Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 8 Μαΐου 2013

Review: Mythic oil σαμπουάν & λάδι (Le Tif Hair and Nails)

Γεια σας αγαπημενες!

Χρονια πολλα σε ολες!
Ελπιζω να περασατε υπεροχα αυτες τις μερες,να γεμισατε τις μπαταριες σας και να επιστρεψατε πιο δυναμικες στην καθημερινοτητα :)

Πριν αρκετουτσικο καιρο,ελαβα ενα υπεροχο κουτι απο τo http://letif.eu/

 
To Le Tif Hair & Nails ειναι ενα πολυ ωραιο κομμωτηριο (απ'οτι εχω δει απο φωτογραφιες  αλλων bloggers π.χ στο blog της An.ni olini1989.blogspot.gr/le-tif-beauty-blogger-event ) στην Θεσσαλονικη,βρισκεται στην διευθυνση Κερασούντος 75 στην Καλαμαριά ενω διαθετει και on line καταστημα (το λινκ σας το εδωσα πιο πανω) αλλα και facebook page στην οποια διοργανωνουν συνεχεια διαγωνισμους,ειναι πολυ γενναιοδωροι γι'αυτο μην διστασετε να κανετε like http://www.facebook.com/LeTifHairAndNails





Ουσιαστικα λοιπον ελαβα αυτο το πακετακι το οποιο στοιχιζει αυτη την στιγμη 29.60 ευρω στο καταστημα

http://letif.eu//MYTHIC_OIL_SHΑMPOO .

Παμε και στην αποψη μου.

Σαμπουάν: Περιεχει ελαιο argan,βιταμινη Ε,βασικα λιπαρα οξεα και ελαιο σπορων βαμβακιου,γνωστο για τις εντονα θρεπτικες του ιδιοτητες.
Eρχεται σε μια πλαστικη συσκευασια των 250ml και διαθετει αντλια,πραγμα που μ'αρεσει παρα πολυ.
Μυριζει θεικα,οπως ολα τα προιοντα της σειρας,κανει ωραιο και ικανοποιητικο αφρο,καθαριζει τα μαλλια χωρις να τα ξηραινει,αντιθετως τα μαλακωνει.
Κανει ο,τι πρεπει να κανει ενα αποτελεσματικο σαμπουαν θεωρω.
Το θέλετε ως δωρακι?? Για δειτε εδω : http://www.facebook.com/photo




Έλαιο: Εμπλουτισμενο με ελαιο αβοκαντο και καρπων σταφυλιου. Μυριζει κι αυτο θεικα,πιο εντονα απο το σαμπουαν.
Ερχεται σε μια σκληρη πλαστικη συσκευασια των 125ml με αντλια.
Η συσταση του ειναι αρκετα λεπτορευστη και μια μικρη ποσοτητα ειναι αρκετη για τα μακρια μου μαλλια (συνηθως πιεζω 1 φορα την αντλια,σπανια 2).
Το χρησιμοποιω πριν το πιστολακι,μετα το πιστολακι για εξτρα λαμψη ή και μεσα στην μασκα μου για το υπερτατο αποτελεσμα,διαβαστε το σχετικο μου ποστ hair-routine .
Γενικα θα ελεγα οτι ενυδατωνει τις ξηρες μου ακρες,κανει τα μαλλια πιο λαμπερα,,πιο απαλα και μυρωδατα (ειλικρινα ΛΑΤΡΕΥΩ αυτο το αρωμα!) ενω δεν τα λαδωνει καθολου και βοηθαει και με το φριζαρισμα.

Αυτα για τα 2 προιοντα.
Το ξερω πως ειναι ακριβα,δεν ειναι προιοντα που μπορουμε να αγοραζουμε ανα βδομαδα ή μηνα αλλα μια στο τοσο,οταν θελουμε το κατιτις παραπανω.

Προσωπικα αν μου λεγατε να σας προτεινω ενα μονο προιον απο την σειρα (σαμπουαν,μασκα,ελαιο) θα σας προτεινα την μασκα. Δεν εχω δοκιμασει πιο ωραια μασκα ποτε. Και μετα θα προτεινα το λαδακι.

Για πειτε μου,
εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο αυτη την σειρα?
Θα δοκιμασετε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

11 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Σήμερα σε βρίσκω λίγο λακωνική-ελπίζω να είναι όλα καλά... Μήπως θα μπορούσες να μας πεις για τι τύπο μαλλιών προορίζεται αυτό το σαμπουάν; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!
      Τα πραγματα δεν θα μπορουσαν να ειναι καλυτερα :)
      Το σαμπουαν ειναι για ολους τους τυπους μαλλιων,γι'αυτο δεν ανεφερα κατι διαφορετικο.
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  2. εδω και καιρο σκεφτομαι να δοκιμασω καποιο απο τα προιοντα της σειρας. εχω ακουσει πολυ καλα λογια για την μασκα απο μια φιλη κομμωτρια και ψηνομαι να το παρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω και το σαμπουάν και το λάδι και την μάσκα! Έχω ήδη γράψει review post και για τα τρία! Με την σειρά αγαπημένα είναι Μάσκα-Σαμπουάν και τέλος το λάδι! Είναι εξαιρετικά προίόντα και έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχως δεν εχω δοκιμασει κανενα θα ηθελα να τα δοκιμασω ολα πολυ καλο το review post εχω κ εγω μακρια μαλλια οποτε η συμβουλη σου πολυ καλη.Θα ηθελα να σε ρωτησω θα προτιμουσες την μασκα απο το λαδακι γενικα προτιμας τις μασκες μαλλιων ή για το συγκεκριμενο? Μακαρι να κερδισω το λαδακι thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πιστευω το σαμπουαν να αξιζει δεν το εχω δοκιμασει ευχαριστω παρα πολυ ευχομαι να μου κατσει το δωρο καλη επιτυχια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή