Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Roger&Gallet : Lait des Bienfaits.

Γεια σας αγαπημενες!
Τι κανετε?
Πως ηταν αυτη η Τριτη για εσας?
Για μενα ηταν μια πολυ χαλαρη μερα,δεν βγηκα καθολου απο το σπιτι και το καταευχαριστηθηκα!

Σημερα θελω να σας μιλησω για μια ενυδατικη κρεμα σωματος απο την εταιρεια Roger&Gallet.
ομολογω πως την συγκεκριμενη εταιρεια την ανακαλυψα μεσω του blogging.
Την γνωρισα καλυτερα σε ενα event στο οποιο παρευρεθηκα και μας μιλησαν εκει για τη ιστορια της εταιρειας (πολυ εντυπωσιακη!) καθως και για ενα αρωμα για το οποιο θα σας μιλησω αν οχι αυριο,το συντομοτερο :) Stay Tuned!

Οι πρωτες εντυπωσεις μου αφου παρελαβα την κρεμα ηταν θετικοτατες. ΑΓΑΠΗΣΑ την συσκευασια της. Ξερετε οτι λατρευω το πορτοκαλι χρωμα. Και το χρωμα της συσκευασιας ειναι ενα απιστευτα χαρουμενο πορτοκαλι.
Μου αρεσε πολυ επισης οτι εχει αντλια. Ετσι δεν χρειαζεται να βουτας τα χερια σου σε βαζακια κλπ ενω ελεγχεις κ την ποσοτητα που θες καθε φορα.

Πειτε μου δεν ειναι υπεροχη αυτη η φωτογραφια?? 
Την ειδα και αρνηθηκα να προσθεσω δικες μου,καθως ειναι πολυυυυ κατωτερες.

Αφου λοιπον την θαυμασα εξωτερικως,αποφασισα να την δοκιμασω λιγο στο χερι μου.
Απλωσα μια μικρη ποσοτητα και εκανα μασαζ μεχρι να απορροφηθει.
Μια πολυ δροσερη και αρκετα εντονη μυρωδια εσπεριδοειδων εφτασε στην μυτη μου.

Πριν σας πω τις τελικες εντυπωσεις μου ας σας μιλησω για το τι περιεχει η συγκεκριμενη κρεμα.

(Αποσπασμα απο το Δ.Τ)

Lait des Bienfaits.. Ενας δυναμωτικός χυμός φρούτων για το σώμα σας!

Το Lait des Bienfaits είναι η συνέχεια του Eau des Bienfaits, μίας κολόνιας σαγκουίνι με ενυδάτωση Αloe Vera που κέρδισε την Ευρωπαϊκή αγορά και αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τις Ελληνίδες.
Σήμερα, η Roger&Gallet παρουσιάζει το Lait des Bienfaits έναν ενυδατικό και αισθησιακό γαλάκτωμα σώματος, χάρη στη δράση των 5 αντιοξειδωτικών φρούτων του.
Το Lait des Bienfaits έχει 93% φυσικά ενεργά συστατικά ειδικά επιλεγμένα για τις ευεργετικές τους ιδιότητες, καθώς παρέχουν 24ωρη ενυδάτωση, τόνωση και απαλότητα στο δέρμα. 

Ποια ειναι τα 5 αντιοξειδωτικα φρουτα που βρισκονται μεσα στην κρεμα?
-Ροδι,το οποιο επιβραδυνει τη γηρανση των κυτταρων του σωματος.
-Cranberry,με Ομεγα 3,6,9 το οποιο ενυδατωνει και θρεφει το δερμα.
-Βατομουρα,τα οποια τονωνουν και προστατευουν το δερμα.
-Κερασια,τα οποια εχουν στυπτικη δραση για την προστασια του δερματος απο την γηρανση.
-Φραγκοσταφυλα,τα οποια ειναι πλουσια σε Ομεγα 3,καταλληλα για ευαισθητες επιδερμιδες χαρη στις καταπραϋντικες και θρεπτικες τους ιδιοτητες.

 Την δοκιμαζω εδω και αρκετες μερες και εχω να πω οτι ειναι μια εξαιρετικη κρεμα. H υφη της ειναι αρκετα πλουσια. Ενυδατωνει παρα μα παρα πολυ καλα. Εσεις που εχετε πιο ξηρο δερμα θα την καταευχαριστηθειτε. Οσες εχετε κανονικο σαν κ μενα,παλι θα την ευχαριστηθειτε,ισως βεβαια να μην σας αρεσει το γεγονος οτι πρεπει να περιμενετε λιγα λεπτα για να απορροφηθει.

Μυριζει υπεροχα. 
Μια μικρη σχετικα ποσοτητα καλυπτει ανετα μεγαλες επιφανειες του σωματος.
Την ενυδατωση την αισθανομαι ακομα και την επομενη μερα και αυτο το θεωρω μεγαλο συν.

Ενα αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η τιμη.
14.90ευρω για 200ml.
 Απο την αλλη,θεωρω πως τα αξιζει τα χρηματα της.

Μπορειτε να την βρειτε σε επιλεγμενα φαρμακεια,στα Hondo's Center και στα Attica.

Αν περασετε μπροστα απο καποιο σταντ της εταιρειας μην παραλειψετε να την μυρισετε. Οπως και τα αρωματα.
Εγω εχω βαλει στο ματι τα λαδακια σωματος που εχουν.
Λιγο που τα δοκιμασα στο χερι μου κατενθουσιαστηκα!


Αυτα τα ολιγα απο μενα!

Για πειτε μου εσεις,
την γνωριζετε την συγκεκριμενη εταιρεια?
Εχετε δοκιμασει καποιο προιον της? Θα θελατε?
Ποια κρεμα σωματος χρησιμοποιειτε εσεις τωρα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφο ποστ!
    Μου αρεσε παρα πολυ οπως την παρουσιασες σιγουρα θα μυριζει τελεια!
    Θα την εχω στο νου μου οταν ξαναπαω Χοντος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ! <3
      Ριξε της μια ματια :)
      xxx

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρίας!Δυστυχώς δεν με τρελαίνουν οι συγκεκριμένες μυρωδιές,αν την πετύχω όμως κάπου θα τη δοκιμάσω-ποτέ δεν ξέρεις!Πολύ ωραίο review,ευχαριστούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν σου αρεσουν τετοιες μυρωδιες ισως να μην σου αρεσει οντως,αλλα εχει κ αλλες κρεμες με διαφορετικα αρωματα :)
      Σ'ευχαριστω πολυ,πολυ!

      Διαγραφή
  3. omologw pws twra ti vlepw gia prwti fora.. de ti gnwriza.. i timi einai tsoukteri alla me enthousiazoun ta frouta pou periexei!!! egw xrisimopoiw mia apo primo bagno auto to diastima... filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οντως αλλα περιεχει τοσο φυσικα συστατικα που δικαιολογουν λιγο την τιμη. Πολλα φιλια!

      Διαγραφή