Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

~Αγαπημένα προϊόντα Μαρτίου~

Γεια σας αγαπημενες!!!
Καλο μηνα!

Σας ειπαν ψεμματακια σημερα?? Εμενα κανενα,θελω να πιστευω :p

Τελειωσε και ο Μαρτιος και ηρθε η ωρα για τ'αγαπημενα του μηνα.

ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ:

Αποσμητικο Dove Original σπρευ
Nτεμακιγιαζ ματιων Nivea Visage Double Effect
Γαλακτωμα καθαρισμου Βioten Skin Moisture για κανονικες/μεικτες επιδερμιδες*
Christian Gio BB Cream SPF40 Link για το βιντεο christian-gio-bb
Αντηλιακο προσωπου Vichy Capital Soleil Dry Touch SPF30*
Κρεμα χεριων Vaseline Healthy hands+Stronger nails
Λαδι μαλλιων Marrakesh Oil* Link για το review marrakesh-oil
Bερνικι νυχιων Barry M στην αποχρωση Peach Melba
Baked ρουζ Vivo Cosmetics στην αποχρωση Peaches 'n' Cream
Πουδρα Maybelline Fit Me στην αποχρωση 120*
Κραγιον Baolishi στην αποχρωση 8




Αυτα ειναι τα δικα μου αγαπημενα!
Γραψτε μου στα σχολια 1-2 δικα σας αγαπημενα για τον Μαρτιο,θα χαρω πολυ να τα ακουσω :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..


*Τα προιοντα με τον αστερισκο ειναι προιοντα που μου εχουν σταλει απο εταιρειες με σκοπο την δοκιμη τους και ενδεχομενο review. Η γνωμη μου ειναι ειλικρινεστατη και παντα θα ειναι.

7 σχόλια:

  1. poly kalo to videaki sou perimenoume k alla

    dika mou agapimena einai:

    1.W7 Skin Illuminators - Sunshine
    2.Nude BB Creme - Christian Dior
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα! :)
    Για καλύτερα αποτελέσματα με το γαλάκτωμα καλύτερα να απλώνεις το γαλάκτωμα με τα χέρια και να κάνεις μασάζ για να αφαιρεθεί το μακιγιάζ και μετά να αφαιρείς με το βαμβάκι! Αφαιρείται πολύ καλύτερα το μακιγιάζ και με λιγότερο τρίψιμο! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hey dear)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω κάνει και εγώ αντίστοιχο blοg post αν θέλεις πέρασε να ρίξεις μια ματία
    http://zoydaki1985.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία όλα... Το ρουζ από Vivo μου κέντρισε το ενδιαφέρον! :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα! Η απόχρωση του ρουζ μου άρεσε πάρα πολύ και με έπεισες να δοκιμάσω και τη bb cream! Πολύ καλή δουλειά. Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αποσμητικό Dove και ντεμακιγιάζ Nivea απλά λατρεύω..Αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog.Είναι καινούριο. make-up-fashion-beauty.blogspot.gr Θα χαρώ πολύ να σε δω εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή