Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

~Αγαπημένα προϊόντα Απριλίου~

Γεια σας αγαπημενες!!
Πως περνατε αυτες τις μερες πριν την Ανασταση?
Βαψατε αυγουλακια? Εγω θα βαψω μαλλον μετα απο αυτο το ποστ.

Το σημερινο βιντεακι αφορα τα αγαπημενα προιοντα του Απριλιου,προιοντα που χρησιμοποιησα πολυ και μου αρεσαν επισης πολυ δηλαδη :)



ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ 

Timotei Organic Delight Health&Nourish
Mythic oil mask & oil*
Apivita Face Mask with green clay*
IDEALIA day cream Vichy*
Bepanthol Γαλακτωμα σωματος
Bepanthol Kρεμα για ερεθισμενο και ευαισθητο δερμα
Ροδονερο RC Rose Chandal
Βερνικι νυχιων Bordeau 66
Wet'n'Wild Color Icon palette in Vanity http://www.nonpareilboutique.com/
W7 Bronzer in Honolulu www.eastendcosmetics.co.uk
Vaseline Cocoa Butter lip balm www.eastendcosmetics.co.uk
NYX Concealer in a jar in Fair
MUA Power Pout Color Intense tint & Balm in Justify* http://www.muastore.co.uk
Amuse lip pencil in Natural
Vivo Cosmetics matte lipstick in Naturally Nude http://vivocosmetics.co.uk/
Natural Collection lip gloss in Fondant

Aυτα τα ολιγα :p

Πειτε μου τα δικα σας αγαπημενα! Εστω 1-2,μ'αρεσει πολυ να τα διαβαζω και να παιρνω ιδεες :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

*P.R Samples

6 σχόλια:

  1. από αυτά τα προϊόντα έχω δοκιμάσει μόνο την IDEALIA της VICHY κ έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου γλυκειά μου Αρτεμη, ειμαι και εγώ μεγάλη fan του ροδόνερου, ειδικά ως λοσιόν! Αυτο το μήνα λατρευω τα εξής 2: Dior gel coat & Dior nude foundation....Ειναι MUST!
    http://beauty-is-within.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. artemhs thelw edw kai kairo na se rwthsw pws agorazeis ta proionta mua ginete na agoraseis me antikatabolh kai poia einai ta ekswda apostolhs? teleio vinteaki... :) ta dika mou agaphmena gia auto to mhna einai to make up me poudra ths manhattan kai to hightlighter ths idias markas ...filia polla <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρευω το λιπ μπαλμ κυδωνι,ροδι του ΚΟΡΡΕ το χρησιμοποιω καθε μερα,το μεικ απ της vichy μεχρι στιγμης αν και περιμενω με λαχταρα το lumi να μου ερθει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Artemis! μου άρεσε πολύ το βίντεο..χρησιμοποιώ συχνά το lip balm vaseline..μου αρέσει η μυρωδιά της καρυδας για το καλοκαίρι! Ακολουθω το blog σου (εκανα και Like FB)..αν θες κανε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx!
    www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας!! Η bepanthol για τους ερεθισμούς είναι εξαιρετική, νομίζω σχεδόν απαραιτητη δηλαδή, ειδικά τωρα που έρχεται το καλοκαίρι και ελάχιστοι ειναι τοσο προσεκτικοί όσο πρέπει με τον ήλιο.Επισης χρησιμοποιώ και το ροδονερο που ανέφερες το οποίο ,μπορώ να πω οτι ειναι πολυ καλυτερο απο πολλα αλλα που εχω δοκιμασει! Και πραγματικα Αρτεμη σε ευχαριστω για την ιδεα της μασκας! Λοιποον, τα δικά μου αγαπημένα προιοντα ειναι ολιγον,,φαγωσιμα :P
    1.Σησαμελαιο, σαν μασκα ενυδατωσης των μαλλιων, σαν λαδι περιποιησης αλλα και αντηλιακο μαλλιων.
    2.Αμυγδαλελαιο,αφαιρει τεελεια το αδιαβροχο μακιγιαζ, ενυδατωνει τα βλεφαρα, μαλακωνει τα πετσακια και περιποιειται τα φρεσκοξυρισμενα ποδρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή