Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2013

Review: Clump Defy mascara by Max Factor.

Hello beautiful ladies!

Τι κανετε?
Μολις εκατσα στο κρεβατακι μου χαλαρα,παρεα με το λαπτοπ και ειπα να σας μιλησω για 2 μασκαρες* που δοκιμαζω εδω και πολυ καιρο.

Ουσιαστικα προκειται για μια νεα μασκαρα της Max Factor η οποια κυκλοφορει σε 2 αποχρωσεις,Black & Black Brown.
Προκειται για την Clump Defy.

Για να ειμαι ειλικρινης,θεωρω οτι η Max Factor εχει ισως τις καλυτερες μασκαρες.
Αυτο βεβαια ειναι προσωπικη μου αποψη καθως καθε κοπελα εχει εντελως διαφορετικες βλεφαριδες και αναγκες απο μια μασκαρα.

Οσες με παρακολουθειτε καιρο θα γνωριζετε οτι η αγαπημενη μου μασκαρα ever ειναι False Lash Effect 24 Hours απο την Max Factor ασφαλως.

Οποτε οποια δοκιμασω παντα την συγκρινω με αυτην.


Πριν σας πω ομως την δικη μου γνωμη,διαβαστε ενα αποσπασμα απο το Δ.Τ.

Ομορφα τα λεει ε? Ισχυουν τωρα αυτες οι υποσχεσεις?


Θα ελεγα οτι ισχυουν. Πραγματι ειναι πολυ καλη μασκαρα για διαχωρισμο και ογκο. Το βουρτσακι αγκαλιαζει πολυ καλα τις βλεφαριδες και δεν αφηνει περισσιο προιον πανω τους.
Ο ογκος που δινει ειναι αρκετα καλος.
Δεν ειναι παρα πολυς,αλλα με 2 καλες στρωσεις επιτυγχανω αρκετο ογκο.
Προσωπικα μου αρεσει να την χρησιμοποιω κυριως απο το πρωι μεχρι το απογευμα. Το βραδυ θελω την False Lash Effect 24 Hours μου :p



To βουρτσακι της ειναι το ατου της νομιζω. Παρα πολυ καλο. Οπως βλεπετε στην φωτο,το προιον ειναι ισα κατανεμημενο και πανω κ κατω.

Γενικα μου αρεσει πολυ,και η μαυρη και η μαυρη/καφε (για πιο φυσικα λουκ).
Το μονο παραπονο μου ειναι οτι δεν μου κραταει την καμπυλη που δημιουργω με το ψαλιδακι.
Για να ειμαι ειλικρινης βεβαια αυτο δεν ειναι φταιξιμο της μασκαρας αλλα των δικων μου ισιων σχεδον ασιατικων βλεφαριδων :p

Γενικα βολευομαι πολυ τις αδιαβροχες συνθεσεις. Μακαρι να εβγαζαν κ μια αδιαβροχη σε αυτη την σειρα,νομιζω πως θα ηταν  εκπληκτικη :)

Να πω επισης οτι η διαρκεια της ειναι επισης πολυ καλη,καθως δεν μουτζουρωνεται κατα την διαρκεια της ημερας ενω αφαιρειται με ενα απλο ντεμακιγιαζ ματιων. (Αν και γενικα προτιμω τα oil based ντεμακιγιαζ γιατι αφαιρουν τις μασκαρες σε δευτερολεπτα,το ιδιο κ αυτην).

Και μια φωτο απο το Δ.Τ.
Πανεμορφο το μοντελο..! Μ'αρεσει πολυ και το μακιγιαζ αλλα και το στυλ της (παρατηρησατε τις κονκαρδες στο καπελο? YES volume,NO clumps! :)


Tελος να πω οτι βρισκετε Max Factor σε Hondo's Center,Sephora κ.α καταστηματα καλλυντικων.
Η τιμης της μασκαρας ειναι πανω-κατω στα 20ευρω αλλα πολυ συχνα βαζουν καποιες προσφορες.

Αυτη λοιπον ηταν η αποψη μου.
Μηπως την εχετε δοκιμασει και εσεις? Αποψεις?
Ποια ειναι η δικη σας αγαπημενη μασκαρα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


*P.R Samples.

3 σχόλια:

  1. Είχα δοκιμάσει κάποτε της Max Factor κι αν δεν κάνω λάθος 2-3. Πολύ καλές ήταν, και διαχώριζαν ωραία τις βλεφαρίδες, αλλά δεν είχαν τόσο έντονο αποτέλεσμα όσο ήθελα, από άποψης χρώματος-τουλάχιστον αυτό θυμάμαι γιατί πάνε και χρόνια. Η δική μου αγαπημένη είναι η They're Real και μερικές της Maybelline! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ την έχω δει εδώ και κάμποσο καιρό....χαίρομαι που έμεινες ικανοποιημένη (έτσι θα πάω να τη δοκιμάσω)...ΠΟλύ ωραίο και αναλυτικό το post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi darling!
    I love your blog and I just want to ask you to follow each other...
    Let me know :)
    Kisses
    Timeless Mode

    ΑπάντησηΔιαγραφή