Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Review: Pantene Pro-V Μεταξένια και λεία,σειρά για κανονικά-χονδρά μαλλιά.

Γεια σας αγαπημενες!

Σε τι φαση σας πετυχαινω? Παρασκευη απογευμα και χαλαρωνω στο σπιτι παρεα με μια κουπα λουιζα.
Και ειπα να σας μιλησω για την νεα σειρα Pantene Pro-V* για κανονικα-χονδρα μαλλια την οποια δοκιμαζω εδω και αρκετο καιρο. Η σειρα αυτη ειναι ιδανικη για εμενα καθως τα μαλλια μου ειναι χονδρα και ξηρα στις ακρες.

Να σας πω πολυ,πολυ συντομα οτι τα συγκεκριμενα προιοντα εχουν προκυψει επειτα απο πολυετεις ερευνες των επιστημονων της P&G σχετικα με το τι αναγκες εχουν τα μαλλια μας και ποια ειναι τα καταλληλοτερα συστατικα για να επιτυχουν το καλυτερο αποτελεσμα. Δηλαδη ομορφα,λεια,υγιη και λαμπερα μαλλια. Αυτο που ζηταμε ολες. Δεν θα σας κουρασω με λεπτομερειες γιατι το ποστ θα ειναι ηδη μεγαλο μιας και θα σας μιλησω και για τα 4 προιοντα της σειρας.



Πριν αρχισω,να σας πω οτι η Pantene Pro-V προτεινει την μεθοδο των 4,την οποια και ακολουθω και για την οποια σας εχω μιλησει στο βιντεακι σχετικα με την περιποιηση των μαλλιων μου. Να εξηγησω:
1) Σαμπουάν για καθαρισμό.
2) Μαλακτική κρέμα για ενυδάτωση.
3) Μάσκα ενταντικής θρέψης
4) Στοχευμενη δραση (σερουμ,λαδι,κρεμωδης αφρος)
 
 
 
Ας ξεκινησω με το σαμπουαν που ειναι κ το πρωτο βημα.
Να σας πω οτι ολη η σειρα μυριζει τελεια. 
Το σαμπουαν λοιπον εχει μια σχεδον κρεμωδη συσταση. Καθαριζει απαλα αλλα πολυ αποτελεσματικα και αφηνει τα μαλλια ελαφρια.
Κανει ωραιο πλουσιο αφρο και μπορω να πω οτι αφηνει τα μαλλια μου πιο μαλακα σε σχεση με αλλα σαμπουαν που εχω χρησιμοποιησει.
Νομιζω πως δεν μπορει καμια να ζητησει κατι παραπανω απο ενα σαμπουαν,σωστα?
 







Μετα το σαμπουαν προχωραμε στο μαλακτικο.
Εχει αρκετα πλουσια υφη και πραγματικα δεν χρειαζεστε μεγαλη ποσοτητα.
Εγω το χρησιμοποιω απο την μεση μεχρι τις ακρες,αφηνω μερικα δευτερολεπτα και ξεπλενω πολυ καλα.Ευτυχως ξεπλενεται σχετικα ευκολα.
Ξεμπλεκει τα μαλλια,τα κανει πιο απαλα και λεια.
Μ'αρεσει πολυ.





Τριτο βημα η μασκα.
Υποσχεται μεταξενια και λεια μαλλια σε 2 λεπτα.
Να πω αρχικα οτι ενθουσιαστηκα με την συσκευασια της.
Δεν μ'αρεσουν καθολου τα βιδωτα καπακια σε μασκες.
Αυτο ειναι διαφορετικο και πολυ βολικο,love it!
Η μασκα τωρα,εχει μια σχετικα ελαφρια συσταση,ισως λιγο πιο ελαφρια απο του μαλακτικου,την βλεπετε και στην φωτο.
Προσωπικα την αφηνω 3-4 λεπτα και κανει τα μαλλια μου σουπερ απαλα και ενυδατωμενα. Ειναι μια τελεια εναλλακτικη για την αλλη πολυ πιο ακριβη αγαπημενη μου.


Τεταρτο και τελευταιο βημα ο πολυσυζητημενος κρεμωδης αφρος.
Ολες με ρωτατε γι'αυτον.
Ομολογω πως κι εγω ημουν πολυ ανυπομονη να τον δοκιμασω. Μου φανηκε πολυ ωραια ιδεα.
Την πρωτη φορα που τον δοκιμασα εβαλα καταλαθος μεγαλη ποσοτητα κ σαν να βαρυνε τα μαλλια μου.
Την δευτερη φορα δεν εκανα το ιδιο λαθος και τα αποτελεσματα ηταν πολυ,πολυ καλυτερα.
Αφου τα στεγνωσα με το πιστολακι,απλωσα μια μικρη ποσοτητα απο την μεση μεχρι τις ακρες οι οποιες χρειαζονται εξτρα ενυδατωση.
Θελει λιγα λεπτα να απορροφηθει απο τα μαλλια οποτε εχετε στο νου σας αυτο.


Πειτε μου οτι δεν ειναι υπεροχος ο αφρος! Μου θυμιζει παγωτο μηχανης,σαντιγι ή μαρεγκα χτυπημενη με ζαχαρη γιατι γυαλιζει κιολας :p
Αφηστε που μυριζει υπεροχα. Εχει την πιο εντονη μυρωδια απο ολη την σειρα.

Οσον αφορα τωρα τα αποτελεσματα του στα μαλλια μου.
Μου αρεσε πολυ σαν προιον,τα ενυδατωσε πολυ καλα.Η υφη τους ηταν σιγουρα πιο απαλη ενω βοηθαει με το φριζαρισμα. Θα ηθελα ομως να προσφερει και λιγη λαμψη. Κατι το οποιο βεβαια δεν το υποσχεται σαν προιον απλως εγω θα το ηθελα.
Νομιζω πως αν εχετε ξηρες ακρες ειναι ενα προιον που θα σας ικανοποιησει. Εκτος του οτι ενυδατωνει τα μαλλια εχει και μια πολυ πρωτοτυπη συσκευασια!

Εν κατακλειδι,εμεινα πολυ ευχαριστημενη με ολα τα προιοντα της σειρας,αγαπημενη η μασκα αλλα και ο αφρος.
Για την τιμη τους ειναι εξαιρετικα. Ειδικα με τις εκπτωσεις που βαζουν καθε λιγο και λιγακι στα σουπερ μαρκετ. Αν εχετε χονδρα και ξηρα μαλλια και ψαχνετε μια οικονομικη λυση,ριξτε τους μια ματια,δεν πιστευω να απογοητευτειτε.

Για πειτε μου,
εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την σειρα? Αν οχι,θα θελατε?
Τι προιοντα χρησιμοποιειτε αυτη την εποχη?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

17 σχόλια:

  1. τον αφρό θέλω σίγουρα να τον δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πολυ πρωτοτυπος και ενυδατικος :)

      Διαγραφή
  2. γιατι εμενα με τα Pantene μετα απο 10 ημερες χρησης με πιανει φαγουρα στο κεφαλι? στην αρχη ολα ωραια και καλα αλλα μετα το 10ημερο πεθαινω .... ξηροδερμια και φαγουρα απιστευτη. την τελευαταια φορα μου πηρε κανα μηνα να επαναφερω το δερμα στο κεφαλι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι ειδική,αλλά ίσως έχεις αλλεργία σε κάποιο συστατικό τους...

      Διαγραφή
    2. Xmm.. περιεργο αλλα ναι,ισως να εχεις αλλεργια σε καποιο απο τα συστατικα τους.

      Διαγραφή
  3. Τη λατρευω αυτη τη σειρα!!!
    Πολυ ωραια και ενημερωτικο ποστ! :) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!! Για την τιμη της αλλα κ γενικα ειναι εξαιρετικη!! Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  4. Από τις καλύτερες εταιρίες για σαμπουάν! Ότι έχω δοκιμάσει, μου άρεσε πολύ :) θέλω πολύ να δοκιμάσω τη μάσκα!
    Φιλιά

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω αγαπω την Pantene απο μικρη,η μασκα ειναι πολυ καλη! Φιλια!

      Διαγραφή
  5. Τα χρησιμοποιώ χρόνια τα συγκεκριμένα (έχουν αλλάξει 3 φορές συσκευασία) & είμαι πολύ ευχαριστημένη! Την μάσκα την έχω δοκιμάσει πριν 6-7 μήνες & έμεινα ευχαριστημένη! Τον αφρό όχι ακόμα μια & δεν είμαι φαν γενικά του αφρού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ ισως να σου αλλαζε αποψη αυτος,ειναι ενυδατικος και δεν βαραινει τα μαλλια. Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  6. Την έχω την σειρά (εκτός από τον αφρό) και είμαι πολύ ευχαριστημένη, ειδικά με την μάσκα! Μάλλον θα δοκιμάσω και τον αφρό! Ωραίο review post κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρωτότυπη συσκευασία &η μάσκα & ο αφρός!! είναι &λαχταριστός..χιχι. θέλω να τα δοκιμάσω! αλλά είμαι λίγο επιφυλλακτική με τον αφρό.. αφήνει καθόλου την αίσθηση που αφήνει ο αφρός για το styling?ή δε τον νιώθεις αφού απορροφηθεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι,δεν το νιωθεις καθολου αφου απορροφηθει. Απλα θα νιωσεις τα μαλλια σου πιο ενυδατωμενα :) xxx

      Διαγραφή
  8. δοκίμασα τον αφρό και ενθουσιάστηκα! είναι πολύ διαφορετικός από όλους τους υπόλοιπους! Δεν κοκαλώνει τα μαλλιά, ίσα ίσα φαίνονται ανάλαφρα και τελείως φυσικά, αρκεί βέβαια να βάλετε μικρή ποσότητα και να περιμένετε λιγάκι να απορροφηθεί. Α! και το άρωμά του είναι τέλειο! Στο μόνο που διαφωνούμε Άρτεμη είναι η τιμή... δεδομένου οτι δεν μου κράτησε ούτε ενάμιση μήνα το θεωρώ ακριβό! αν τον βρω όμως σε καλή προσφορά σίγουρα θα τον ξαναπάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα μαλλιά μου φριζάρουν (είναι κ σπαστά) κ έχω το σαμπουάν κ το κοντίσιονερ της σειράς τα οποία είναι μια χαρά, απλά δεν αποτρέπουν το φριζάρισμα στο ελάχιστο (έχω κ τη κρέμα κατά του φριζαρίσματος της σειράς)... Σκεφτόμουν να αγοράσω τη μάσκα... ΌΝΤΩΣ αποτρέπει το φριζάρισμα?? γιατί ένα θεματάκι το έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή