Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Empties!

Hello,hello!

Τι κανετε?

Σημερα σας εχω ενα βιντεακι με empties!
Προιοντα που χρησιμοποιησα μεχρι τελους και μινι reviews.
Λατρευω να βλεπω τετοια βιντεακια αλλα δυσκολευομαι να τα κανω καθως εχω πολλα προιοντα και ολο αλλαζω,δεν περιμενω να τελειωσει καποιο δλδ.

Τελικα τα καταφερα και μαζεψα 9 προιοντα!

Ελπιζω να σας αρεσουν κ εσας τετοια βιντεακια και αν εχετε κανει παρομοιο βιντεο ή ποστ μην διαστασετε να αφησετε λινκ στα σχολια,θα χαρω να τα δω :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.


6 σχόλια:

  1. Είσαι κούκλα στο βίντεο! Τέλεια τα μαλλιά και το μακιγιάζ :) Να κάνεις ένα tutorial!!
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήσουν τέλεια ...το λάτρεψα αυτό το βίντεο και περιμένω το επόμενο με ανυπομονισία... ( ΥΓ. σίγουρα θα χρησιμοποιήσω 3 από αυτά τα προϊόντα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο βιντεάκι-και φανταστικό μαλλί! :D Έβαλα μερικά προϊόντα στο μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραιο βιντεακι και πολυ πολυ χρησιμο! μερικα απο αυτα τα προιοντα σιγουρα θελω κι εγω να τα δοκιμασω ειδικα αυτη τη bb κρεμα της skinfood! οσο για το ντεμακιγιαζ της bioten το εχω παρει και εγω και σε σχεση με της johnsons που χρησιμοποιουσα δεν κανει την ιδια τελεια δουλεια! θα κανω σχετικο ποστ συντομα! :) φιλακια!
    stellasbeautyworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο βιντεάκι κούκλα μου! Το καθαριστικό της olay ήθελα κι εγώ να το πάρω αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν θα είναι τόσο καλό. Γενικώς από τα καθαριστικά θέλω να βγάζουν αφρό, γιατί έτσι νιώθω ότι κάνουν δουλειά! Α, επίσης, πόσο κούκλα είσαι με αυτό το Ανοιξιάτικο μακιγιάζ και το υπέροχο μαλλί! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίο το blog σου..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου..
    www.alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή