Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Κυριακή, 14 Απριλίου 2013

''Γαλάζια λίμνη: Spring Makeup Tutorial''

Γεια σας αγαπημενες!
Τι κανετε αυτη την πανεμορφη Κυριακη?

Εγω ξεκινησα με μια μινι περιποιηση προσωπου (αφρος καθαρισμου,απολεπιση,μασκα βαθυ καθαρισμου και τελος ορος+ενυδατικη) και λεω να συνεχισω με εναν ωραιο περιπατο μιας κ εχει τοσο υπεροχη μερα :)

Ειπα ομως να ανεβασω κ ενα βιντεακι. Ενα makeup tutorial μιας κ εχω πολυ καιρο που δεν εχω ανεβασει.

Το συγκεκριμενο μακιγιαζ ειναι για τις λατρεις του χρωματος. Οσες δεν αγαπατε τα εντονα χρωματα μαλλον δεν θα ενθουσιαστειτε αλλα θα προτεινα να δινατε μια ευκαιρια στο χρωμα εστω και με διακριτικο τροπο,ενα μολυβι ή eyeliner π.χ. 

Παμε να δουμε τι χρησιμοποιησα για το συγκεκριμενο μακιγιαζ?

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ:

ΠΡΟΣΩΠΟ
Jordana Creamy foundation in Natural
Maybelline Fit me Concealer in 120 
Nyx Concealer in a jar in Fair 
Maybelline Fit me powder in 120
Essence Fix and Matte
W7 Honolulu Bronzer

ΜΑΤΙΑ
Jordana eye primer
Σκια μπλε απο trio eyeshadow απο μαγαζακι τυπου ολα 1ευρω.
Υπολοιπες σκιες απο παλετα αγορασμενη απο ebay,αναζητηστε 42 double stack matte eyeshadow
Eyeliner απο bangood.com www.banggood.com/Japanese-Doll-Black-Eyeliner 
Maybelline Master Smokey in Smokey Black
Essence eyeliner in Seventh Heaven (Δεν κυκλοφορει πια)
Max Factor False Lash Effect 24hours in black
Max Factor Clump Defy in black

ΧΕΙΛΗ
Glamorous lip liner no32
Jordana matte lipstick in Natural
Natural Collection lipgloss in Fondant 


Πως σας φανηκε? Ειναι ενα μακιγιαζ που θα φορουσατε?
Α,το νεο banner του blog μου πως σας φαινεται? Το εφτιαξε μια αναγνωστρια μου κ το λατρευω!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη

10 σχόλια:

  1. Κούκλα!! Λοιπόν γενικά το γαλάζιο στα μάτια δεν το αντέχω αλλά κατάφερες να το κάνεις πολύ πολύ όμορφο και μοντέρνο!
    Το νέο banner τέλειο!!! Με γεια σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το banner είναι τέλειο! Άρτεμη εντυπωσιάστηκα από το πόσο ωραία έβαζες το eye-liner! μήπως θα μπορούσες να κάνεις ένα video με αργά τα βήματα πως να βάζουμε κ εμείς? και να μας δείξεις και διαφορετικά σχέδια? και επίσης ήθελα να σε ρωτήσω αν είναι καλό να χρησιμοποιούμε ψαλίδι για βλεφαρίδες γιατί έχω ακούσει οτι τις βλάπτει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Η αληθεια ειναι πως και εγω ακομα το δουλευω,αλλα θα το προσπαθησω στο μελλον :)
      Το ψαλιδι νομιζω πως δεν βλαπτει τις βλεφαριδες. Χρησιμοποιω καθε μερα τα τελευταια 5-6 χρονια και δεν βλεπω καποια ζημια στις δικες μου. Ισως να εβαζες καποιο λαδακι πριν κοιμηθεις για εξτρα περιποιηση,π.χ καστορελαιο,τις θρεφει και τις δυναμωνει.
      xxx

      Διαγραφή
  3. Σε παρακολουθώ καιρό και είσαι πολύ καλή...!!!! Το γαλάζιο στα μάτια δεν μου αρέσει αλλά με έκανες να το λατρέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη, σου πάει πολύ!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή