Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2013

~Mastic Spa Review~

Γεια σας αγαπημενες!!

Μου ελειψε πολυ το blogging,τελευταια το ειχα παραμελησει.

Παμε στο θεμα του σημερινου ποστ. Η αποψη μου για 4 προιοντα που δοκιμασα απο την ελληνικη εταιρεια Mastic Spa.

Νομιζω πως ολες την γνωριζετε,οποτε δεν θα επεκταθω σε λεπτομερειες.
Σας προτεινω ομως να επισκεφθειτε το site τους γιατι ειναι πραγματικα πολυ προσεγμενο. Με πολλες πληροφοριες για την εταιρεια,τα συστατικα που χρησιμοποιουν κ επισης μπορειτε να δειτε αναλυτικα τα συστατικα καθε προιοντος ξεχωριστα.




Ας αρχισω με το σαπουνι σωματος Agia Markela.
Περιεχει μαστιχα και αγνο ελαιολαδο.
Μυριζει πολυ,πολυ ομορφα και η μυρωδια μενει στο δερμα για καποια ωρα.
Το χρησιμοποιω κυριως για τα χερια μου και μου αρεσει αρκετα.
Δεν ξηραινει το δερμα μου  αλλα δεν το ενυδατωνει κιολας.
Θα ηθελα να κανει λιγο παραπανω αφρο. Γενικα μου αρεσε,θα ηθελα να δοκιμασω κ αλλα.
Τιμή: 3.6ευρω για 100gr.






Το σαμπουαν που δοκιμασα ειναι το Las Ramblas,Curly haired shampoo.
Περιεχει μαστιχα και βιολογικο σπορελαιο κανναβης.
Ειναι για σγουρα κ βαμμενα μαλλια οποτε οπως καταλαβαινετε δεν ειναι κ το ιδανικο για εμενα με τα μαλλια προκα :p

Μυριζει πολυ,πολυ ομορφα,σαν μια μειξη μαστιχας κ καρυδας. Υπεροχη μυρωδια!

Κανει ωραιο αφρο και καθαριζει παρα πολυ καλα τα μαλλια μου.

Κατ'αλλα ειναι ενα απλο σαμπουαν.

Τιμη: 5.25ευρω για 300ml





Δοκιμασα επισης αυτην εδω την μασκα προσωπου.
Εχει ως βαση τον/την πρασινο/η αργιλο και περιεχει επισης μαστιχα και ελληνικο ελαιολαδο.
Υποσχεται οτι αναπλαθει το δερμα.

Με αυτη την μασκα εχω μια σχεση μισους και αγαπης. Γιατι θα με ρωτησετε.

Και θα απαντησω οτι ενω λατρευω την δουλεια που κανει (καθαριζει σε βαθος την επιδερμιδα μου,την αφηνει απαλη κ σιγουρα πιο λαμπερη) στα πρωτα 3-4 λεπτα της εφαρμογης με καιει πολυ.
Πολυ ομως. Την πρωτη φορα τρομαξα και ηθελα να την βγαλω αλλα εκανα υπομονη κ υποχωρησε η ''καψα''.

Το αποτελεσμα ειναι πραγματικα υπεροχο αλλα θα προτιμουσα να μην με καιει.

Τιμη: 16ευρω για 50ml.



Για το τελος αφησα το αγαπημενο μου προιον,εξου και οι καρδουλες :p

Προκειται για την aquaMARe 27.
Περιεχει μαστιχα,φυσικο σπορελαιο κανναβης,βιολογικα αιθερια ελαια και SPF 15. (Στο site γραφει spf20 αλλα μαλλον εχει γινει λαθος).

Την υπεραγαπω αυτη την κρεμα,την ειχα κ στα αγαπημενα Ιανουριου κ ειναι αγαπημενη κ για τον Φεβρουαριο.

Μυριζει δροσερη μαστιχα. Εχει ελαφρια υφη,απορροφαται αμεσα κ ενυδατωνει πολυ καλα το κανονικο-μεικτο μου δερμα. (Η λιπαροτητα εχει μειωθει τωρα το χειμωνα)

Ειναι και ιδανικη βαση για πριν το μεικ απ.
Θα την αγορασω σιγουρα σε καποια εκπτωση. Γιατι 16.80 για 50ml τα θεωρω αρκετα.


Αυτη λοιπον ηταν η γνωμη μου για τα 4 προιοντα που δοκιμασα.
Εννοειται οτι ειναι η ειλικρινης μου αποψη οπως παντα αλλωστε.

Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα?
Αν ναι ποια ειναι η δικη σας αποψη?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

P.S Τα προιοντα μου τα εστειλε ο κ. Γιωργος Σοδης,τον οποιο κ ευχαριστω,για να τα δοκιμασω και να μοιραστω την αποψη μου μαζι σας.

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο review, την κρέμα σκέφτομαι να τη δοκιμάσω κ εγώ :)Για τι τύπο δέρματος είναι;
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικα-ξηρα. Αλλα εχει πολυ ελαφρια υφη,πιστευω οτι ακομη κ σε σχετικα λιπαρες επιδερμιδες θα ειναι οk. Σ'ευχαριστω πολυ!
      xxx

      Διαγραφή
  2. Καλό ποστ! Αν θες τη γνώμη μου, θα προτιμούσα λίγο περισσότερα λόγια για τις υφές των προϊόντων, πόσο παχύρρευστη είναι η μάσκα, πόσο υδαρές το σαμπουάν κι αν κρατάει αρκετό καιρό(γιατί δεν είναι κ φτηνό!) κ ήταν καλό που ανέφερες πώς ένιωσες τη μάσκα στο πρόσωπό σου!
    Το σαπούνι μπορεί να χρησιμοποιηθεί κ για πλύσιμο σώματος;
    Συνέχισε το blogging, μας αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!
      Εχεις δικιο,θα αναφερω και τις υφες απο δω κ περα :)

      Ναι μπορει,ουσιαστικα για πλυσιμο σωματος προοριζεται.

      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία Άρτεμης μου εγώ έπαθα πώρωση με την κρέμα μαλλιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!
      Δεν την εχω δοκιμασει αλλα με εβαλες σε σκεψεις! :p
      xxx

      Διαγραφή
  4. Ωραίο review! θέλω να δοκιμάσω σίγουρα τη μάσκα προσώπου..χρήσιμη η προειδοποίηση σου για το κάψιμο στην αρχή!

    http://beautyisanemotion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. emena mou arese para polu to post sou makari na mporousa na grapso san esena... ego varieme pou zo! haha <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Χαχαχα δεν πειραζει,ο καθενας εχει τον δικο του τροπο :)
      xxx

      Διαγραφή