Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

~My foundations + Mini reviews~

Γεια σας και παλι αγαπημενες!

Σημερα εκτος απο ποστ (το προηγουμενο) σας εχω και νεο βιντεακι :)

Ειναι ενα βιντεακι με τα foundations που εχω τωρα στην συλλογη μου και η γνωμη μου γι'αυτα.
Οπως θα δειτε δεν εχω και πολλα κι αυτο γιατι πλεον προτιμω τις bb creams καθως καλυπτουν πολλες αναγκες ενω δεν ειναι και τοσο βαριες.

Οπως και να εχει σε ειδικες περιπτωσεις ή σε περιπτωσεις που το δερμα μου δεν ειναι στα καλυτερα του,χρησιμοποιω καποιο foundation.

Δειτε λοιπον ποια εχω,ποια μου αρεσουν,ποιο λατρευω και για ποιο αδιαφορω :p


Mερικα links για τα foundations που δεν μπορειτε να βρειτε στην Ελλαδα.

Rimmel Lasting Finish  (Eγω εχω την αποχρωση 103 αλλα για τωρα που δεν ειμαι μαυρισμενη,μαλλον θα προτιμουσα την 100)  : http://www.eastendcosmetics.co.uk/rimmel-lasting-finish-16hr-foundation-6.html
    και στο ebay φυσικα :  http://www.ebay.com/rimmel+lasting+finish+foundation

Revlon Colorstay : http://saveonmakeup.co.uk/
                         

Ποιο ειναι το δικο σας αγαπημενο foundation??

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. double wear estee lauder Double Wear Stay-in-place Makeup Spf 10 30ml 3c2 Pebble

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kryolan TV paint stick ΔΕΝ υπάρχει καλύτερο! Εχω δοκιμάσει 20-25 και λίγα λέω... Κρατάει σχεδόν ένα χρόνο με καθημερινή χρήση, έχει πολλές αποχρώσεις, είναι καλυπτικό, επαγγελματικό, με ματ υφή... τα έχει όλα. Δοκίμασέ το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χρήσιμο βίντεο,ευχαριστούμε!Φοράω σπανιότατα foundation και γι'αυτό έχω δοκιμάσει ελάχιστα,3-4! :Ρ Τώρα έχω το Studio Sculpt από Mac,είναι πολύ καλό και πολύ καλυπτικό..Γενικά πάντως,προτιμώ ΒΒ/CC cream. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SEVENTEEEEEEEEEENNNNNN......FOR EVER.... ΚΑΛΌ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΌ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για rimmel & W7 στην Ελλάδα μπορείτε να βρείτε στο www.bebeauty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή