Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Olay Total Effects 7in1

Καλημερες!
Τι κανετε αγαπημενες?

Το σημερινο αρθρο αφορα την Total Effects 7in1 απο την Olay.
Tην παρελαβα πριν αρκετο καιρο,με σκοπο την δοκιμη της.

Τι ειναι ομως η  Olay Total Effects 7in1?
Ειναι μια αντιγηραντικη κρεμα η οποια περιεχει και ορο.
Προκειται για το πιο συμπυκνωμενο προιον της Olay,καταπολεμα τα 7 σημαδια του χρονου χωρις την εφαρμογη παραπανω προιοντων.
Ακουγεται τελειο σωστα?

Ειδικα για τις πολυασχολες γυναικες οι οποιες εχουν τοσα να κανουν καθημερινα που δεν μπορουν να αφιερωσουν ουτε λεπτο παραπανω για την εφαρμογη σερουμ,αντηλιακου κλπ.

 Πιο συγκεκριμενα καταπολεμα τα εξης 7 σημαδια:


1)Γραμμες και ρυτιδες.

2)Ελλειψη σφριγηλοτητας

3)Εμφανεις ποροι

4)Ανομοιομορφος τονος της επιδερμιδας

5)Ανομοιομορφη υφη της επιδερμιδας

6)Ξηροτητα

7)Θαμπη οψη

(Πατηστε πανω στις φωτογραφιες για να τις δειτε μεγαλυτερες)

Προκειται για μια κρεμα ολα σε 1 δηλαδη! Αν περιειχε και καλυψη νομιζω θα ηταν πραγματικα εξαιρετικη. Ακομα και χωρις την καλυψη ομως,ειναι η ιδανικη κρεμα για μαμαδες,πολυασχολες γυναικες ή γυναικες που απλα βαριουνται να χρησιμοποιησουν μια σειρα προιοντων.
Αυτο που μου αρεσε παρα πολυ προσωπικα,ειναι οτι περιεχει και αντηλιακο με δεικτη προστασιας 20. Αρκετα υψηλος. Οποτε οχι απλα καταπολεμα τα σημαδια της γηρανσης αλλα προλαμβανει κιολας καποια. Καθως ο ηλιος ειναι γνωστο οτι μπορει να ειναι πολυ βλαβερος.


Καθως αυτη η κρεμα ειναι για μεγαλυτερες ηλικιες,δεν την χρησιμοποιησα συστηματικα παρα μονο 2 φορες για να αποκτησω μια αποψη. Απο κει κ επειτα την εδωσα στην μητερα μου,στην οποια αρεσε πολυ. Καθως γενικα εχει μια αγαπη για τις κρεμες της Olay απο παλια.
Τι αποκομισα απο αυτες τις 2 φορες που την χρησιμοποιησα?
Εχει μια αρκετα πλουσια υφη,οποτε ταιριαζει σε κανονικες/ξηρες επιδερμιδες (η πλειονοτητα των μεγαλυτερων γυναικων εχουν ξηρο δερμα),απορροφαται σχετικα ευκολα,η μυρωδια της ειναι πολυ ευχαριστη,καθολου βαρια. Ενω παρατηρησα οτι το δερμα μου ηταν πιο λειο.
Αν ημουν μεγαλυτερη,θα την χρησιμοποιουσα σιγουρα πιο συστηματικα.

Το προσωπο της καμπανιας για την  Olay Total Effects 7in1 ειναι η Thandie Newton,μια πολυ διασημη ηθοποιος (επαιζε στην ταινια ''Το κυνηγι της ευτυχιας'',μια απο τις πολυ αγαπημενες μου ταινιες)


Παρακατω σας εχω και ενα βιντεακι απο τα παρασκηνια της φωτογραφησης καθως και την αποψη της Thandie Newton για την Total Effects 7in1.

video

Εχετε δοκιμασει μηπως την συγκεκριμενη κρεμα?
Πως σας φαινονται γενικα αυτα τα ολα σε 1 προιοντα?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*Προτεινομενη λιανικη τιμη: 21,69. Την βρισκεται στα Hondo's Center σιγουρα.

21 σχόλια:

  1. δε το έχω δοκιμάσει αλλά σίγουρα θα λύνει τα χέρια με τόσα μπουκαλάκια πριν μετα κτλ τα χουμε κάνει λίγο αχταρμά !!χιχι καλημέρεs :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την χρησιμοποιεί η μαμά μου....και δεν την αλλάζει με ΤΙΠΟΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρότι ανήκω στο target group των 35 και ανω δεν την χρησιμοποιώ ούτε την έχω δοκιμάσει γιατί το δέρμα μου είναι αρκετά λιπαρό με τάσεις ακμής, ω ναι ακμή στα 38!!! οπότε ίσως επιλέξω να την δοκιμάσω μετά τα 40....Πολύ καλό το άρθρο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ!
      Δεν εισαι η μονη παρ'ολα αυτα,πολλες γυναικες μου εχουν πει οτι εχουν το ιδιο θεμα.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα και είναι καλή λύση για τις μαμάδες μας νομίζω :)
    Φιλιά

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω αγοράσει το γαλάκτωμα και Λοσιόν από Olay και ειδικά από το γαλάκτωμα είμαι πάρα μα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Θα ήθελα να δοκιμάσω και ενηδατική κρέμα! Φτάνουμε και στα 30 βλέπεις, επομένως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αγχωνεσαι :)Εχω ακουσει καλα λογια για το γαλακτωμα. Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  6. Την χρησιμοποιώ τα τελευταία 8 χρόνια σταθερά,για μένα είναι η μόνη ενυδατική που δεν μου προκαλεί ακμή άσχετα άν έχω μεικτό δέρμα.Έχει ηρεμήσει η επιδερμίδα μου.Επίσης την χρησιμοποιώ και στη περιοχή του λαιμού και ντεκολτέ.Έχοντας χρησιμoποιήσει από τις πολύ ακριβές (χωρίς καμμια δαιφορά παρά μόνο ελάφρυνση στο πορτοφόλι μου) για μένα είναι η ιδανική...Δεν αφήνει λιπαρό το δέρμα και το χειμώνα ήταν πολύ απαραίτητη.Το καλοκαίρι δεν την ξεχνώ απλά φροντίζω όταν την βάζω να έχει ακόμα δροσιά και περιμένω να απορροφηθεί πριν βγω έξω.Πρόβλημα μετά να απλώσω το μακιγιάζ δεν υπήρξε ποτέ.Στο εξωτερικό την είχα βρεί και σε πιο λογική τιμή σε σχέση με Ελλάδα !!! Για μένα είναι τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστουμε παρα πολυ για το εκτενες και γεματο πληροφοριες σχολιο σου :) Πολλα φιλια!!

      Διαγραφή
  7. έψαχνα καιρό ένα ριβιού για την κρέμα αυτή. να επιτέλους ένα:) Αυτή που διαφήμιζε και η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. tromeri krema!! tin exei i mama mou kai exei meinei poli eyxaristimeni!
    nice review artemis m!

    perna apo to blog mou an theleis na deis review gia MAC lipstick kai mascara!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γενικά δεν είμαι μεγάλη φαν των προϊόντων "όλα σε 1",επειδή μου αρέσει πολύ η διαδικασία του να απλώνω διάφορες κρεμούλες και μαντζούνια στο πρόσωπό μου!Αλλά για κοπέλες που δεν έχουν χρόνο ή που βαριούνται τη διαδικασία είναι ό,τι πρέπει..Πολύ ωραίο review,ειμαι μικρή για να τη δοκιμάσω αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον!Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παλι αναλογως την διαθεση,αλλες φορες θελω να βαλω 3-4 προιοντα κ αλλες βαριεμαι που ζω οποτε κατι σαν μια bb με σωζει! Σ'ευχαριστω πολυ,φιλια!

      Διαγραφή
  10. απο ποια ηλικια ειναι καλο να την ξεκινησεις?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απο ποια ηλικια ειναι καλο να την ξεκινησεις?ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή