Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Biomaris: ''Υγεία και ομορφιά απο την θάλασσα''.

Γεια σας κοριτσια μου αγαπημενα!
Καλη εβδομαδα!!
Τι κανετε? Απολαμβανετε τον ζεστο καιρο?

Σημερα λοιπον,θα ηθελα να σας μιλησω για την εταιρεια Biomaris,γερμανικη μαρκα η οποια εκπροσωπειται στην Ελλαδα απο την Goumas Wellness.
Πριν απο αρκετους μηνες παρελαβα ενα πακετακι απο την εταιρεια γεματο δειγματακια απο τα προιοντα της Biomaris.

Λιγα λογια για την Biomaris:
''Η φιλοσοφια μας ''υγεια και ομορφια απο την θαλασσα'' ειναι η βαση για καθε προιον μας. Θαλασσινο νερο,συστατικα απο φυκια,θαλασσινο αλατι και πολα αλλα υψηλης ποιοτητας  και υψηλης δρασης συστατικα περιποιησης απο την θαλασσα φροντιζουν για ενα υγιες δερμα καθως και για ομορφα μαλλια.

Παρελαβα οπως σας ειπα πολλα δειγματακια,αλλα η αληθεια ειναι οτι δοκιμασα λιγα. Κι αυτο γιατι τα περισσοτερα δεν ηταν καταλληλα για μενα καθως ηταν κρεμες με πολυ πλουσια συνθεση,ιδανικες για ξηρες ή πολυ ξηρες επιδερμιδες (οπως ξερετε ειχα λιπαρο δερμα και τωρα ειναι πιο κανονικο/μεικτο).

Για να ειμαι ειλικρινης μαζι σας,δεν ειμαι μεγαλη φαν των δειγματων,των τοσο μικρων τουλαχιστον,γιατι δεν ειναι αρκετα για να αποκτησω μια ολοκληρωμενη αποψη. 
Γι'αυτο και θα σας γραψω τις εντυπωσεις που αποκομισα δοκιμαζοντας 6 δειγματα (2 τα δοκιμασα στην μητερα μου).


Hydro intense cream SPF10: Ελαφρια πλουσια κρεμα για αφυδατωμενα δερματα. Περιεχει: θαλασσινο νερο,εκχυλισματα κοκκινου σταφυλιου και θαλασσιους ενυδατικους παραγοντες.
H κρεμα αυτη με εξεπληξε πολυ ευχαριστα,απευθυνεται σε αφυδατωμενες ή ξηρες επιδερμιδες ωστοσο ''εκατσε'' πολυ καλα στο προσωπο μου. Το ενυδατωσε σε βαθος κανοντας απαλο και λαμπερο. Ηταν επισης εξαιρετικη βαση για το μεικ απ μου,μετα την εφαρμογη της το μεικ απ απλωνοταν πολυ πιο ευκολα. Επισης,εχει ενα πολυ ωραιο δροσερο αρωμα.
Μου αρεσε τοσο που αν την ειχα σε full size σιγουρα θα ηταν μια κρεμα που θα χρησιμοποιουσα συχνα.

Augencreme-Eye Cream: Κρεμα ματιων για ενυδατωση και ελαστικοτητα. Δεν εχω δοκιμασει πολλες κρεμες ματιων αλλα αυτη ειναι η αγαπημενη μου μεχρι τωρα. Δεν εχει αρωμα,εχει ελαφρια υφη ωστοσο ενυδατωνει τελεια. Αφηνει την περιοχη των ματιων ενυδατωμενη και ελαστικη (οπως υποσχεται). Ιδανικη βαση πριν το κονσιλερ κλπ. Μου αρεσε παρα μα παρα πολυ.


24 h anti-shine cream: Ενυδατικη κρεμα για νεανικα λιπαρα δερματα. Μου αρεσε αρκετα. Ικανοποιητικη ενυδατωση,ματ αποτελεσμα. Το προσωπο μου παρεμεινε ματ για αρκετες ωρες.
Μου αρεσε πολυ το δροσερο της αρωμα.

Marine Active Mask: Απο την ιδια σειρα,για νεανικα λιπαρα δερματα,ειναι και αυτη η μασκα.
Μου αρεσε αρκετα. Δροσερη αισθηση,καθαριστικη δραση. Αφησε την επιδερμιδα μου ορατα πιο καθαρη,πιο λαμπερη αλλα καθολου ξηρη,ισα-ισα την αφησε αρκετα ενυδατωμενη αλλα ματ. Πολυ καλη μασκα.

Παμε στα 2 σταρ προιοντα??? Ειλικρινα η μητερα μου τα ΛΑΤΡΕΨΕ!

Collagen Algen Maske: Κρεμομασκα με θαλασσιο κολλαγονο,θαλασσινο νερο και συμπλεγμα φυκιων. Την μασκα αυτη την δοκιμασα στην μητερα μου και ειδαμε θεαματικα αποτελεσματα! Γι'αυτο και νομιζω οτι θα ειναι εκπληκτικη σε ηλικιες 40+ αλλα και σε 30+.
Η μητερα μου την λατρεψε γιατι οπως μου ειπε τα πρωτα λεπτα ενιωθε ενα απιστευτο κυμα δροσιας στο προσωπο της ενω ενιωθε το δερμα της να συσφιγγει.
Οταν την αφαιρεσε μειναμε και οι εκπληκτες. Χωρις να υπερβαλουμε,την εκανε να μοιαζει σχεδον 10 χρονια νεοτερη! Το δερμα της ηταν πιο σφιχτο,πιο λαμπερο,οι βαθιες ρυτιδες πιο λειες. Ειλικρινα τετοιο αποτελεσμα δεν ειχαμε δει με καμια αλλη μασκα. Θελω οπωσδηποτε να την παρω δωρο στην μανουλα μου. Εχετε την κι εσεις υποψη για δωρακι. Δεν νομιζω να απογοητευτειτε.
(Να σας προειδοποιησω οτι τα αποτελεσματα ειναι παροδικα,για καποιες ωρες,θα ειναι τελεια πριν απο καποιο σημαντικο γεγονος π.χ).

Kaviar Gel: Gel απο χαβιαρι,διεγειρει την αναεωση κυτταρων και μειωνει τις λεπτες γραμμες. Το τζελ αυτο το εβαλα στην μητερα μου ακριβως μετα την μασκα. Της αρεσε κι αυτο παρα πολυ,εξαιρετικη υφη,απορροφηθηκε αμεσα,της προσφερε κι αυτο αισθηση δροσιας και συσφιγξης.
Πιστεψτε με οταν σας λεω οτι με αυτα τα δυο προιοντα το δερμα της εδειχνε στα καλυτερα του. Ειχαμε μεινει και οι δυο εκπληκτες :p

Αυτες ηταν οι εντυπωσεις μου αλλα και της μαμας μου,γενικα μειναμε πολυ ευχαριστημενες (ειδικα η μαμα μου,τωρα θελει τα full size προιοντα!).

Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιο απο αυτη την εταιρεια? Αποψεις? 
Θα δοκιμαζατε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

Πληροφοριες για την εταιρεια: http://www.facebook.com/biomarisgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου