Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

Hair Routine: Μαλλιά πιο απαλά απο ποτέ..!

Hello beauties!

Τι κανετε? Ελπιζω να ειστε ολες καλα :)

Αποφασισα να γραψω το συγκεκριμενο ποστ με αφορμη κομπλιμεντα αλλα και ερωτησεις που δεχτηκα για τα μαλλια μου στο τελευταιο μου βιντεο ''Γαλάζια λίμνη: Spring Makeup Tutorial'' .

Η αληθεια ειναι οτι σκοπευα ετσι κ αλλιως να σας μιλησω για τα προιοντα που χρησιμοποιω αλλα και τον τροπο που τα χρησιμοποιω καθως δοκιμασα κατι καινουριο για μενα.

Nα σας πω ομως πριν,οτι εδω και μηνες με ταλαιπωρει η ξηροδερμια. Το καημενο το τριχωτο της κεφαλης μου υποφερει. Ειναι αρκετα ευαισθητο και δοκιμαζοντας συνεχεια διαφορετικα σαμπουαν μαλλον επιδεινωσα το προβλημα :/ Οσα σαμπουαν δοκιμασα,ηταν υπεροχα για τα μαλλια μου αλλα οχι και για το τριχωτο της κεφαλης μου.

Μετα απο πολυ διαβασμα και ερευνα κατεληξα οτι ηθελα ενα σαμπουαν χωρις πολλα χημικα και κυριως χωρις Sulphates τα οποια τα κατηγορουν για ξηροδερμια. Τα Sls περιεχονται στο 99% των σαμπουαν που βρισκουμε στα super markets κλπ. Οποτε ηταν δυσκολο να βρω καποιο. Γιατι ηθελα και καποιο λιγο οικονομικο,δεν το βρισκω λογικο να δινω 15 και 20ευρω για σαμπουαν.

Εψαξα λοιπον και βρηκα οτι η Timotei κυκλοφορησε 2 νεα σαμπουαν και 2 μαλακτικα τα οποια δεν περιεχουν Sls,parabens,σιλικονες,χρωστικες και χημικα αρωματα,την σειρα Timotei Organic Delight.
Aγορασα λοιπον το σαμπουαν για ξηρα και ταλαιπωρημενα μαλλια (καθως εχω ξηρες ακρες αλλα πλεον και ξηρο τριχωτο της κεφαλης) το οποιο περιεχει λαδι απο βραζιλιανικο φυστικι :p (δεν ξερω γιατι αλλα ακουγεται αστειο στα ελληνικα).
Κοστισε 5 ευρω,περιεχει 180ml και το αγορασα απο τα Hondo's Center. Ακριβουτσικο αλλα ειπα να του δωσω μια ευκαιρια. 
Δεν με απογοητευσε.. Αντιθετως..

Τις τελευταιες 5 φορες χρησιμοποιησα στα μαλλια μου τα παρακατω 3 προιοντα για καθαρισμο και ενυδατωση. Και εχω μεινει απιστευτα ευχαριστημενη.

Πως τα χρησιμοποιησα τωρα...

Βημα πρωτο το σαμπουαν. Βρεχω τα μαλλια μου,προσθετω μια ποσοτητα σαμπουαν στο χερι μου και το τοποθετω στις ριζες κανοντας απαλο μασαζ, επειτα κανω αφρο σε ολο το μηκος των μαλλιων και ελαφρυ μασαζ. (στο πρωτο χερι,το συγκεκριμενο σαμπουαν κανει ελαχιστο αφρο). Ξεπλενω και κανω το ιδιο για δευτερη φορα. (Αν λουζετε τα μαλλια σας καθε μερα πιθανον να ειστε οκ με ενα χερι).

Βημα δευτερο η μασκα. Αφου εχω ξεπλυνει και στυψει παρα μα παρα πολυ καλα τα μαλλια μου και τα εχω στεγνωσει ελαφρως με μια πετσετα,παιρνω μια μικρη ποσοτητα μασκας στο χερι μου και (εδω ειναι το καινουριο που σας ελεγα) παιρνω το λαδακι,πιεζω μια φορα την αντλια πανω στο χερι που εχω την μασκα και αναμειγνυω πολυ καλα την μασκα με το λαδακι. Αφου τα αναμειξω,τοποθετω το μειγμα στις ακρες κανοντας απαλο μασαζ και ανεβαινω μεχρι την μεση περιπου. Δεν βαζω μασκα στις ριζες.
Αφηνω την μασκα και το λαδι για περιπου 5 λεπτα,αν εχω υπομονη καμια φορα και 10 λεπτα.
Ξεπλενω πολυ καλα,στυβω τα μαλλια με τα χερια μου και μετα τα τυλιγω με μια πετσετα.

Συνηθως αφηνω τα μαλλια στην πετσετα κανα μισαωρο και επειτα απλα τα στεγνωνω με το πιστολακι. Δεν τα ισιωνω καθως ειναι φυσικα ισια. Αφου τα στεγνωσω,βαζω ελαχιστο λαδακι στις ακρες (για εξτρα απαλοτητα και λαμψη) και ειμαι οκ. Τα μαλλια μου ειναι πιο απαλα απο ποτε και απιστευτα μυρωδατα. Ειλικρινα σας μιλαω,εχω λυσσαξει να τα χαιδευω και να τα μυριζω :p

Το σαμπουαν αφηνει τα μαλλια μου πεντακαθαρα,αναλαφρα και απαλα. Η μασκα και το λαδι τα ενυδατωνουν παρα πολυ καλα ενω τα αφηνουν και πιο λαμπερα. Υπεροχος ο συνδυασμος των 3.

Το σαμπουαν οπως σας ειπα,το βρισκεται στα Hondo's. Το λαδακι μου το στειλανε απο το http://letif.eu/ (ελληνικο site με απιστευτη ποικιλια προιοντων για μαλλια κ οχι μονο,σε πολυ καλες τιμες,κανουν και συνεχεια διαγωνισμους στο fb τους) και η μασκα ηταν δωρακι απο ενα event μηνες πριν.

Αυτα τα ολιγα κοριτσια!
Πως τα καταφερνω παντα να γραφω τεραστια ποστ ενω θελω να γραφω μικροτερα,δεν ξερω. 
Ελπιζω να μην σας κουρασα και να σας αρεσε το ποστ :)

Αληθεια εσεις τι προιοντα χρησιμοποιειτε τωρα στα μαλλια σας?
Εχετε δοκιμασει να προσθεσετε καποιο λαδακι σε μασκα ή κοντισιονερ? (αν εχετε ξηρες ακρες,ΠΡΕΠΕΙ να το δοκιμασετε).

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

24 σχόλια:

  1. ΟΚ. Εχω εκνευριστει που δεν εκανες αυτο το ποστ νωριτερα. Σημερα αγορασα το σαμπουαν για ξηροδερμια της Apivita και μολις τωρα κοιτουσα το μπουκαλακι και ειδα οτι εχει sls. Πφφφφ! Το Timotei σου εκανε καλο με την ξηροδερμια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mην αγχωνεσαι,το συγκεκριμενο σαμπουαν που πηρες ολοι λενε οτι ειναι καταπληκτικο για την ξηροδερμια. Οποτε πολυ πιθανον να σου κανει δουλεια. Μετα απο 5 χρησεις η ξηροδερμια εχει ελαττωθει κατα 60-70%,νομιζω πως αν συνεχισει ετσι σε 3-4 λουσιματα θα ειναι παρελθον. Θα δειξει.

      Διαγραφή
    2. Αυτα ειχα ακουσει κ εγω κ το πηρα! Παντως πολυ ενδιαφερον αυτο το timotei.. Θελω να το δοκιμασω οπωσδηποτε!

      Διαγραφή
    3. Ειναι πολυ ωραιο σαν προιον,να το εχεις στα υποψη για μελλοντικες αγορες :)

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα οταν σε ρωτησα στο fb αν το σαμπουαν της Timotei ηταν καλο δεν περιμενα το ποσο λατρεμενο ειναι!! Πραγματικα σκεφτομαι να παω να παρω καμια κουτα χεχεχε. Αλλα περα απο την πλακα αν δεν το εδειχνες εσυ δεν θα το εβρισκα με τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι που σου αρεσε οσο σε μενα!! <3

      Διαγραφή
  3. Για τη μάσκα μπορείς να παραβλέψεις τις οδηγίες. Άπλωσε τη στα μαλλιά σου και τύλιξε τα με μια ζεστή πετσέτα (μπορείς να την βρέξεις με καυτό νερό). Άφησέ τα ένα μισάωρο και μετά ξέβγαλε τα. Με αυτόν τον τρόπο η μάσκα λειτουργεί στο μέγιστο βαθμό. Είναι συμβουλή που μου είχε δώσει παλιότερα κομμωτής και το εφαρμόζω λούσιμο παρά λούσιμο. Κάνει μεγάλη διαφορά από το να την αφήνεις τα 5 λεπτά που γράφει στη συσκευασία. Κάν' το και θα με θυμηθείς! ;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστουμε για το tip! Η αληθεια ειναι πως το εχω κανει αρκετες φορες με πολυ καλα αποτελεσμα :) xxx

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω δοκιμάσει το πράσινο σαμπουάν της σειράς αλλά θέλω να δοκιμάσω και το ροζ γιατί είμαι σίγουρη ότι έχει πιο ωραία μυρωδιά (το άλλο μύριζε πράσινο τσάι). Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι μυριζει πιο ωραια :) Σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  5. να λοιπον το μυστικο σου!!!
    εχω ακουσει απο πολλες κοπελες οτι η μασκα mythic oil ειναι πολυ καλη , με βαζετε σε πειρασμο να την αγορασω!:)

    xxx

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ακριβουτσικη αλλα απιστευτη. Την λατρευω,κανει φοβερη δουλεια ενω μυριζει κι απιστευτα!

      xxx

      Διαγραφή
  6. μου αρέσει ο συνδυασμός μάσκα-λαδάκι!! θα το δοκιμάσω &εγώ!! αυτό το καιρό χρησιμοποιώ το λαδάκι από τη Gliss &είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω θα σου αρεσει :)
      Gliss ε? Δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον περιποιησης απο αυτη την εταιρεια.

      Διαγραφή
  7. Δηλαδή το conditioner δεν το χρησιμοποιείς πια? Πάω αύριο να πάρω Timotei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι,για τωρα τουλαχιστον που χρησιμοποιω αυτον τον συνδυασμο προιοντων. Η μασκα και το λαδι ειναι υπερενυδατικα,οποτε δεν χρειαζομαι και κοντισιονερ.
      Να μου πεις πως σου φανηκε!

      Διαγραφή
  8. Πρέπει να τα δοκιμάσουμε τα mythic oil τελικά, δείχνουν υπέροχα τα αποτελέσματα σε όσες τα χρησιμοποιείτε!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ακριβα η αληθεια ειναι,αλλα ειναι κ υπεροχα. Μια στο τοσο ισως αξιζει να επενδυουμε λιγα παραπανω χρηματα σε τετοια προιοντα.

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιο ποστ! εγω χρησιμοποιω το morocanoil ή της gliss αλλα σαμπουαν και μασκες ακομα περιμενω να μου τελειωσουν για να παρω να δοκιμασω και αλλα.θα τα εχω υποψιν μου και αυτα που λες γιατι εχω ξερες και ταλαιπωρημενες ακρες και λιπαρη ριζα αλλα με αυτα που βαζω το τελευταιο καιρο εχω δει απιστευτη αλλαγη! ειδικα με το ελαιολαδο που ειχες γραψει σε ενα ποστ σου το χρησιμοποιω συνεχεια σαν μασκα πριν το λουσιμο και εχω δει απιστευτη διαφορα! γενικα με εχεις βοηθησει παρα πολυ ! <3 <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Αγαπω ελαιολαδο. Η πιο φυσικη και φθηνη λυση :)
      Χαιρομαι πολυ που σου εχω φανει χρησιμη :D
      xxx

      Διαγραφή
  10. γιατί έβαλες τη μάσκα μετά το σαμπουάν? εγώ τα κάνω ανάποδα! βάζω μάσκα την αφήνω και μισή ώρα αν μπορώ και μετά την ξεβγάζω και λούζομαι! Λάθος τα κάνω με αυτή τη σειρά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Νομιζω πως δεν ειναι οτι καλυτερο. Γιατι ναι μεν η μασκα εχει κανει την δουλεια της αλλα πλενοντας μετα τα μαλλια σου με σαμπουαν αφαιρεις την ενυδατωση που σου προσφερε.
      Εγω προσωπικα το κανω αυτο οταν π.χ απλωνω ελαιολαδο ή δαφνελαιο στις ακρες.
      Γενικα τετοιες μασκες τις χρησιμοποιω μετα το λουσιμο.

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία η ιδέα με το συνδυασμό μάσκας-λαδιού,θα το εφαρμόσω!Αυτό το σαμπουάν θέλω πολύ να το δοκιμάσω,ακούω πολύ καλά λόγια.Σχετικά με τα Sls ξέρω ότι τα σαμπουάν χωρίς αυτά βοηθούν το βαμμένο μαλλί να διατηρήσει για περισσότερο καιρό το χρώμα ζωντανό κι έντονο,και να μην ξεθωριάζει,όπως συμβαίνει συνήθως..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μικρή είχα σγουρά μαλλιά που όλο και ίσιωναν. Πρόσφατα έκοψα τα sls και ξαναγυρίζουν. Δεν μου αρέσουν τα προϊόντα που χρησιμοποιώ όμως και νόμισα πως βρήκα άλλα, αλλά όχι. Η μάσκα και το λάδι περιέχουν σιλικόνες, οι οποίες δεν φεύγουν χωρίς sls. Αν τα χρησιμοποιείς ακόμα, σταμάτα τα.

    Το sls όμως, όντως προκαλούν ξηροδερμία. Φαντάσου ότι το έκοψα και γλίτωσα απ'το έκζεμα. Είχα στην πλάτη, στα χέρια και στο κεφάλι. Έκοψα το sls στο κεφάλι και έφυγε. Πήρα αφρόλουτρο χωρίς sls και έφυγε κι απ'την πλάτη. Πριν δύο βδομάδες είχα γενέθλια και μου έδωσαν τα Bumble and Bumble απ'τα Sephora και κάποια προϊόντα απ'τα Body Shop και ήδη βγάζω έκζεμα. Μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή