Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Review : Marrakesh Oil

Γεια σας αγαπημενες!

Πως ειστε σημερα? Ξεκινησε ομορφα το Σ/Κ σας?
Αν οχι,φροντιστε να τελειωσει καλυτερα,μπορειτε :)

Σημερα θα σας μιλησω για ενα υπεροχο λαδι μαλλιων.
Για το Marrakesh Oil.

Το χρησιμοποιω σχεδον 3 μηνες πια* κ ετσι εχω μια ολοκληρωμενη αποψη.

Δεν θα σας ζαλισω με πολλα,διαβαστε το ενημερωτικο φυλλαδιο εδω ή στο site,θα σας δωσω λινκ μετα. (Πατηστε πανω στην εικονα για να την δειτε μεγαλυτερη)


Το συγκεκριμενο ελιξηριο,οπως γραφει,για τα μαλλια,περιεχει ελαιο αργκαν απο το Μαροκο (φανταζομαι μεχρι τωρα ολες ξερετε τις θαυματουργες του ιδιοτητες) και κανναβελαιο (ναι,καλα διαβασατε,ειναι κ αυτο εξαιρετικο λαδακι).

Ειναι 100% vegan,δεν δοκιμαζεται σε ζωακια (big thumbs up!),δεν περιεχει Parabens,ουτε SLS (θειϊκα λαουρικα οξεα) ουτε οινοπνευμα,φυτικα ή συνθετικα χρωματα και η λιστα συνεχιζεται.
 Ενω αγοραζοντας,υποστηριζουμε την βιολογικη παραγωγη και καλλιεργεια αργκαν και κανναβης η οποια δεν επιβαρυνει το περιβαλλον και τα υπογεια νερα με λιπασματα και χημικα.
Ειναι δηλαδη 100% φυτικο και ασφαλες! (αλλο ενα big thumbs up)


Πως το χρησιμοποιουμε τωρα και ποια τα οφελη του στα μαλλακια μας.
Μαλακωνει,ενυδατωνει και θρεφει τα μαλλια. Τα κανει λαμπερα. Προστατευει απο την ψαλιδα.
Ιδανικο για πριν το πιστολακι ή αλλες θερμικες διεργασιες.
Πολυ ωραιο και για μετα το πιστολακι για εξτρα λαμψη και απαλοτητα.

Να σας πω και την αποψη μου τωρα?

Το αγαπω.. Ετσι απλα.

Κανει οσα λεει και αυτο ειναι υπεροχο.
Συν το οτι ειναι τοσο φυσικο!
Συν το οτι εχει τοσο βολικη συσκευασια.
Χρειαζεται να πιεσετε μονο μια φορα την αντλια ακομα κ για μακρια μαλλια σαν τα δικα μου γιατι ειναι παχυρευστο και μια μικρη ποσοτητα αρκει.
Κανει τα μαλλια μου απαλα κ λαμπερα (μεχρι κ το αγορι μου μου εκανε κομπλιμεντο! Και δεν τα προσεχει γενικα αυτα!)
Ο λογος ομως που το λατρευω?? Το αρωμα του!
Μυριζει ΘΕΙΚΑ!!! (Και η μυρωδια μενει στα μαλλια!)
Πολλες φορες απλωνω λιγο στο χερι μου κ καθομαι κ το μυριζω με τις ωρες! :p
Αφηστε που κ για το δερμα ειναι φανταστικο! Ενυδατωνει σουπερ και αφηνει αυτη την υπεροχη,αισθησιακη,απολυτα θηλυκη μυρωδια.

Μακαρι να κυκλοφορουσαν ενα αρωμα με αυτη την μυρωδια,θα το αγοραζα στο λεπτο!
Βασικα μακαρι να ηταν λιγο πιο οικονομικο και να κυκλοφορουσαν μια συσκευασια των 500ml.Θα την αγοραζα επισης στο λεπτο και θα την χρησιμοποιουσα κ για μαλλια και για σωμα.
ΤΟΣΟ πολυ μου αρεσει αυτο το αρωμα.

Η συσκευασια περιεχει 60ml τα οποια σιγουρα επαρκουν για πολλες χρησεις μιας κ μια πολυ μικρη ποσοτητα επαρκει,ενω στοιχιζει 20.70ευρω. Λιγακι τσιμπημενη τιμη. Μακαρι να βαλουν καποια καλυτερη εκπτωσουλα στο μελλον :)

Μπορειτε να το βρειτε εδω http://www.marrakesh.gr/besthairoil
Αυτα απο μενα κοριτσια!
Ελπιζω να μην σας ζαλισα! Ημουν λιγο υπερενθουσιασμενη για αυτο το ποστ γιατι ειλικρινα το αγαπω αυτο το λαδακι κ περαν της τιμης δεν εχει κανενα μα κανενα αρνητικο για μενα.

Το εχετε δοκιμασει μηπως?
Ποιο ειναι το δικο σας αγαπημενο λαδακι μαλλιων?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


*P.R Sample.

11 σχόλια:

  1. Πολύ καιρό το ζαχαρώνω στο feelunique.. Το απέφυγα μέχρι στιγμής λόγω φόβου μη βαραίνει την τρίχα, αλλά μετά από αυτό το review.. Θα μπει στη λίστα μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι δεν το εχω δοκιμασει αλλα ετσι οπως μας το παρουσιαζεις χρυση μου θα μας κανεις να το αγορασουμε!!
    Την εχω και εγω την τρελα μου με τα λαδια.. Το γνωριζεις αυτο !
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπώ τα λάδια μαλλιών και αμ τύχει δοκιμάζω πολλά και διάφορα! Το συγκεκριμένο το έχω σε δείγμα.Βασικά είχα δυο δείγματα και τα έβαλα σε ένα μικρό βαζάκι. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει μου άρεσε πάρα πολύ. Ευτυχώς με το post σου μου το θύμησες για να χρησιμοποιήσω όση ποσότητα έχει απομείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κανέλα λαδάκι μαλλιών,ούτε αυτό..Βασικά δεν ξέρω με ποιο να ξεκινήσω!Είναι αρκετά ακριβό,ίσως όμως το δοκιμάσω κάποια στιγμή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν πραγματικά κάνει όσα λέει τότε πρέπει να είναι εκπληκτικό το συγκεκριμένο! Εγώ πρίν κάποιες μέρες αγόρασα το Exotic oil της Lorvenn Paris. Σαν πρώτη εντύπωση εκτός από την υπέροχη μυρωδιά του, μπορώ να πώ ότι μου αρέσει αρκετά σαν προϊόν. Δεν βαραίνει καθόλου τα μαλλιά και τα κάνει τόσο λαμπερά και απαλά. Περιέχει διάφορα έλαια όπως Argan, Manoi και είναι πάρα πολύ ενυδατικό ειδικά για ξηρά μαλλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δοκιμάσει αρκετά λαδακια μαλλιών και έμεινα ικανοποιημένη απο τα περισσοτερα.Ωστοσσο αναζητώ ακόμη το ιδανικό που θα κανει όσα λεει και θα αφηνει ενα υπεροχο αρωμα στα μαλλια μου για μέρες.Με αυτό σου το Post με εψησες να δοκιμάσω κι αυτο,το μονο μειονεκτημα που βρίσκω εξ αρχής ειναι η τιμή του!Ειναι ακριβουτσικό για λαδι μαλλιων και αν βάλω και τα ταχυδρομικά μου φτανει στα 25 ευρώ περιπου!Θα προσπαθησω να το αγορασω οταν θα εχω τα χρηματα και θα σου πω την γνωμη μου ,ισως γραψω και γω ενα review!
    Περνα μια βολτα και απο το δικο μου blog αν θελεις!Ευχαριστω!Φιλακιαααα!
    http://beautyrosetips.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Beautyrosetips/133794153463958?ref=hl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το κακο με ολα αυτα τα λαδακια ειναι οτι μεσα στα συστατικα τους περιεχουν
    σιλικονες"παραγωγα πετρελαιου"δηλαδη οτι λεει "Dimethicone"η γενικα αυτη
    την ονομασια ειναι σιλικονη!Αρα τι ειναι αυτο που κανει τα μαλλια μας να λαμπουν
    η σιλικονες η το αγνο λαδακι που λεει οτι περιεχει?και τελικα σε τι ποσοστο το
    περιεχει γιατι οταν στην λιστα ειναι πρωτη η σιλικονη αμεσα σημαινει οτι
    ειναι και σε περισσοτερη ποσοτητα!!
    Και το κακο ειναι οτι με την σιλικονη θελει πολυ χρονο για να κανει στο τελος κακο στα μαλλια
    γιατι τα πνιγει και δεν τα αφηνει να αναπνευουν.Και μετα απο καιρο θα δειχνουν θαμπα
    η φριζαρισμενα.
    Απο την αλλη αν βαλουμε καθαρο λαδι αργκαν (που μπορουμε να το βρουμε στην ιδια και καλητερη
    τιμη αν ψαξεις ) θα τα λαδωσει αρα μονο σαν μασκα μπορουμε να κανουμε χρηση και με τον
    καιρο τα μαλλια μας θα μας ευγνωμονουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hello from France!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 170 Countries and 10400 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    On the right side you will find green tint, the Country, you click it and you will find a list of blogs,
    perhaps your friends and also your own. We only ask you to follow our blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. akougetai kai fainetai polu kalo!!
    exw mia adunamia stis wraies murwdies...opote pisteuw tha m'aresei!!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Sigoura tha mou aresei i murwdia kai mallon prepei na ta dokimasw gt exw mia agapi pros ta ladia genikws!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ τι μας κανεις τωρα! το θελω!!! εγω χρησιμοποιω κατι πιο οικονομικο το exotic oil της Lorven, κι αυτο μυριζει τελεια και με εχει βολεψει αρκετα! :) πολυ ωραιο το blog σου! φιλακια vicky

    whathappensnowat.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή