Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2013

Beauty Pick of the Day: The Body Shop - Mango EDT

Hello beauties!!

Τι κανετε? Ελπιζω να μην ειχατε καμια περιπετεια με την σημερινη καταιγιδα!
Εγω ημουν σπιτι κ μπορει τα αστραποβροντα να μην σταματουσαν αλλα η διαθεση μου για υπνο δεν ελεγε να φυγει! 
Σηκωθηκα με τα χιλια ζορια..!

Και αποφασισα οτι σημερα ηθελα ενα αρωμα εντελως αντιθετο με τον καιρο.
Ενα αρωμα δροσερο,ανοιξιατικο,χαρουμενο!
Και κατεληξα σε αυτο.


Το The Body Shop Mango EDT.
Το ελαβα πριν περιπου 1  μηνα για να το δοκιμασω και με την πρωτη δοκιμη μπορω να πω πως με ενθουσιασε.
Ειναι απο την καινουρια σειρα αρωματων σε συσκευασια των 30ml. (12ευρω,αλλα εχουν -20% για λιγες μερες ακομα αν δεν κανω λαθος) .
Οπως βλεπετε χωραει ανετα στην παλαμη μου κ αυτο το κανει ιδανικο για να το παιρνω μαζι μου.

Μυριζει....μανγκο! Και κατι απο ροδακινο και βανιλια. Ετσι κ αλλιως το μανγκο ειναι ενα περιεργο φρουτο απο μονο του. Οταν το τρωω νομιζω πως τρωω ενα μειγμα φρουτων. Το λατρευω.
Η διαρκεια του θεωρω οτι ειναι πολυ καλη. 4-5 ωρες σε μενα.

Ενα ακομα θετικο ειναι οτι περιεχει οινοπνευμα απο οργανικο ζαχαροκαλαμο,απο μια επαρχια του Εκουαδορ μεσω Δικαιου Εμποριου.
Beauty with heart!

Μην ξεχασω να πω οτι μπορειτε να βρειτε κι αλλα υπεροχα αρωματα σ'αυτη την συσκευασια. 
Χμμ..αυτη η φραουλα κ το satsuma σα να μου κλεινουν το ματι! :p

Για πειτε μου,
εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω?
Τι αρωμα προτιμησατε σημερα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. wraio post Artemis . tha paw na tsekarw ta arwmata.. exw para pou kairo na agorasw kapoio eponumo arwma. sunithws pairnw apo to arwmatopoiio tis geitonias mou, thanks gia to post.filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραιο ποστ! εγω εχω το μανγκο, το σατσουμα και τη φραουλα και ειναι φανταστικα και οντως διαρκουν παρα πολυ, ακομη κ αν βαλεις λιγο!!καλη επιλογη=)


    http://cocorosiebeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to mango einai apo tis agaphmenes mou kalokairines murwdies apo to the body shop. sigoura 8a paw na parw kapoio!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σαν γυμνασιοκοριτσάκι (πολλάά χρόνια πριν) έπαιρνα φανατικά τη βανίλια από το bodyshop! έχω καιρό να το τσεκάρω, λες να είναι το ίδιο??? :D α, σε περίπτωση που ενδιαφέρεσαι, new post is up, yayy!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. egw 8a i8ela na dokimasw to coconut gt exw akousei ta kalitera logia!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα κορίτσια!!
    Εγώ πριν 3 μέρες πήρα από τα bodyshop αυτό με την καρύδα (το τελευταίο στην φωτογραφία). Όταν το δοκίμαζα στο μαγαζί μου φάνηκε απίθανα γλυκό και δροσερό άρωμα. αφού το αγόρασα, 20 λεπτά μετα (που το είχε απορροφήσει το δέρμα μου) μου έφερνε εμμετό! ίσως να τα φταίει και το δέρμα βέβαια γιατί αλλιώς ταιριάζει σε καθέναν, αλλά σε εμένα προσωπικά προκαλέι αναγούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή