Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Macadamia Natural Oil: Healing Oil Treatment & Deep Repair Masque,a review..

Γεια σας αγαπημενες μου!
Τι κανετε?

Σημερα θα σας μιλησω για δυο πασιγνωστα προιοντα,τα Healing Oil Treatment & Deep Repair Masque απο την Macadamia Natural Oil.
Eλαβα τα συγκεκριμενα προιοντα απο τους αντιπροσωπους της εταιρειας εδω στην Ελλαδα και τους ευχαριστω για την ευκαιρια να τα δοκιμασω.

''Το Macadamia Natural Oil προσδιορίζει μια καινοτομική συλλογή από εκλεκτές φόρμουλες για τη φροντίδα των μαλλιών, η οποία συνδυάζει τις θαυματουργές ιδιότητες των Macadamia nut oil και Argan seed oil. Τα προϊόντα Macadamia περιέχουν ένα ιδιαίτερο χαρμάνι από τα πιο θρεπτικά βότανα της φύσης για την αναζωογόνηση της τρίχας και τη συντήρησή της, ενώ είναι ιδανικά για όλους τους τύπους μαλλιών.'' (Aπο το ariane.gr)


Τα χαρακτηριστικα του Healing oil treatment. (Aπο το ariane.gr)
  • Άκρως ελαφρύ και εξαιρετικά απορροφητικό.
  • Εντατική θρέψη για ταλαιπωρημένα μαλλιά, ιδανικό για το ξεμπέρδεμα και Anti-Frizz.
  • Αφήνει τα μαλλιά πάρα πολύ απαλά, ευκολοχτένιστα και λαμπερά.
  • Φυσική UV προστασία που παρατείνει τη διάρκεια αποτελέσματος της διαδικασίας της βαφής.
  • Μειώνει το χρόνο του στεγνώματος κατά 40%-50%.
  • Μιμείται το φυσικό έλαιο του σώματός μας.
  • Προάγει την υγιή ανάπτυξη και υγιή διατήρηση της τρίχας.
  • Φυσική πηγή του οξέως Ωμέγα 7.
  • Υψηλή συμπύκνωση της βιταμίνης Ε. 
  • Δεν περιέχει αλκοόλ. 



 Ποια ειναι η αποψη μου?
Οπως ξερετε εχω μια μικρη εμμονη με τα λαδακια για τα μαλλια οποτε ανυπομονουσα να το δοκιμασω καθως εχει λαβει τις καλυτερες κριτικες απο bloggers της Ελλαδας και του εξωτερικου.
To δοκιμασα λοιπον πριν το λουσιμο ως μασκα,μετα το λουσιμο και πριν το πιστολακι,μετα το πιστολακι για εξτρα λαμψη και απαλοτητα και σε συνδυασμο με την μασκα. Εβαλα μερικες σταγονες στην μασκα δηλαδη.

Τι μου αρεσε:
Η υφη του. Ειναι πιο παχυρευστο (ωστοσο απορροφαται αμεσα) και οχι λιπαρο λαδακι και γι'αυτο χρειαζεστε την μικροτερη δυνατη ποσοτητα ακομα κι αν εχετε μακρια μαλλια οπως εγω. Η συσκευασια των 10ml πραγματικα εχει παρα πολυ ακομα μεσα κι ας το εχω χρησιμοποιησει τοσες φορες.
Μου αρεσε το οτι αφηνε τα μαλλια μου πιο απαλα και πιο αναλαφρα. 
Παρατηρησα επισης οτι ηταν και λιγο πιο λαμπερα.




Τι δεν μου αρεσε?
Δεν μπορω να πω οτι εχει καποιο μεγαλο μειον σαν προιον. Απλως εγω δεν μπορω να πω οτι ειναι το αγαπημενο μου.
Κανει καλη δουλεια αλλα μετα απο τοσα θετικα σχολια,δεν ξερω,περιμενα το κατι παραπανω.
Επισης το αρωμα του αν και συμπαθητικο,δεν με ξετρελανε. 
Τα 10ml στοιχιζουν περιπου 7ευρω,τα 30ml περιπου 15.90,τα 60ml 17.90 και τα 125ml περιπου 36.70.





 Η μασκα τωρα:
(Περιγραφη απο το ariane.gr)
  • Αναζωογονεί και αναδομεί την τρίχα, αφήνοντάς την βαθιά ενυδατωμένη, χάρη στον μοναδικό συνδυασμό από Macadamia oil, Argan oil, Tea Tree oil, Chamomile oil, Aloe και εκχυλίσματα φυκιών.
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα και ενισχύει τη λάμψη.
  • Χαρίζει μακράς διάρκειας ευεργετική δράση.
  • Περιέχει φυσικά UV φίλτρα προστασίας.
  • Δεν περιέχει parabens.
Η γνωμη μου τωρα. Ειναι μια παρα πολυ καλη μασκα ειδικα για εσας που εχετε πολυ ξηρες και κατεστραμμενες ακρες.
Ειναι πολυ,μα πολυ παχυρευστη και ετσι χρειαζεστε πραγματικα ελαχιστη ποσοτητα. Την πρωτη φορα εβαλα λιγο παραπανω και ενιωσα τα μαλλια μου λιγακι πιο βαρια.
Θεωρω οτι σε συνδυασμο με το λαδακι κανει εξαιρετικη δουλεια και αφηνει τα μαλλια πολυ απαλα,ευκολοχτενιστα και με λαμψη.



Δεν ειναι η αγαπημενη μου μασκα αλλα ειναι παρα πολυ καλη. Την θεωρω βεβαια ακριβη.
Τα 100ml στοιχιζουν περιπου 20ευρω και τα 250ml περιπου 37-38ευρω. Βεβαια λογω της παχυρευστης συνθεσης της διαρκει πολυ καιρο.

Που μπορειτε να τα βρειτε τωρα? Σε επιλεγμενα κομμωτηρια,δειτε παραπανω πληροφοριες εδω http://www.facebook.com/pages/Macadamia-Natural-Oil-Greece
αλλα και on line,τα πετυχα εδω : http://www.ariane.gr/macadamia

Eν κατακλειδι,
μου αρεσαν και τα δυο σαν προιοντα αλλα δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασαν τοσο οσο αλλες bloggers. Ισως να κανουν καλυτερη δουλεια σε πιο ξηρα/κατεστραμμενα μαλλια.

Εσεις τα εχετε δοκιμασει? Ποια ειναι η δικη σας γνωμη?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.. 

10 σχόλια:

  1. Αλήθεια; Δεν το περίμενα τόσο "κοινότυπο", εννοώ, η υφή του μου θυμίζει αρκετά το καστορέλαιο και δεν ξέρω αν θα μου αρέσει και τόσο. Το σκέφτομαι να το πάρω τώρα, κι εγώ περίμενα να κάνει θαύματα. Έχω της Garnier τώρα, και το θεωρώ αρκετά καλό, εσύ που τα έχεις δοκιμάσει και τα δύο ποιο προτιμάς; Και ρωτάω εσένα γιατί έχω εξίσου μακρυά μαλλιά και πολύ πυκνά, δε θα μ'ένοιαζε η γνώμη κάποιας με κοντό π.χ. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. exw parei to ladaki kai einai pragmatika teleio!tha sumfwnhsw gia th murwdia tou ,de me xetrelane kai mena polu xwris na shmainei auto oti murizei asxhma ,einai ligo varia kai idiaiterh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. L'oreal kai avon exw dokimasei!kai ta duo mou aresan kai isws ligo parapanw tis avon!apla uperterei tis L'oreal os sunolo!Apo tote pou vgikane ta ladakia genikws eida megali diafora giati ta makria mallia theloun peripoisi kai me voithisan para polu!poioeinai telika to agapimeno sou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα τι γινεται με αυτο το λαδάκι πια???τοσο καλούλι είναι????παλι καλα μαλλον φαίνεται να ησουν πιο αντικειμενικη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις ένα βραβείο http://anthoulasbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. paidia biosilk therapy, den yparxei kalytero!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικα βρισκω το λαδακι οτι εχει υπεροχη μυρωδια, δε νομιζω να εχω μυρισει κατι παρομοιο σε αλλο προιον,ενω η μασκα αν ακολουθησεις τις οδηγιες χρησης ακριβως και την αφησεις 7 λεπτα, κανει θαυματα και προσφερει υπεροχα απαλα μαλλια! Απο τα καλυτερα προιοντα μαλλιων που εχω δοκιμασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ μαζί σου!!!! Ούτε εγώ ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα! Απλά μου άρεσε η μυρωδιά και το ότι έκανα τα μαλλιά λαμπερά! Πολύ ώραια ωστόσο η ανάρτηση σου και εξαιρετικά καλογραμμένη :) :D ;)

    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θελω να δοκιμασω το spray Που ειναι ειδικο για λεπτα μαλλια...και εννοειται την μασκα...πολυ ωραιο ποστ..
    δες αν θες το μπλογκ μου ειμαι καινουρια...φιλακιααα
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή