Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 29 Απριλίου 2013

''BB Week: Carroten BB Divine Care''

Hello beauties!!

Καλη Μεγαλη Εβδομαδα!

Αποφασισα αυτη την εβδομαδα να σας μιλησω για 4 bb creams που δοκιμαζω αρκετο καιρο τωρα.
Μεχρι την Πεμπτη θα εχετε διαβασει για ολες :)

Θα ξεκινησω με την Carroten BB Divine Care* για την οποια ολες θελατε να μαθετε περισσοτερα.
Οταν την παρελαβα ομολογω οτι ενθουσιαστηκα καθως μια τρελα την εχω με τις BB γενικα και βλεποντας και μια ελληνικη πια ανυπομονουσα να την δοκιμασω :)

Σας παραθετω αποσπασμα απο το Δ.Τ και μετα θα δουμε την δικη μου αποψη.


Eιλικρινα,με ενθουσιασε.
Ειναι πολυ μα πολυ καλυτερη απο αλλες bb που εχουν δημιουργησει ξενες μεγαλοεταιρειες.
Και ειναι πραγματικα BB Cream. Γιατι πλεον καθε εταιρεια δημιουργει μια ενυδατικη με χρωμα και λεει οτι δημιουργησε μια BB Cream. Aμ δεν ειναι ετσι.

Mια BB Cream πρεπει να ενυδατωνει,να προστατευει απο τον ηλιο,να καλυπτει ατελειες και να φροντιζει το προσωπο. Ειτε απο την γηρανση ειτε να εξαλειφει δυσχρωμιες και τα λοιπα και τα λοιπα.

Γι'αυτο η Carroten παιρνει ενα πολυ μεγαλο μπραβο απο μενα!


Η bb κρεμα λοιπον ερχεται σε μια πλαστικη συσκευασια με αντλια (ενα ακομη μπραβο),περιεχει 50ml προιοντος και εχει δεικτη προστασιας 25. (Στοιχιζει 10.50 ευρω)

Το χρωμα της,οπως θα δειτε και παρακατω,ειναι ανοιχτοχρωμο. Προσωπικα θα μου ειναι οκ και οταν μαυρισω λιγακι μιας και το καλοκαιρακι χρησιμοποιω αρκετο μπρονζερ,για πιο μεσαιες-σκουρες επιδερμιδες νομιζω πως δεν θα ειναι καλη.

Η υφη της ειναι κρεμωδης και αρκετα ελαφρια,απλωνεται πανευκολα. Μου αρεσει να την απλωνω και με τα χερια αλλα και με πινελο.
Παρεχει ελαφρια καλυψη θεωρω,οταν την απλωνω με καποιο flat top πινελο η καλυψη σαν να γινεται μεσαια.
Το τελειωμα που αφηνει θα ελεγα οτι ειναι φυσικο,σιγουρα οχι ματ αλλα οχι και πολυ γυαλιστερο/λαμπερο. Μου αρεσει γιατι οντως νιωθω οτι κανει το δερμα μου πιο λαμπερο,οπως υποσχεται. Εγω επειδη εχω μεικτη επιδερμιδα,προτιμω να την σεταρω με μια διαφανη πουδρα.

Μυριζει οπως μυριζουν τα κλασσικα αντηλιακα απο Carroten,προσωπικα μου αρεσει. Η μυρωδια δεν μενει για πολυ παντως στο προσωπο.

Η διαρκεια της τωρα,θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλη. Σχεδον ολη μερα,ενω αρχιζω να διακρινω λιπαροτητα στο μετωπο και στην μυτη περιπου 4-5 ωρες μετα (με πουδρα).
Στην παραλια δεν ξερω ακομα ποσο αντεχει αλλα θα το ανακαλυψω σε λιγο καιρο :)



Οπως θα καταλαβατε ειναι μια bb cream που εγκρινω και συνιστω!
Ειδικα σε οσες εχετε κανονικο/μεικτο/ξηρο δερμα. Εσεις που εχετε λιπαρο και παλι θα σας αρεσει αλλα θα χρειαστειτε σιγουρα πουδρα.

Aυτα κοριτσια!
Πως σας φανηκε αυτη η bb κρεμα? Την εχετε δοκιμασει? Μηπως θα την δοκιμασετε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*P.R Sample

16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλε εσυ εισαι γρηγορη! :p
      Σ'ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  2. wraio postaki.....An soy zhtoysa na m thn sygkrineis me thn bb ths garnier (pou einai gia lipara dermata), ti 9a m eleges? ajizei na dokimasw ths carroten efoson me ths garnier eimai ypereyxaristhmenh...? ti 9a eleges?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τhanks!
      Χμμ... Μου αρεσουν πολυ και οι δυο,αλλα ειναι αρκετα διαφορετικες.
      Αν θελεις ματ αποτελεσμα και μεγαλυτερη καλυψη τοτε δεν θα την συνιστουσα γιατι η Garnier υπερεχει σε αυτα.
      Αν θες να ειναι λιγο πιο ενυδατικη,με λιγο μεγαλυτερο δεικτη προστασιας και να μπορεις να την χρησιμοποιεις και στην παραλια τοτε δοκιμασε την.

      Διαγραφή
    2. xmmmmmm isws loipon thn dokiamsw otan jekinhsw ta mpanakia moy...e? mallon etsi..... thnx kouklitsa moyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια και είδα ότι υπάρχει και στο super market!! Aν μπορείς κάνε στο τέλος ένα συγκεντρωτικό να δούμε ποια έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα και ποια σου άρεσε περισσότερο!! Αναμένουμε λοιπόν και τις υπόλοιπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω :)
      Πολυ ωραια ιδεα. Πολυ πιθανο να το κανω!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  4. Οταν μου τελειωσει αυτη της bourjois σκεφτομαι να την παρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και ναι με επεισες θα την δοκιμασω !!! ωραιο ποστ !!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγω την εχω αγαπησει!! ειναι οντως φοβερη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. dokimazontas tin ki egw,eixa tis akrivws idies antidraseis/paratiriseis!!!!!
    to mono pou exw na pw san arnitiko (gt genika mou arese polu) einai oti den exei ka8olouuu kalupsi...einai arketa elafria i kalupsi tis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. wraio analutiko post !!!! :D
    se alles apoxrwseis den uparxei? gt pisteuw 8a m einai anoixti afti i apoxrwsi eidika st paralia p maurizei kai to proswpo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραιο ποστ!! πραγματικα με εκανες να την αγορασω αμεσως μολις μου τελειωσει η αλλη bb cream μου ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγώ τη δοκίμασα από δείγμα σε περιοδικό και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω! Η τιμή της είναι πολύ καλή για αυτά που προσφέρει ενώ έλαβα αρκετά θετικά σχόλια για τη μυρωδιά της! και είναι και ελληνική! ο μόνος λόγος που ίσως προτιμάω της garnier είναι γιατί έχω κ γω αρκετά λιπαρή επιδερμίδα, όμως με λίγη πούδρα από πάνω δεν έχω πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή