Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

Secrets of aroma...

Ποια η σχεση σας με τα αρωματα?
Τα θεωρειτε απαραιτητα ή ειδος πολυτελειας?
Ειστε απο τις γυναικες που αγοραζουν ενα οποιο να 'ναι ή κανετε ολοκληρη ερευνα πριν καταληξετε σε καποιο?

Προσωπικα ανηκα στην πρωτη κατηγορια αλλα κατεληξα στην δευτερη :p
Ειδικοτερα αφου αρχισα το blogging,εμαθα πολυ περισσοτερα για τα αρωματα και κατεληξα να εχω μια τοσο δα εμμονη. 

Πριν λιγο καιρο ειχα μια επικοινωνια με την Μαρια,η οποια εχει ενα ομορφο μαγαζι με αρωματα και οχι μονο,στο Κερατσινι.
Μου εστειλε καποια δειγματα για να δοκιμασω και να μοιραστω την αποψη μου για αυτα μαζι σας.


Βλεπετε στην φωτο απο αριστερα στα δεξια,κρεμα σωματος,2 αρωματα,λαδακι σωματος και αλατα. 

Στο μαγαζι της αλλα και στο e-shop της Μαριας θα βρειτε αρωματα τυπου, (αρωματα που μυριζουν κατα 95%,ισως και παραπανω μερικες φορες, ιδια σχεδον με επωνυμα ακριβα αρωματα) εσανς,κρεμες σωματος στις οποιες μπορειτε να προσθεσετε το αγαπημενο σας αρωμα,λαδια σωματος απλα ή με αργκαν,αλατα,scrubs)


Παμε ομως σε καθε προιον ξεχωριστα.
Επελεξα να δοκιμασω 2 πολυ γνωστα και αγαπημενα αρωματα,το Hypnotic αλλα και το Sensuous.
Ποια ειναι η αποψη μου?
Τα λατρεψα!
To τυπου Hypnotic μυριζει πραγματικα ολοιδια με το γνησιο,μου το επιβεβαιωσε και η αδερφη μου η οποια το φοραει χρονια και το λατρευει. Η διαρκεια του ειναι πολυ καλη,τουλαχιστον 5-6 ωρες. (Στο μαγαζι εχετε την δυνατοτητα να επιλεξετε εσεις την ποσοτητα εσανς που θελετε το αρωμα σας κ ετσι μπορει να κανετε το αρωμα να κραταει ακομα περισσοτερο). 


Επομενο το τυπου Sensuous. Καταπληκτικο αρωμα... Το αγαπησα με την πρωτη φορα.
Η αληθεια ειναι πως το συγκεκριμενο τα πρωτα δευτερολεπτα μυριζει λιγακι παραπανω αλκοολ αλλα μετα απο το πολυ 2-3 λεπτα αρχιζει να μυριζει υπεροχα. Και οσο περναει η ωρα το αρωμα απελευθερωνεται στο δερμα και πραγματικα μυριζει ολο και πιο ωραια. Οσον αφορα αν μοιαζει με το γνωστο αρωμα? Σε παρα μα παρα πολυ μεγαλο βαθμο. Και η διαρκεια του επισης πολυ καλη γυρω στις 6 ωρες. Αλλα ακομα κ μετα απο 8 ωρες το μυριζω πανω μου. Love it! Και θα το ξαναπαρω σιγουρα!

Εκτος απο αρωματα τυπου το μαγαζι εχει και αλλα αρωματα. Το λαδακι που δοκιμασα εγω μυριζει καρυδα-βανιλια. Απολυτα καλοκαιρινο σωστα? Περιεχει Aμυγδαλέλαιο,Σιτέλαιο,Καλέντουλα oil,Αβοκάντο oil και αρωμα της επιλογης σας.

Μου αρεσε παρα πολυ επειδη ειχε σπρευ η συσκευασια και ετσι επιλεγεις την ποσοτητα που θες χωρις να λερωνεσαι.
Απορροφαται σχετικα ευκολα κι αυτο ειναι κατι που εκτιμω σε λαδακια.
Η μυρωδια του ειναι τελεια! Μυριζω και την καρυδα και την βανιλια αλλα μπορω να πω πως υπερισχυει η καρυδα. Το αρωμα μενει για καποια ωρα στο δερμα μου. Θα δοκιμαζα κι αλλα αρωματα και σιγουρα θα ηθελα να δοκιμασω και τα λαδια με το argan. Εχουν και πολυ ομορφες συσκευασιες και δεν ειναι ακριβα.


Οπως σας ειπα,στο μαγαζι μπορειτε να επιλεξετε να αρωματισετε την κρεμα σωματος με το αγαπημενο σας αρωμα. Εγω επελεξα να την αρωματισω με το sensuous.
Η μυρωδια θυμιζει πολυ το αρωμα αλλα οχι 100%. Τοσο οσο να μου αρεσει πολυ! Η υφη της ειναι αρκετα ελαφρια και για κανονικες προς ξηρες επιδερμιδες ειναι τελεια. Ενυδατωνει καλα χωρις να αφηνει λιπαροτητα. Θα την αγοραζα σιγουρα. Η κανονικη της συσκευασια ειναι πολυ ομορφη και σιγουρα θα ηθελα μια στην συλλογη μου.

Τελος τα αλατα,ειχα ενα μικρο πουγκακι το οποιο μυριζει σαν το J'adore.
Υπεροχη μυρωδια!!
Μου αρεσε τοσο πολυ που δεν τα χρησιμοποιησα αλλα τ'αφησα πανω στο γραφειο μου κι ετσι το δωματιο μου μυριζει τελεια!
Θελω να παρω 3-4 πουγκακια να τα βαλω σε διαφορες γωνιες του δωματιου μου!

Σας παραθετω μια φωτογραφια με το προσπεκτους για να δειτε ποια αρωματα μπορειτε να βρειτε στο μαγαζι. Πατηστε στην φωτο για να την δειτε μεγαλυτερη. Εναλλακτικα επισκεφθειτε το on line μαγαζι για να δειτε πληροφοριες και τιμες για ολα τα προιοντα :) http://www.aromasecrets.gr/


Αυτα λοιπον οσον αφορα τα προιοντα που δοκιμασα. Εμεινα πολυ ευχαριστημενη και θα το προτιμησω το συγκεκριμενο μαγαζι για μελλοντικες αγορες.

Να σας πω και κατι πολυ ευχαριστο??
Σας ετοιμαζουμε διαγωνισμο!!! Θα τον ανακοινωσω μεσα στην βδομαδα γι'αυτο μεινετε συντονισμενες :)

Ποια δικη σας αποψη για τα αρωματα τυπου? Τα προτιματε?
Ποιο αρωμα σας αρεσει αυτη την εποχη?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλυτερα να μην σε μπερδεψω εγω,εχει ολες τις πληροφοριες στο site :)

      Διαγραφή
  2. αχ μακάρι να μου καθόταν καλά τα "τύπου" αρώματα !!Αλλά στο δέρμα μου δεν !!ή ίσως όποια δοκίμασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mμμ κριμα.. Ισως οντως να μην δοκιμασες το καταλληλο.

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά ψήνομαι καιρό τώρα!
    Μιας που είδα στον κατάλογο ένα άρωμα που θέλω τόσο πολύ και αφού το μαγαζί της κοπέλας είναι σχετικά κοντά μου, λέω να το τολμήσω τελικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλέον αυτά χρησιμοποιώ και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη, τα λατρεύω διαρκούν και είναι παρα πολύ οικονομικά...!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει κ εγώ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη από κάποια! Πολύ ωραίο review:)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κάποιοι καταφέρνουν να φτιάχνουν πολύ πετυχημένα αλλά κάποιοι δυστυχώς δεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντως κάποιοι τα πετυχαίνουν και κάποιοι όχι. Έχω βρει πάντως ένα μαγαζάκι στη πόλη μου που τα πάει πολύ καλά και παίρνω το τυπου escada magnetism εδώ και 6 μήνες... Διαρκεί όντως αρκετά και δε βρίσκω κάποια διαφορά με την κανονική παρά μόνο στην τιμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια που λέτε για αρώματα τύπου,θα πρότεινα ανεπιφύλακτα να δοκιμάσετε από http://aromakaipathos.gr.Είναι ίδια με τα αυθεντικά και έχουν μεγάλη διάρκεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή