Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Nair Brazilian Spa Clay-Αποτριχωτική κρέμα και κερί σε ταινίες.

Hello beauties!!
Τι κανετε?

Πολυ μ'αρεσει που εχω παρει ''φορα'' και γραφω καθε μερα αυτη την βδομαδα. Εσας?

Σημερα θα σας μιλησω για 2 νεα προιοντα απο την Nair*.
Μια αποτριχωτικη κρεμα και κερι σε ταινιες.

Σας παραθετω ενα κομματι απο το Δ.Τ και επειτα θα διαβασετε την αποψη μου.



Πρωτα δοκιμασα την κρεμα. Την χρησιμοποιησα στα χερια μου.
Στην συσκευασια προτεινει να την απλωσετε 1-2 λεπτα πριν μπειτε στο ντους και να την αφαιρεσετε λιγα λεπτα μετα,περιπου 5,το πολυ 10.

Την απλωσα μετα το μπανιο μου :p
Την αφησα περιπου 10 λεπτα και μετα την αφαιρεσα με την σπατουλα που ειχε μεσα.
Αφαιρεσε πολυ καλα τις τριχες και αφησε το δερμα μου πολυ απαλο,σχεδον μεταξενιο.(Mερικες πιο ''αγριες'' ηθελαν λιγη περισσοτερη δυναμη με την σπατουλα).
Οι τριχες βγηκαν 2-3 μερες μετα,αλλα ακομα και τωρα 2,5 βδομαδες μετα,εχουν βγει μονο το 1/5 των τριχων και ειναι πολυ απαλες. Θα την χρησιμοποιησω σιγουρα ολο το καλοκαιρι.

Κατι πολυ σημαντικο,δεν μυριζει καθολου ασχημα,οπως πολλες του εμποριου. Στην αρχη εχει μια ελαφρια ευχαριστη μυρωδια,οσο περναει η ωρα η μυρωδια σαν να δυναμωνει και να μυριζει λιγο πιο εντονα,πιο χημικα. Ωστοσο ειναι παρα πολυ υποφερτη η μυρωδια.

Να πω επισης οτι πιστευω πως στα ποδια που οι τριχες ειναι πιο δυνατες σιγουρα θα βγουν περισσοτερες απο το 1/5 που εχουν βγει στα χερια μου.

Μου αρεσε πολυ. Συν οτι ειναι αρκετα οικονομικη και εχει μπολικη ποσοτητα μεσα.
4.5 ευρω για 200 ml προιοντος.

Παμε τωρα στις ταινιες κερι για το προσωπο.
Δεν τις δοκιμασα προσωπικα καθως κανω λειζερ στο προσωπο,οποτε ζητησα απο την μαμα να γινει το ''πειραματοζωο'' μου :p

Στην συσκευασια εχει και 4 μαντηλακια,2 για πριν την αποτριχωση και 2 για μετα την αποτριχωση.
Χρησιμοποιησα τις πρωτες  και επειτα πηρα τις ταινιες (στην συσκευασια εχει 10 σε ζευγαρι) τις ζεστανα στο χερι μου,τριβοντας αναμεσα στις παλαμες μου. Η αληθεια ειναι οτι με παιδεψαν λιγο εως πολυ. Χαλασα το πρωτο ζευγαρι γιατι ενω τις ειχα τριψει αρκετα δεν ειχαν ζεσταθει και οταν τις ανοιξα το κερι ηταν ακομα παγωμενο. Οποτε αρχισα να τριβω ενα νεο ζευγαρι ταινιων. Το εκανα με μεγαλυτερη υπομονη τωρα και το πετυχα.
Τις εβαλα στο ανω χειλος,τις πιεσα καλα να κολλησουν και επειτα τις τραβηξα με μια αποτομη κινηση.
Εβγαλε το 95% των τριχων με την πρωτη φορα γι'αυτο τοποθετησα αλλη μια φορα την ταινια και εβγαλε τις υπολοιπες.
Επειτα χρησιμοποιησα το μαντηλακι για μετα την αποτριχωση,το οποιο αφαιρει τυχον υπολειμματα κερι.

Γενικα εμεινα ευχαριστημενη. Θα ηθελα ομως το κερι να λιωνει πιο γρηγορα.
Α,επισης η μαμα μου ειπε οτι της αρεσε το πως μυριζαν οι ταινιες,εχουν μια ελαφρια και ευχαριστη μυρωδια.

Οι ταινιες στοιχιζουν 4.5 ευρω. Προσιτη τιμη σχετικα. Σκεφτειτε οτι εχει ταινιες για 10 χρησεις.

Αυτη λοιπον ειναι η εμπειρια μου  με τα αποτριχωτικα προιοντα απο την Nair,γενικα θα ελεγα οτι με καλυψαν. Τη κρεμα θα την αγορασω ξανα σιγουρα. Για τις ταινιες δεν ξερω,πολυ πιθανον να τις παρω για την μαμα οταν τις τελειωσει.

Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προιοντα ή γενικα απο την Nair?
Θα δοκιμαζατε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*P.R Samples.

12 σχόλια:

  1. Με εβαλες σε πειρασμο για την κρεμα, εχω κουραστει με το ξυραφι αλλα πρεπει να ειμαι αποτριχωμενη καθε μερα για το κολυμβητηριο, μπελας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tin krema xrisimopoiise tin kai sta podia p einai pio sklires oi trixes kai pes mas entipwseis !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ta nail einai poly kala ! kai egw tetoia xrhshmopoiw! wraio post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταινίες είχα δοκιμάσει κι εγώ παλιότερα για το άνω χείλος. Ήταν καλές, απλά το αποτέλεσμα δεν είχε τη διάρκεια που έχει η αποτρίχωση με κερί από αισθητικό. Ίσως αυτές να έχουν βελτιωθεί ως προς τη διάρκεια.
    Τις κρέμες γενικά τις φοβάμαι λόγω των χημικών που περιέχουν.
    Για την αποτρίχωση με λέιζερ πόσες συνεδρίες χρειάστηκες περίπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω οτι εχω χρησιμοποιηση απο κρεμα παντα εξ'αρχης λιγο αγριες εβγεναν :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο άμω χείλος κάνω αποτρίχωση με κλωστή,δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κερί.Κρέμες έχω χρησιμοποιήσει στα πόδια παλιότερα,άλλης εταιρίας και δεν μου άρεσαν καθόλου!Απαίσια μυρωδιά,οι τρίχες έβγαιναν την επόμενη μέρα όπως και με το ξυραφάκι,κι ένα σωρό χημικά..:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θελω να αποτριχωσω τα χερια μου.....τι να χρεισιμοποιησω????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. amazing!!!! but I am a litt;e scared to use it :p hehe

    I have also a Give Away on my blog with a
    50$ Gift Card for clothes shopping on Hot Miami Styles!
    3 winners!!!:)

    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hello! Απίστευτο blog!
    Γραφτηκα και εδω και στο φεισμπουκ να παιρνω συμβουλες!
    Εχω και εγω ενα αλλα ειμαι νεα.
    Θελετε να το δειτε και να μας κάνετε like; Ευχαριστω!!
    chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. eixa dokimasei palia krema apotrixwsis alla den 8imamai etaiaria!!! mporw na pw oti htan poli wraia alla 8a h8ela na dokimasw kai thn krema ths "nair" filia polla :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα μυστικό για όλες τις ταινίες με κερί...μη τις τρίβετε με το χέρι και παιδεύεστε...χρησιμοποιήστε το πιστολάκι!10 δευτερολεπτα στη μεσαια θερμοκρασια απο τη καθε πλευρα κ ειναι ετοιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι ταινίες είναι οτι χειρότετο εχω δοκιμάσει!!!!!Τζάμπα λεφτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή