Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

Super διαγωνισμός Aussie + βιντεάκι με αγορές.

Γεια σας αγαπημενες μου!
Τι κανετε?

Ειμαι σιγουρη οτι θα σας φτιαξω την διαθεση...
Εχω ενα νεο βιντεακι για εσας με νεες αγορες αν κ αυτο το ποστ εχει ως κυριο σκοπο την ανακοινωση ενος απιθανου διαγωνισμου!

Μια τυχερη απο εσας στις 26/1,θα εχει την δυνατοτητα να ερθει μαζι μου για hot yoga στο Ψυχικο  ( http://www.hot-yoga.gr/ ) και αφου τελειωσουμε την πρωτοτυπη γυμναστικη μας θα πιουμε καφεδακι και οι εκπληξεις θα συνεχιστουν,γιατι η Aussie εχει σκοπο να μας κακομαθει :) (Δειτε το βιντεο για μερικες παραπανω πληροφοριες σχετικα με τις εκπληξεις!)



ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:

1) Πρεπει να ειστε μελη στο blog μου.
2)Πρεπει να μου αφησετε ενα σχολιο απο κατω λεγοντας μου γιατι θα θελατε να κερδισετε καθως κ το email σας για επικοινωνια.
3)Πρεπει να ειστε ΣΙΓΟΥΡΕΣ οτι θα μπορεσετε να παρευρεθειτε (για να μην με αφησετε μονη :p)

Aν θελετε παραπανω ευκαιριες τοτε μπορειτε να κανετε like την σελιδα μου στο Facebook: http://www.facebook.com/BeautyWithArtemi
Kαι να γινετε μελη στο καναλι μου στο YouTube : https://www.youtube.com/BeautyWithArtemi

Παρακαλω να με ενημερωσετε αν κανατε καποιο εξτρα βημα.

O διαγωνισμος θα ληξει στις  23/1 στις 12π.μ και την ιδια μερα θα ανακοινωσω την νικητρια.


Παρακολουθηστε κ το βιντεακι.



Tσεκαρετε κ το ποστ μου για την νεα σειρα ''Take the heat''  απο την Aussie (αν δεν το εχετε διαβασει ηδη) aussie-take-the-heat.

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

44 σχόλια:

  1. γεια σου Αρτεμη! Πολυ πρωτοτυπος ο διαγωνισμος σου! Μου αρεσει παρα πολυ η γιογκα γι'αυτο θα ηθελα να κερδισω. Παρακολουθω διαφορα βιντεακια της Denise Austin με γιογκα κ νιωθω απιστευτα ηρεμη μετα τις ασκησεις. Να εισαι σιγουρη οτι αν κερδισω δεν υπαρχει περιπτωση να μην ερθω! :) Φιλακιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Artemi eimai melos kai sto blog sou(me to onoma Natalie) kai sti selida sto fb(Natalie Antonopoulou) kai sto kanali sou(Natalitsa1994) !Tha ithela polu na kerdisw gia na se synantisw!Se parakolouthw toso kairo eisai i prwti beauty youtuber pou anakalupsa kai blepontas ta binteakia s pernaw teleia! Se sumpathw kai kai ithela polu na zisw auti tin empeiria kai na parw dwrakia aussie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα τα καλλυντικά που πήρες, καλοφόρετα, εκτός βέβαια από την μάσκαρα και αιλάινερ. Την μάσκαρα την έχω κι εγώ. Είναι όντως χάλια. Απλά εγώ την χρησιμοποιώ, βουτώντας στο υλικό της μια παλιά μου μάσκαρα στεγνή ή κάποια που μου έχει τελειώσει και την εκμεταλλεύομαι έτσι. 
    Εγώ δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ στην Yoga. Ευχαριστούμε πάντως για τον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραιος διαγωνισμος...θα ηθελα πολυ να παρω μερος και εγω...αρχικα θελω να σε γνωρισω απο κοντα!και δευτερον hot γιογκα ΟΥΑΑΟΥΥ...απλα τελειαα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Άρτεμη!!! Έχω γίνει μέλος τώρα στο blog σου και θεωρω ότι αυτού του τύπου ο διαγωνισμός μου αρέσει γιατί είναι ιδιαίτερος... Κατ'αρχάς μου αρέσει να δοκιμάζω καινούρια πράγματα, όπως είναι η hot yoga (δεν έχω κάνει ποτέ, μόνο yoga) και δεύτερον είναι ωραίο να γνωρίζεις καινούρια άτομα και ειδικά για σένα να βλέπεις face to face τα μέλη του blog σου και να συζητάς χωρίς να είσαι πίσω από έναν υπολογιστή (πολύ απρόσωπο...). Λοιπόν, αυτά είχα να πω και εύχαομαι σε όλες καλή επιτυχία!!! Αν είμαι η τυχερή, να ξέρεις ότι θα έρθω γιατί θα είναι και για μένα μια πρωτόγνωρη εμπειρία και θα έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω και τα προιόντα της Aussie, που όλες έχουν δοκιμάσει εκτός από εμένα απ'ότι φαίνεται χιχιχιχι! Φιλάκια πολλά και για άλλη μια φορά εύχαομαι καλή επιτυχία σε όλες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ax makari na kerdisw :)
    exw kanei like kai sto fb kai subscibe sto youtube
    to mail moU einai :MaryYoou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θελω και εγω να λαβω μερος! πιο πολυ ανυπομονω για την φροντιδα μαλλιων που θα μας κανουν εαν εν τελει ειμαι η τυχερη καθως τα μαλλια μου δεν περνουν και την καλυτερη τους φαση. εχω γινει μελος και στο youtube και εχω κανει like στη σελιδα σου στο facebook. :) facebook: Iwanna Katsiwlh youtube name:Joanna reader
    email:joanv1991@gmail.com
    φιλια πολλα Αρτεμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου αρτεμη!! ενθουσιαστηκα πραγματικα με τον διαγωνισμο σου! Ειναι υπεροχος τοσο ο διαγωνισμος οσο και η ιδεα οι blogggers να γνωριζουν τις αναγνωστριες τους!Φιλακια πολλα και καλη επιτυχια σε ολες! <3 email: efii91@windowslive.com
    youtube: efii91
    fb: Έφη Φαφ
    blog: beautyefi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι τελειος διαγωνισμος..!! και ποια δεν θα θελε να κερδισει σε εναν τετοιο διαγωνισμο?? και να σε περιποιηθουν και να γνωρισουν και εσενα!! εχω κανει ολα τα βηματα to meil einai ntantou@hotmail.com
    fb Aris kai Konstantina Grigorakaki kai blog ntantou .. polla filakia kai kalh epituxia se oles mas :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λοιπόν, καταρχάς γιατί αγαπώ την aussie και γιατί θέλω να δω τι ετοίμασαν. Κατά δεύτερον γιατί δεν έχω κάνει ποτέ, ποτέ yoga. Και τρίτον γιατί είμαι σίγουρη πως μπορώ να παρευρεθώ! Like στη σελίδα έχω κάνει καιρό τώρα, οπότε μέτρα κι αυτό :D φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καταρχας πολύ ωραία πρωτοβουλία! θα ήθελα πολύ να παρευρεθώ για να σε γνωρίσω απο κοντά, μέσα απο το ίντερνετ δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσμα για την προσωπικότηtaτου άλλου! επίσης δεν έχω κάνει ποτέ γιόγκα και θα ήθελα να δοκιμάσω. τέλος να σε ενημερώσω είμαι ήδη μελος σε όλα! στο facebook (antigoni mich) στο blog όπως βλέπεις και στο youtube (antigoni mi. καλή μας επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kala teleios o diagwnismos....an kerdisw dn uparxei periptwsi na mn erthw...se parakolouthw sunexeia.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. episis th ithela para polu na kanw giogka....eimai melos sto blog s k sto youtube edw k kairo...filakia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μονο που ακουσα τις δραστηριοτητες, ηδη ευχηθηκα να κερδισω!!
    Φοβερος διαγωνισμος κι ελπιζω να κανεις κι αλλους τετοιους..!
    Φυσικα και ειμαι μελος και στο youtube και στο facebook!!!
    Μακαρι να κερδισωωωω!!!
    Αν και ειμαι σιγουρη πως οποια κοπελα κι αν κερδισει θα τα περασει απιστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. super diagonismos!!!! exo akousei tosa gia th giogka k einai oneiro m na kano kapoia stigmh!!! :) euxaristoume k sena k thn aussie p mas dinete auth thn eukairia!
    mail: maggiedepp@hotmail.com
    oso gia ta extra bhmata exoun ginei edo k polu kairo :)
    fb: margarita kella
    youtube: maggiedeppetf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. wraios diagwnismooos! super mera ananewshs kai wraia parea :)
    mail: madeofstarsblog@gmail.com
    extra vhmata :
    fb: Lydia Mak
    youtube: lydium13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ ωραιος ο διαγωνισμος Αρτεμης..Καταρχας θελω πολυ να σε γνωρισω και παντα ηθελα να κανω γιογκα(αν και υπαρχει τετοιο τμημα στο γυμναστηριο μου)
    mail:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου Άρτεμη!!!! Απίστευτα πρωτότυπος διαγωνισμός με φανταστικό έπαθλο!!! Έχω ευχηθεί ήδη τέσσερις με πέντε φορές να είμαι εγώ η τυχερή! Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω γιατί θα ήθελα πάρα πολύ να σε γνωρίσω από κοντά!! Επίσης, ειλικρινά βλέποντάς και ακούγοντάς σε να μιλάς για πιλάτες και γιόγκα, μου μεταφέρεις όλη αυτή τη θετική ενέργεια που σου δίνει η τέτοιου είδους γυμναστική και πραγματικά θα ήθελα να την βιώσω και εγώ!! Σκεφτόμουν μήπως γραφόμουν σε κάποιο τέτοιο τμήμα οπότε θα είναι μια πολύ καλή δοκιμαστική ευκαιρία αυτή που μας δίνεις!!! Οπότε να 'σαι σίγουρη ότι αν κερδίσω θα έρθω σίγουρα!!
    Είμαι ήδη fan σου στο fb ( https://www.facebook.com/lamprini.mpirou )
    sto youtube (http://www.youtube.com/user/111Sabrina111?feature=mhee) και στο tweeter (https://twitter.com/Lamprini_wt_gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θα ηθελα να δοκιμασω αυτο το ειδος γυμναστικης, να σε γνωρισω, να πιουμε καφεδακι και απλα αγαπαω aussie!
    e-mail: vass7982@yahoo.gr
    fb name: eirini grimani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. to email mou penny__1991@hotmail.com ax makari n eimai h tixeriii na se gnwrisw k apo koda mias k oi simvoules s einai toso xrisimes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σου Αρτεμη ενθουσιαστικα οταν ειδα αυτον τον διαγωνισμο θα ηθελα πολυ να κερδισω πρωτον για να σε γνωρισω και να πιουμε καφεδακι και δευτερον γιατι εκεινες τις μερες εχω τα γεννεθλια μου και θα ηθελα και εγω ενα δωρακι που θα με χαλαρωσει..... το email μου ειναι e_lsa94@hotmail.com Και εννοειται αν κερδισω θα ειμαι σιγουρα εκει!! φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εχω ακολουθησει πολλες φορες yoga απο τηλεοραση και θα ηθελα πολυ να ημουν εκει να τολμήσω. Θελω να κανω κατι καινουριο στη ζωη μου και πιστευω ειναι η στιγμη. Ελπιζω να γινει πραγματικοτητα αυτό το όνειρο , για τι το εχω αναγκη. Και να πιω ενα coffee μαζι σου θα ειναι το καλυτερο γνωριζοντας τα προιοντα Aussie .
    Email: donatella-donina@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γεια σου Άρτεμη! Θα ήθελα πολύ να κερδίσω για να σε συναντήσω από κοντά γιατί σε παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό και έχω εμπνευστεί πάρα πολύ από εσένα.Ήσουν η πρώτη youtuber που γνώρισα και σε λάτρεψα από το πρώτο βιντεάκι.Μπορώ να πω ότι είσαι το είδωλό μου! Θα ήταν μεγάλη μου χαρά και τιμή να σε γνωρίσω από κοντά. Είμαι και εγώ (με τη μαμά μου βέβαια) μία beauty blogger και θα ήταν πολύ ωραία εμπειρία να ανταλάσουμε απόψεις. Τα επιπλέον βήματα τα έχω κάνει εδώ και πολύ καιρό.


    Υ.Γ.:Θα μπορούσα να ανεβάσω το διαγωνισμό σου στο blog μας;

    -Βάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λοιπον, εγω θελω να κερδισω γιατι περναω παντα ωραια μαζι σου!!
    το email μου το εχεις ηδη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hi Άρτεμη!!! Πραγματικά πολύ έξυπνο concept διαγωνισμού! Μπράβο!!
    Λοιπόν θα ήθελα να κερδίσω, διότι θα μου άρεσε να σε συναντήσω από κοντά, μιας και σε παρακολουθώ αρκετό διάστημα και γενικότερα θα μου άρεσε όλη αυτή η εμπειρία χαλάρωσης... την οποία (χαλάρωση) χρειάζομαι οπωσδήποτε!! χαχα
    Λοιπόν το mail μου είναι elena_fairy@hotmail.com (στη σελίδα σου έχω κάνει πολύ καιρό like, είμαι επίσης γραμμένη στο blog σου και παρακολουθώ και το κανάλι σου στο youtube) ;)
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. polu wraios diagwnismos!!!
    exw ginei melos sto blog sou me name: Maria Gk
    like st facebook me onoma: Giorgos Karamoixos
    kai sundromiths st kanali sou st youtube : Maria Gk
    to email mou: maria_sol@hotmail.gr
    tha ithela polu na kerdisw tn diagwnismo dioti einai polu kalh eukeria na dokimasw hot yoga alla kai na se gnwrisw kai apo konta!!! se parakolouthw polu kairo kai maresei auto pou vlepw :P
    kalh epituxia se oles mas !!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ ωραία αυτά που πήρες, όσο για τον διαγωνισμό, δεν έχω λόγια....έχω ακούσει για την hot yoga αλλά δεν έχει τύχει μέχρι τώρα να κάνω και πολύ θα το ήθελα ειδικά αν έχω και εσένα παρεούλα. Έχω δοκιμάσει αρκετά ήδη Yoga με τελευταίο και καλύτερο την forrest. Σε ευχαριστούμε για τα δωράκια!!
    Το email μου είναι: k_mpag@hotmail.com και έχω κάνει και τα extra βήματα

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. super, super, super o διαγωνισμός! Θέλω τόσο πολύ να κερδίσω!!!θέλω να δοκιμάσω πολύ την hot yoga που τόσα έχω ακουσει και να περάσω μια ξεγνοιαστη μέρα ομορφιάς και χαλαρωσης!
    email: sofoulac@gmai.com και έχω κάνει και τα extra βήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα!!! Τέλειος ο διαγωνισμός!!! Να πω οτι στο βιντεάκι σου μου άρεσε το βάψιμό σου πάρα πολύ!!!
    Λοιπόν, θέλω να έιμαι οι τυχερή για πολλούς λόγους. Θέλω πολύ να σε γνωρίσω, καταρχήν!!!!! Hot yoga δεν έχω κάνει ποτέ, ουτε γιόγκα γενικότερα οπότε θα ήθελα να δοκιμάσω. Και λατρέυω Aussie για μαλλιά!!! Τρελαίνομαι!! Για να δούμε αν θα μου χαμογελάσει η τύχη! ΦΙλιά!
    Σε ακολουθώ απο παλιά αρα εχω κάνει τα εξτρά βήματα.
    FB και youtube Claire Gianneli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο καλύτερος διαγωνισμός, που έχεις διοργανώσει. Ανανέωση και χαλάρωση. Ό,τι χρειαζόμαστε όλοι ανεξαιρέτως. Δηλώνω συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Gt agapw ti hot yoga, alala den exw tidunatotita na paw..k gt mou aresoun polu ta dweakia!!! :-D kali epituxia!!! Elsa2016@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Polu wraios diagnwnismos!! tha ithela polu na dokimasw aussie k fusika tin hot yoga!! wow!! Kai fusika na se gnwrisw kai na perasoume omorfa ekeini tin mera :)

    katerinaki_emp@hotmail.com
    (veveia youtube k edw exw allo email alla auto einai to kurio mou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα ηθελα πολυ να κερδισω για να σε γνωρισω να κανω γιογκα -που δεν εχω κανει εδω και καιρο γιατι το νεο γυμναστηριο που παω δεν εχει :( - και να καρδισω δωρα απο Aussie!!!Ελπιζω να κερδισω δεν εχω κερδισει ποτε!!!
    Mail : mary_kokolaki@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ε λοιπόν θέλω κι εγώ γιόγκα και περιποίηση μαλλιών στο Ψυχικό γιατί έχω κουραστεί τόσο πολύ αυτές τις μέρες που δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο! Άσε που μένω κάτι δίπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  38. tha hthela polu na kanw hot yoga!kai na se gnwrisw apo konta!an eimai h tuxerh tha me vreis edw... cheapandchicbeauty@hotmail.com
    euxaristw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ειχες δικιο!ο διαγωνισμος ειναι σουπερ!μακαρι να ειμαι εγω η τυχερη!το email μου ειναι artemisious91@hotmail.com και εχω κανει ολα τα βηματα!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πάρα πολύ ωραίο το βιντεάκι σου&επίσης φοβερός ο διαγωνισμός! συγχαρητήρια για όλα, συνέχισε έτσι! το δικό μου e-mail είναι : marorose2508@gmail.com :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή