Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

''La Roche-Posay Cosmetics''

Γεια σας αγαπημενες!
Τι κανετε?

Σημερα θα σας μιλησω για καποια νεα καλλυντικα απο την La Roche-Posay τα οποια δοκιμαζω αρκετο καιρο τωρα.
Καταρχην να πω οτι εκστασιαστηκα οταν παρελαβα το παρακατω κουτι (δυστυχως δεν κυκλοφορει στην αγορα,ηταν press kit).


Πανεμορφο σωστα?

Το κουτι περιειχε 2 foundations,1 mascara,1 ρουζ και μια πουδρα.

Η αληθεια ειναι πως το μονο καλλυντικο που ειχα δοκιμασει απο την La Roche-Posay ηταν νομιζω καποιες σκιες πολυ παλια (και μια μασκαρα προσφατα) και πραγματικα ανυπομονουσα να δοκιμασω τα συγκεκριμενα καθως γενικα σαν εταιρεια την εμπιστευομαι και δεν με εχει απογοητευσει.

Αυτο που μoυ αρεσε διαβαζοντας για τα προιοντα,ηταν το οτι απευθυνονται σε γυναικες με ευαισθητο δερμα (το 70% των γυναικων στην Ελλαδα δηλωνει οτι το δερμα τους παρουσιαζει ευαισθησια,μεγαλο νουμερο).

Το δικο μου δεν ειναι ευαισθητο παντως.



Tα foundations ειλικρινα δεν εβλεπα την στιγμη να τα δοκιμασω. Δυστυχως το 1 ειναι αρκετα σκουρο για μενα αλλα δεν πειραζει...Το γιατι θα το μαθετε στο fb.. :)

Tα foundations λοιπον,εχουν μετρια καλυψη,διαρκουν πολλες ωρες,εχουν SPF20 (απλα τελειο),απλωνονται ονειρεμενα (σε 1 λεπτο εχετε τελειωσει με την εφαρμογη τους) και ειλικρινα δεν τα αισθανεστε στο δερμα σας. Ενθουσιαστηκα και δεν σας το κρυβω.

Το Toleriane Teint Mattifying Foundation απευθυνεται σε εσας που εχετε μεικτο-λιπαρο δερμα και θελετε ματ αποτελεσμα. Η υφη του ειναι υπεροχη,σαν μια αερινη μους,παρ'ολα αυτα εχει μια πολυ ωραια μεσαια καλυψη. Αφηνει οντως ματ το δερμα και διαρκει πολλες ωρες.
Το δοκιμασα μια φορα αν και ηταν σκουρο για εμενα.

Περιεχει περλιτη,δραστικο συστατικο το οποιο απορροφα το σμηγμα και την υγρασια.

Θα ηθελα πολυ να δοκιμαζα την πιο ανοιχτη αποχρωση!
Αυτη ειναι η 02 Beige Claire.



To Toleriane Teint Hydrating Water-Cream Foundation απευθυνεται σε κανονικες και πιο ξηρες επιδερμιδες. Ειναι εμπλουτισμενο με νερο και Υαλουρονικο οξυ το οποιο διατηρει το δερμα ενυδατωμενο και απαλο καθ'ολη την διαρκεια της μερας.

Εχει κ αυτο μια ονειρεμενη υφη. Απλωνεται απιστευτα ευκολα. Δεν το νιωθεις καθολου στο δερμα σου ενω εχει κ αυτο μεσαια καλυψη και SPF20.

Με μια πουδρα στην ζωνη Τ ηταν τελειο για πολλες ωρες στο μεικτο μου δερμα. Το χειμωνα θα το τιμησω δεοντως,αλλα και τωρα!


Παμε στην μασκαρα,για την Respectissime Ultra Doux σας εχω μιλησει. Μου αρεσε πολυ κ την χρησιμοποιω ακομα για καθε μερα.
Η συγκεκριμενη εχει ενα πολυ ενδιαφερον βουρτσακι οπως βλεπετε στις φωτογραφιες.

Εχει αρκετα εντονο μαυρο χρωμα και δινει πολυ ικανοποιητικο ογκο.

Κραταει για πολλες ωρες ενω δεν κοκκαλωνει τις βλεφαριδες.

Το θεμα μου ειναι οτι δεν μου κραταει την καμπυλη οσο καλα θα ηθελα. Βεβαια δεν φταιει η μασκαρα αλλα οι ισιες-ασιατικες βλεφαριδες μου :p Γενικα μου αρεσε αρκετα.


Η πουδρα μου κινησε την προσοχη μολις την ειδα λογω των 3 χρωματων. Πιστευα οτι δεν θα μου κανει καθως ειμαι ανοιχτοχρωμη. Εκανα ομως λαθος καθως τα χρωματα ειναι αχνα και ετσι προσαρμοζονται στον τονο της επιδερμιδας μου. Σαν πουδρα εχει εξαιρετικα λεπτη υφη και απλωνεται παρα πολυ ευκολα ενω δεν καταλαβαινεις καν οτι την φορας. Προσφερει ματ αποτελεσμα σχεδον πολυ φυσικο. Μου αρεσε πολυ.

To υπεροχο ρουζ.. Ερωτευτηκα το χρωμα του με την πρωτη ματια!
Ειναι αυτο το καταπληκτικο peachy pink χρωμα με διακριτικους ιριδισμους,το λατρευω αυτο το χρωμα!
Η χρωματικη του αποδοση ειναι πολυ καλη. Μονο που λογω χρωματος θεωρω πως ταιριαζει κυριως σε ανοιχτοχρωμες και μεσαιες επιδερμιδες. Μου αρεσει παρα πολυ και το εχω χρησιμοποιησει ηδη ουκ ολιγες φορες! Το καλοκαιρι μου φαινεται πως θα το χρησιμοποιησω ακομα περισσοτερο καθως νομιζω πως σε μαυρισμενη επιδερμιδα θα δειχνει ακομα πιο τελειο. Ειναι το χρωμα 02 Rose Dore.

Αυτα ειναι ολα τα καλλυντικα που δοκιμασα απο την La Roche-Posay.
Δεν με απογοητευσε κανενα ισα-ισα.
Νομιζω πως ειτε εχετε ειτε δεν εχετε ευαισθητη επιδερμιδα αξιζει να τους ριξετε μια ματια. Ισως και σε on line φαρμακεια που παντα εχουν καλυτερες τιμες.

Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω? Καποιο αλλο απο την συγκεκριμενη εταιρεια?
Γενικα προτιματε καλλυντικα ''φαρμακειου''?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.

24 σχόλια:

  1. Tελειο κατατοπιστικό πόστ.Εχω σμίγμα λιπαρό μεικτό πρόσωπο κ θέλω ματ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω! Το foundation για ματ αποτελεσμα θα σου ταιριαζε :)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. 20.50 ευρω. Τσεκαρε σε on line φαρμακεια που συχνα εχουν χαμηλοτερες τιμες.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία φαίνονται όλα.Ίσως δοκιμάσω το fundation οταν τελειώσει το δικό μου. Και ναι προσπαθώ να προτιμώ τα καλλυντικά "φαρμακείου" οταν το παίρνει η τσέπη μου... ίσως γιατί νομίζω πως είναι γενικά καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ριξε μια ματια στα foundation,θα σου αρεσουν πιστευω :) xxx

      Διαγραφή
  4. Δείχνουν πολύ όμορφα όλα. Όσα foundations έχω δοκιμάσει της la roche posay μου άρεσαν απίστευτα! Επίσης, νομίζω πως κάνεις τα ωραιότερα, τα πιο αναλυτικά και τα πιο ενδιαφέροντα review :) Φιλιά!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!! Προσπαθω να γινομαι καλυτερη και πολυ ωραιο να βλεπω ανταποκριση :) xxx

      Διαγραφή
  5. μεγειά τα προϊόντα.. πολύ όμορφα φαίνονται, το ρουζ τέλειο...


    http://www.aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτή η πούδρα κ το ρουζ!!! Μπράβο η La-Roche-Posay! Κι εμένα η Respectissime mascara μου αρέσει πολύ ;)

    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ ωραίο review, το ρουζ ειδικά είναι άκρως ερωτεύσιμο.
    Καλοφόρετα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oπως ακριβως το ειπες,ακρως ερωτευσιμο!
      Σ'ευχαριστω!
      xxx

      Διαγραφή
  8. Το μεικ απ το χρησιμοποιώ εδώ και τέσσερα χρόνια.. Είναι καταπληκτικό!!! Ρουζ και πούδρα ε???? Μμμμμ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η La Roche-Posay είναι ναυαρχίδα στον χώρο των καλλυντικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. einai teleia ta agorases? apo poy padps to foundation poy dinis einai teleio to exo ki moy teleiose makari na kerdiso :P !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή