Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 27 Απριλίου 2013

Bioten event: Genovate System + Eπαναλανσάρισμα.

Kαλημερα!

Καλο Σ/Κ ευχομαι σε ολες :)

Σημερα θα σας μιλησω για την Bioten και τα νεα της.

Πριν αρκετο καιρο,ημουν καλεσμενη σε ενα event της Bioten,στο οποιο μας ενημερωσαν για την νεα σειρα Genovate System,τα επαναλανσαρισματα αλλα και τα νεα προιοντα που ερχονται (τα περισσοτερα ειναι ηδη στα ραφια των μαγαζιων).

Ας αρχισουμε με την σειρα Genovate System.

Η σειρα αυτη απευθυνεται σε γυναικες απο 35 μεχρι 45 ετων και αποτελειται απο κρεμα ημερας,κρεμα νυχτας,ορο για το προσωπο και ορο για τα ματια.
Επειδη δεν θα ηθελα να παραλειψω τιποτα απ'οσα γραφει το Δ.Τ σας το παραθετω αυτουσιο για να το διαβασετε και εσεις.


Φευγοντας λοιπον απο το event,πηραμε μια τσαντουλα με προιοντα για δοκιμη. Συγκεκριμενα την κρεμα ημερας και τον ορο ματιων.



Τη κρεμα ημερας την δοκιμασε η μητερα μου και την χρησιμοποιει ακομη. Της αρεσει παρα πολυ,εχει γενικα μια αδυναμια στην Bioten :p
Moυ ειπε οτι με συχνη χρηση νιωθει το δερμα της πιο απαλο και λειο κι αυτο κανει τις ρυτιδες
λιγοτερο ορατες.
Ενυδατωνει πολυ ωραια ενω προστατευει κι απο τον ηλιο με δεικτη προστασιας SPF15.
H τιμη της ειναι στα 12.95 για 50ml. Πολυ λογικη τιμη. Αφηστε που η Bioten κανει συνεχεια προσφορες.


Το σερουμ ματιων,το χρησιμοποιησα εγω για περιπου 2 βδομαδες και επειτα τον εδωσα στην μητερα μου. Δεν το χρησιμοποιουσα καθε μερα αλλα 2-3 φορες την βδομαδα το βραδυ.
Περιμενα πως αφου ειναι σερουμ θα εχει υφη τζελ αλλα τελικα εχει υφη κρεμας. 
Απορροφαται ευκολα κι ενυδατωνει πολυ ωραια την περιοχη των ματιων. Για μειωση ρυτιδων κλπ δεν μπορω να αποφανθω.
Τιμη: 12.95 ευρω για 15ml.

Eκτος απο την νεα σειρα,μας μιλησαν οπως σας ειπα και για το επαναλανσαρισμα πολλων προιοντων.


 

Τι διαφορετικο εχουν πλεον σχεδον ολα τα νεα προιοντα?
Αυτο το πρασινο σηματακι κατω αριστερα, το οποιο δηλωνει οτι τα προιοντα δεν περιεχουν paraben,paraffin αλλα ουτε και colorant.





Δεν ξερω για εσας αλλα προσωπικα αγαπω την Bioten. Προσιτες τιμες,αξιολογα προιοντα και εξελιξη. Συν το οτι το μοτο τους ''Ομορφιά εμπνευσμένη απο την φύση'' οχι μονο το γραφουν στα προιοντα τους αλλα το τηρουν κιολας.








Aυτα για την αγαπητη μας Bioten.
Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα? Εχετε καποιο αγαπημενο προιον της Bioten?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

3 σχόλια:

  1. από τα συγκεκριμένα προϊόντα της Bioten δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά είχα αγοράσει παλιότερα μια τονωτική λοσιόν σε ροζ μπουκαλάκι και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη! Επίσης έχω δοκιμάσει και τα μαντηλάκια demaquillage με χαμομήλι, τα οποία είναι οικονομικά και αρκετά καλά, αλλά έχω δοκιμάσει και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τονωτικη λοσιον σκεφτομαι κι εγω να την δοκιμασω :)

      Διαγραφή
  2. καλησπερα κ απο μενα. ειμαι νεα στο blog σου. Μετα απο διαφορες κρεμες και σαπουνια που δοκιμασα κατεληξα οτι η bioten εχει αρκετα καλα προιοντα κ μαλιστα σε παρα πολυ καλες τιμες. Τα προιοντα που εχω δοκιμασει ειναι τα εξης: bioten cleansing gel, cellufight cream, cellufight exfoliating shower cream (απολεπιση). Σιγουρα θα παρω κι αλλα προιοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή