Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Review: Νέα Fructis!

Hello my beautiful ladies!

Πως μου ειστε?
Εχω παραμελησει λιγακι το blog μου και αισθανομαι λιγο ασχημα γιατι αφιερωνω περισσοτερο χρονο σε facebook,youtube,instagram .
Aλλα υποσχομαι να το αλλαξω αυτο. Αυτη η εβδομαδα θα ειναι αφιερωμενη κυριως στο blog-ακι μου!
Θα ποσταρω σιγουρα 1 νεο ποστ καθε μερα και ισως μερικες μερες κ 2. I'm excited!! Ειναι μια προκληση για μενα και θελω να ανταπεξελθω,wish me luck! <3 p="">

Σημερα Δευτερα (Oh well,Τριτη ουσιαστικα,αλλα θα το πιασω για Δευτερα :p) θελω να σας μιλησω για τα νεα Fructis* απο την Garnier τα οποια τα δοκιμαζω εδω και αρκετο καιρο. Η αληθεια ειναι οτι εχω βαλει κ την οικογενεια μου να τα δοκιμαζει,την μαμα και τον αδερφο βασικα,ο μπαμπας δεν εχει ιδιαιτερα πολλα μαλλια οποτε δεν ειναι κ ο ιδανικος δοκιμαστης σαμπουαν :p

Ναι κ τα σαμπουαν με φοντο την παπλωματοθηκη μου lol

Tα Fructis δεν νομιζω οτι χρειαζονται ιδιαιτερες συστασεις ε? Κυκλοφορησαν για πρωτη το 1996 και νομιζω πως ολες τα εχουμε δοκιμασει εστω μια φορα. Ειτε μας αρεσαν ειτε οχι νομιζω πως επισης ολες θυμομαστε την χαρακτηριστικη τους φρουτενια μυρωδια την οποια αντλουν απο το ενεργο συμπυκνωμα φρουτων.

Τι διαφορετικο εχουν ομως τα 3 παραπανω σαμπουαν? Θα σας παραθεσω ενα αποσπασμα απο το Δ.Τ που τα λεει πολυ ομορφα ομολογω :)


H αληθεια ειναι πως απ'οσα διαβασα μου εκαναν μεγαλη εντυπωση κυριως δυο πραγματα. Οτι δεν περιεχουν Parabens και σιλικονες και οτι περιεχουν 96% βιοδιασπωμενα συστατικα.
Διακρινω μια στροφη στην ''φυση''?? Yay!! Το βρισκω πολυ,πολυ ωραια κινηση,εσεις?


Ας σας πω ομως για το καθε σαμπουαν ξεχωριστα. (Ενα περιεργο πραγμα,ειναι λες κ ολα μου ταιριαζουν! Γιατι εχω ναι μεν λιπαρες σχετικα ριζες,απο την μεση και κατω,εχουν χασει την λαμψη τους λογω της βαφης και ειναι κ ξηρα επισης λογω της βαφης. Οποτε τα δοκιμασα ολα!)


Το πρασινο,το Citrus Mint Fresh ειναι για κανονικα μαλλια που λαδωνουν γρηγορα. Περιεχει λεμονι για βαθυ καθαρισμο και μεντα για αναζωογονηση.
Η μυρωδια του ειναι πολυ μα πολυ δροσερη,η υφη τζελ αφηνει αναλαφρα τα μαλλια,τα καθαριζει σε βαθος ενω δεν τα ξηραινει μπορω να πω. Οσο για το αν βοηθαει με την λιπαροτητα. Χμμμ...Δυσκολο να πω. Το χρησιμοποιησω 4-5 φορες. Τα μαλλια μου ηταν και την δευτερη μερα σε αρκετα καλη κατασταση,δεν ειχα ιδιαιτερη λιπαροτητα στις ριζες δλδ. Αλλα αυτο ισχυει και για τα 3 σαμπουαν,αρα δυσκολο να βγαλω συμπερασμα.

Το κοκκινο,το Grapefruit Tonic ειναι για κανονικα θαμπα μαλλια. Περιεχει αντιοξειδωτικο κοκκινο γκρειπφρουτ που αναζοωγονει την φυσικη λαμψη των μαλλιων.
Η μυρωδια του μου αρεσε παρα πολυ! Μην μου ζητησετε να σας την περιγραψω,δεν θα μπορεσω :p Προτεινω να τα μυρισετε στα supermarkets.
Εχει και αυτο υφη τζελ,κανει πλουσιο αφρο οπως και τα 3 και καθαριζει αποτελεσματικα τα μαλλια.
Τωρα οσον αφορα την λαμψη. Με 4-5 χρησεις δυσκολο να πω αλλα η αληθεια ειναι οτι ενιωσα τα μαλλια μου σιγουρα αναλαφρα και λιγακι πιο λαμπερα. Το λατρεψα κυριως για το αρωμα του αλλα κ το χρωμα του,μιας κ αγαπω το κοκκινο χρωμα!

Παμε και στο τελευταιο :)
To κιτρινο-πορτοκαλι,το Fruity Passion δλδ,περιεχει καρυδα για απαλοτητα και φρουτα του παθους για αναζωογονηση. Ειναι για κανονικα προς ξηρα μαλλια.
Η μυρωδια του μπορω να πω πως ειναι η αγαπημενη μου απο τις 3 μυρωδιες. Μεθυστικη! 
Εχει κ αυτο την υφη τζελ,κανει πλουσιο αφρο κ αφηνει τα μαλλια μου πεντακαθαρα κ αναλαφρα.
Αλλα οσον αφορα την απαλοτητα δεν μπορω να πω κ πολλα καθως παντα χρησιμοποιω μαλακτικη κ μασκα μετα οποτε τα μαλλια μου ειναι παντα απαλα μετα απο λουσιμο.
Θα το αγορασω ξανα γιατι η μυρωδια του ειναι φανταστικη και μπορω να πω πως παρατηρησα οτι τα μαλλια μου ηταν ελαφρως πιο μαλακα πριν την εφαρμογη της μαλακτικης.

Eν κατακλειδι,
ειναι 3 πολυ ωραια σαμπουαν. Μυριζουν τελεια,κανουν αυτο που υποσχονται και μου αρεσει που δεν περιεχουν parabens και σιλικονες. Συν το οτι περιεχουν 96% βιοδιασπωμενα συστατικα. Και φυσικα ειναι κ αρκετα φθηνα.  Και προσθετουν λιγο χρωμα στο μπανιο μου :p

Τι λετε εσεις?
Εχετε δοκιμασει καποιο? Σας αρεσε? Δεν σας αρεσε? Αιτιολογηστε την αποψη σας παρακαλω lol

Ελπιζω να μην σας κουρασε αυτο το ποστ και να περασατε καλα διαβαζοντας το :)

Σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας και για την ''επισκεψη'' σας!

Τα λεμε πολυ συντομα!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


*PR Samples-Thank you Garnier!

7 σχόλια:

  1. Δεν εχω δοκιμασει εδω κ χρονια σαμπουαν fructis!Δεν ξερω αλλα με ειχανε απογοητευσει πολυ. . .Αυτα μου εχουν κινησει την περιεργεια,θα δοκιμασω αυτο που ειναι για μαλλια που λαδωνουν γρηγορα. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως να σου αρεσει η νεα φορμουλα :)

      Διαγραφή
  2. Εμένα μου αρέσει το κοκκινοπορτοκαλί κυρίως για τη μυρωδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου προτεινα αν δεν εχεις δοκιμασει ως τωρα και τα Garnier naturals. Εγω χρησιμοποιω αυτο με το mango και το ανθος tiare κι ειμαι υπερευχαριστημενη μιας και χρησιμοποιω οσο το δυνατον "φυσικοτερα" προϊοντα για τα μαλλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή