Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

First Impressions: Christian Gio BB Cream-BB Cream με 3ευρώ!

Hello beauties!!

Καλη εβδομαδα κ Καλη Σαρακοστη σε ολες!!

Πως περασατε σημερα? Πεταξατε χαρταετο? Τι καλο φαγατε??
Προσωπικα πηγα μια μινι εκδρομουλα για καφε κ φαγητο στην Χαλκιδα. Ποσο αγαπω την Χαλκιδα!!

Παμε στα δικα μας τωρα.

Σημερα θα παρακολουθησετε ενα νεου τυπου βιντεακι απο εμενα,ενα βιντεακι στο οποιο σας λεω τις πρωτες μου εντυπωσεις απο την Christian Gio BB cream.
Εννοειται πως την χρησιμοποιησα για πρωτη φορα στο βιντεο για να μπορεσω να ειμαι εντελως αντικειμενικη.
Αυτο το βιντεο το εμπνευστηκα βλεποντας την ItsJudyTime στο Youtube,ειναι μια απο τις αγαπημενες μου ξενες beauty gurus.



Την συγκεκριμενη BB Cream λοιπον,την προμηθευτηκα μεσω του eBay, www.ebay.com/Christian-Gio-B-B-Cream-SPF-40 με μολις 3ευρω συμπεριλαμβανομενου τα εξοδα αποστολης.
Την αγορασα πιο πολυ απο περιεργεια για να ειμαι ειλικρινης.
Μου εκανε εντυπωση η χαμηλη τιμη αλλα κ ο μεγαλος δεικτης προστασιας.
Λογω του οτι δεν γνωριζω τα συστατικα της,πηρα ενα ρισκο μπορω να πω,αλλα μεχρι τωρα δεν με εχει απογοητευσει. Το αντιθετο θα ελεγα.

Εχει πολυ ελαφρια υφη,δεν την νιωθω στο δερμα μου καθολου,εχει ελαφρια προς μετρια καλυψη αν χρησιμοποιησετε πινελο,οποτε καλυπτει λιγα πραγματα αλλα κανει το δερμα πολυ ομοιομορφο.
Κανει τους πορους λιγοτερο εμφανεις και εχει ματ τελειωμα. Χωρις πουδρα μενει στο προσωπο για 6-7 ωρες αν εχετε κανονικο-μεικτο δερμα οπως εγω. Με πουδρα η διαρκει αυξανεται για 2-3 ωρες ακομα.

Οσες εχετε λιπαρο ή κανονικο/μεικτο δερμα μπορειτε να την χρησιμοποησετε αμεσως μετα το πλυσιμο του προσωπου σας,χωρις να βαλετε καποια ενυδατικη πρωτα δηλαδη. Οσες εχετε ξηρο δερμα θα προτεινα να βαζατε καποια ενυδατικη πριν γιατι δεν θα σας καλυψει η ενυδατωση που παρεχει.

Προσωπικα δεν μου δημιουργησε σπυρακια (την χρησιμοποιω καθε μερα εδω κ λιγες μερες βεβαια).

Μεταφερεται σε κινητα κλπ αλλα πολυ λιγο,καμια σχεση με αλλες bb ή foundation,που μιλας τηλ κ μετα βλεπεις το κινητο σου γεματο προιον :p

Λογω του υψηλου SPF με κανει να δειχνω λιγο πιο ασπρη σε φωτογραφιες με flash.

Εν κατακλειδι,της βαζω 9/10.
Ο μονος λογος που της εκοψα εναν βαθμο ειναι γιατι εχει μια αποχρωση η οποια ταιριαζει σε ανοιχτοχρωμες επιδερμιδες.
Κατ'αλλα μπορω να πω οτι με ενθουσιασε παρα πολυ κ πολυ πιθανον να αγορασω μια ακομη αφου για το καλοκαιρι θα ειναι ιδανικη. Με βλεπω να την χρησιμοποιω καθημερινα!!

Χμμμ... Μηπως να αγοραζα κ μια για giveaway?? Τι λετε??

Αυτη λοιπον ειναι η αποψη μου κοριτσια.



Πως φανηκε αυτο το βιντεο? Σας φανηκε ενδιαφερον? Θα θελατε να δειτε περισσοτερα τετοια?
Περιμενω την αποψη σας καθως ειναι πολυ σημαντικη για μενα :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

9 σχόλια:

  1. Καταπληκτική δείχνει για τα λεφτά της, και ήθελα από καιρό να δοκιμάσω κάποια κορεάτικη bb, σίγουρα θα την παραγγείλω!!
    Eυχαριστούμε για το χρήσιμο post και βίντεο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poli wraio post kai video. tin krema kapoia stigmi tha tin protimisw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουκλίτσα, πολύ ωραίο και βοηθητικό θα έλεγα το video! Με έβαλες σε πειρασμό για αυτή την bb cream ειδικά για το Καλοκαίρι! Θέλω να την παραγγείλω και θα το κάνω!Σ΄ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο review!!Έχω πάθει και εγώ μια μανία με τις bb cream κυρίως λόγω τις αντηλιακής προστασίας !Δεν μου αρέσει να βάζω καθόλου ξεχωριστό αντηλιακό!Τώρα που ανοίγει ο καιρός νομίζω θα την πάρω κι αυτή,τη skinfood τέσσερις μέρες τη φοράω και την έχω ερωτευτεί!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχω ξανακουσει για αυτη! Bargain θα λεγα!!! σιγουρα θα τη σημειωσω καπου για να τη δοκιμασω!! x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα giveaway θα ηταν τελειο! Πολυ καλο review :)
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το review σου Αρτεμάκι! :)
    Καλή φαίνεται αυτή η bb cream,αλλά η ελαφριά κάλυψη με ψιλοχαλάει η αλήθεια..!
    Για το καλοκαίρι βέβαια μια χαρούλα θα είναι! :D

    Σε tagαρα!
    http://thewillbyds.blogspot.gr/2013/03/tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρελαβα τν συγκεκρημενη bb σημερα την δοκιμασα κ μου φανηκε τελεια θα μπορουσε να ειν πιο καλυπτικη ομως μ ενα κονσιλερ διορθωνεται την συνιστω ανεπιφυλακτα.φιλια σε ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σήμερα παρέλαβα και τη δική μου! (ένα μήνα παρά κάτι αφότου την παρήγγειλα). Δε την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά μόλις είδα ότι η τιμή της τώρα είναι 28.27 ευρώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή