Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Roger&Gallet: Fleur de Figuier.

Καλημερα σας αγαπημενες!
Ξεκινω την σημερινη αναρτηση με ενα αποσπασμα απο το Δ.Τ.

''Στα νότια της  Γαλλίας, μεταξύ της Μεσογείου και Προβηγκίας, βρίσκεται ένα θεαματικά όμορφο ορεινό τοπίο με αντιθέσεις ...
Κόκκινα βράχια, κρυστάλλινα νερά και πράσινο θάμνοι συνθέτουν ένα μαγικό τοπίο ...
Μέσα από το οποίο γεννήθηκε το νέο άρωμα της ROGER&GALLET, το  FLEUR DE FIGUIER.. Ένα άρωμα δροσιάς με άνθος σύκου.. ''

Πριν απο περιπου 2 μηνες ειχα την χαρα να παρευρεθω στην παρουσιαση αυτου του καινουριου αρωματος της Roger&Gallet. Η παρουσιαση εγινε στον πολυ ομορφο και ατμοσφαιρικο χωρο του Salon De Bricolage στο Κολωνακι.


Πολυ ομορφος πινακας που δυστυχως δεν αποτυπωθηκε σωστα στην φωτογραφια μιας και ηταν απο κινητο.


Και φυσικα δεν μας αφησαν ''πεινασμενους'',τελεια παρμεζανα σε συνδυασμο με ξηρα συκα. Τελειο και το coctail.

  
Εδω το αρωμα οπως το φωτογραφισα εκεινη την ημερα.


Την παρουσιαση την ειχε αναλαβει ο αγαπητος Βασιλης Μαρης ο οποιος πραγματικα εκανε εξαιρετικη δουλεια. Μας μιλησε για την ιστορια της εταιρειας απο την αρχη της ακομα,για διαφορα fun facts αλλα και για τον εξαιρετικο δημιουργο του αρωματος,τον Francis Kurkdjian. Ο οποιος πραγματικα εχει δημιουργησει πολλα απο τα πιο επιτυχημενα αρωματα. Φανταστειτε οτι εγινε γνωστος παγκοσμιως για την πρωτη του δημιουργια στα 25 του χρονια,για το Le Male του Paul Gaultier. Ισως το αγαπημενο μου αντρικο αρωμα ever.

Να σας πω τι μου εκανε εντυπωση απο ολα οσα μας ειπες ο Β.Μαρης? Ο Ναπολεων και η μανια του με το αρωμα! Χρησιμοποιουσε 2 μπουκαλακια επι καθημερινης βασεως! 60 μπουκαλια τον μηνα δηλαδη! 
Αφηστε το αλλο,δημιουργησαν εξαιρετικα για τον Ναπολεοντα ειδικη συσκευασια μακροστενη για να μπορει να βαζει το αρωμα του στην μποτα του κ να το παιρνει ακομα και στις μαχες του μαζι! Τρελο??

Μας ειπε πολλα ενδιαφεροντα ακομα αλλα θα επρεπε να γραφω ωρες για να σας τα μεταφερω :p

Παμε επιτελους στο αρωμα?

 Για να ειμαι ειλικρινης,οταν διαβασα στην προσκληση οτι το αρωμα θα εχει ως βασικο συστατικο το συκο,ε δεν ενθουσιαστηκα κιολας. Μου φανηκε πολυ περιεργο.
Πιστευω οτι δεν θα μου αρεσει.
 Διαψευστηκα!

Ειναι ενα τοσο ομορφο,δροσερο,φρουτωδες αλλα παραλληλα ελαφρως λουλουδατο αρωμα.  Ισορροπημενο και ειλικρινα υπεροχο για ανοιξη και καλοκαιρι. Τουλαχιστον ετσι το χαρακτηριζω εγω,η οποια δεν το κατεχω στην περιγραφη των αρωματων :p

Οπως συνηθιζεται στην Roger&Gallet,το αρωμα συνοδευεται με μια τελετουργια τριων βηματων.

 (Πειτε μου οτι δεν εχει πραγματικα ΥΠΕΡΟΧΗ συσκευασια?? Δημιουργια του διασημου καλλιτεχνη/designer Martin Szekely)


Υψηλες νοτες: Φρουτα,δερμα συκου,μανταρινι,σποροι κυμινιου,γκρειπφρουτ
Mεσαιες νοτες: Φυλλα συκου,ανθος μανταρινιου
Βασικες νοτες:  Γαλα συκου,μοσχος

Οπως βλεπετε σε καθε ''βημα'' υπαρχει το στοιχειο του συκου. Ειλκρινα σε οποιον το εχω δωσει να το μυρισει ολοι αναγνωριζουν το συκο και σε ολoυς αρεσει παρα πολυ. Πραγμα δυσκολο για αρωμα.

H διαρκεια του ειναι πολυ καλη,το μυριζω πανω μου για περιπου 5 ωρες ισως και λιγο παραπανω.



Η σειρα προιοντων Fleur de Figuier περιλαμβανει αρωματικο σαπουνι (που θελω να το δοκιμασω καθως τα σαπουνια ειναι κατι για το οποιο ειναι πασιγνωστη η Roger&Gallet),αφρολουτρο&shower gel και ενυδατικο γαλακτωμα σωματος.

Προτεινομενη λιανικη τιμη: 38.90ευρω τα 100ml και 18.90 τα 30ml.
Το βρισκετε σε φαρμακεια (σε on line πιθανον σε χαμηλοτερες τιμες) αλλα και σε Hondo's Center.   
  
 
 Για πειτε μου λοιπον δεσποινιδες και κυριες,εχετε δοκιμασει το εν λογω αρωμα? Αν οχι θα θελατε? Εχετε καποια εμπειρια με την Roger&Gallet? 
Περιμενω να μου πειτε :)

Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ και να μην σας κουρασε μιας κ βγηκε λιγο μεγαλο.

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..   

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!! Δεν το έχω δοκιμάσει για να σου πω την άποψη μου αλλά από την στιγμή που περιέχει σύκο...τότε θα μ'αρέσει σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Suko e? eixa dokimasei mia enydatiki tis apivita pou murize suko kai ti latrepsa. glukia kai droseri. pisteuw oti tha mou aresei,an kai eimai ligo duskoli me ta arwmata... wraio post. filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται αν και όπως εσύ, δε θα ενθουσιαζόμουν αρχικά με την ιδέα του σύκου!!
    Αυτό με τον Ναπολέοντα τρομερό! Είναι γνωστό πως η Γαλλία εκείνη την περίοδο ήταν πάρα πολύ βρώμικη χώρα και οι Γάλλοι χρησιμοποιούσαν κατά κόρον αρώματα τότε, για να καλύψουν άλλες δυσάρεστες οσμές (έλλειψη μπάνιου) χαχαχαχα!!!
    Φαντάσου λοιπόν τη μπόχα θα είχε να καλύψει ο Ναπολέοντας!!!!
    χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή