα ή για smokey look αν την περασετε περισσοτερες.


Η σκια στο χρωμα 110 Onyx ειναι σκουρο γκρι με σχεδον ματ αποτελεσμα. Αναμειγνυεται ευκολα κ με ενα primer διαρκει ωρες. Like it.

Το eyeliner ειναι πολυ καλο. Εχει μια σχετικα μακρια μυτη που αρχικα με δυσκολεψε γιατι εχω συνηθισει πιο ''κοντες'' αλλα τελικα μ'αρεσει.
Εχει πολυ εντονο μαυρο χρωμα κ κραταει για πολλες ωρες.
Το αποτελεσμα που δινει ειναι σχεδον glossy. Οπως φαινεται στην φωτογραφια.



Γενικα εμεινα πολυ ευχαριστημενη κ απο τα 3 προιοντα κ τα χρησιμοποιω πολυ συχνα.
Μαλιστα δοκιμασα κ το look της Gwyneth κ ελαβα αρκετα κομπλιμεντα.
Μηπως θα θελατε να το δειτε σε βιντεακι,για να δειτε κ τα προιοντα εν δρασει?
Ευχαριστως θα το εκανα αν το θελετε πολλες.

Μηπως εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα?
Πως σας φαινεται το singer look?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

15 σχόλια:

  1. πολύ καλό review, θα με ενδιέφερε να δω και το μακιγιαζ σε βίντεο, κούκλα η Gwyneth!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία & τα άλλα προϊόντα,αλλά πιο πολύ μου κίνησε το ενδιαφέρον το βουρτσάκι της mascara! :D

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφεροντα ολα, το look πολυ καλο....Την μασκαρα θα την δοκιμασω οπωσδηποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βιντεακι-βιντεακι!!
    Δεν ειμαι η μεγαλυτερη φαν του smokey look, αλλα θα ηθελα να δω τα προιοντα εν ωρα δρασης για να κρινω αν αξιζει να τ αγορασω ή οχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο review!Και εγώ έχω αλλάξει γνώμη για την Gwyneth!
    Η σκιά μ΄αρέσει πολύ πολύ!
    Πόσο μ΄αρέσει αυτό το look!!!!
    xxx

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολοκληρωμένο review και ωραία προϊόντα!
    Σειρά έχει το βιντεάκι σου, που τόσο ωραία ετοιμάζεις κάθε φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το βουρτσάκι αυτό για μένα είναι το ιδανικότερο βουρτσάκι σε μάσκαρα!!!!Εννοείται πως θέλουμε βιντεάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Max factor ηταν η πρωτη εταιρια καλλυντικων που εμπιστευτικα
    και μπορω να πω την λατρεψα κυριως η πουδρα της (cream puff)και
    η μασκαρα 2000 απλα υπεροχη!!
    Βεβαιως και θελω βιντεο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοείται να κάνεις βίντεο...και με επιμελώς ατημέλητα μαλλιά ;)..χιχι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φυσικά και θέλουμε βίντεο.Φαίνεται τέλειο μακιγιάζ!Το περιμένω τώρα που το είπες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. tha tin valw stin wishlist mou ti mascara!
    otan teleiwsoun autes pou exw tha tin exw sta upopsin mou!
    tzina!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου αρέσει πολύ τα βουρτσάκι της μάσκαρας! Γενικά τέτοια βουρτσάκια μάσκαρας προτιμώ! Θα ήθελα να τη δοκιμάσω.... Θα θέλαμε φυσικά να δούμε και το βίντεο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. teleiwwwwwwwwww agapw max factor eimai polu fun ths!!!!!!!!! kai epitelous kai mia kopela pou ta aneferei de kserw giati kai na pw thn alh8eia mou exei kinhsh thn periergeia kamia kopela sta videakia pou blepw de leei tpt !!!!!!!! kai adika malista giati exei polu kala pragmata kai se normal times !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εχω δοκιμασει το eyeliner και πραγματικα εχει γινει το αγαπημενο μου! κι εμενα με δυσκολευε λιγο το βουρτσακι στην αρχη αλλα πλεον δεν εχω προβλημα!! παντως επειδη εχεις αναφερει πολλες φορες για την μασκαρα ειμαι πολυ περιεργη να την δοκιμασω!! φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άρτεμη, γεια σου! Παρακολουθώ αρκετό καιρό τώρα το blog σου και μπορώ να πω, ότι εμπιστεύομαι τη γνώμη σου! Το έχεις και μπράβο σου!
    Θα ήθελα τη συμβουλή σου! Έχω κοντές και όχι ιδιαίτερα πυκνές βλεφαρίδες. Δεν έχω μείνει ποτέ ευχαριστημένη από καμία μάσκαρα, καθώς πάντα καταλήγω με μπερδεμένες και "κοκκαλωμένες" βλεφαρίδες! Επίσης, όσες έχω δοκιμάσει, βγάζουν παραπάνω υλικό το οποίο μένει στις βλεφαρίδες. Να σου πω, επίσης, ότι δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση στα χοντρά και μεγάλα βουρτσάκια!
    Έχεις να μου προτείνεις μια (οικονομική) που, πρώτα απ'όλα να μη τις κοκκαλώνει; Θέλω φυσικό αποτέλεσμα!
    Ενδεικτικά να σου αναφέρω δύο που έχω δοκιμάσει: Hypnose Star από LANCOME, Voloume glamour MAX από BOURJOIS. Είναι, νομίζω, δύο πολύ καλές εταιρείες, αλλά αποτέλεσμα μηδέν! Σε ΄μένα τουλάχιστον!
    Άρτεμη, ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Περιμένω απάντησή σου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή