Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013

The Body Shop: Skincare Consultation και Vitamin E Cool BB Cream Review.

Γεια σας αγαπημενες!!
Περασαν αρκετες μερες χωρις νεο ποστ ε?

Ειπα να επανορθωσω σημερα.

Θα σας μιλησω για μια πολυ ωραια εμπειρια που ειχα στα The Body Shop καθως και την νεα τους Vitamin E Cool BB Cream.

Πριν περιπου 2 μηνες ειχα την τυχη να παρευρευρεθω μαζι με αλλες 8 beauty bloggers στο καταστημα των The Body Shop στην Καλλιθεα με σκοπο την γνωριμια μας με την νεα υπηρεσια των καταστηματων,την Skincare Consultation.
(Δειτε φωτογραφιες αλλα και τα καταστηματα στα οποια μπορειτε και εσεις να απολαυσετε αναλογη εμπειρια εδω : http://www.facebook.com/the-body-shop ).
Η υπηρεσια Skincare Consultation ειναι δωρεαν! Δειτε στο απο πανω λινκ σε ποια καταστηματα μπορειτε να κλεισετε ραντεβου και ποιες μερες. Δεν θα ηταν ωραια ιδεα να κλεισετε ενα ραντεβου για την μαμα ή μια φιλη σας?

Πριν αρχισουμε,συστηθηκα με την Φιλιω η οποια θα μου εκανε την περιποιηση. Ποσο χαρηκα οταν μου εκανε κομπλιμεντα για το δερμα μου δεν λεγεται! Τοσο καιρο παλευω να το βελτιωσω και πραγματικα εχω δει αποτελεσματα αλλα οταν στα επισημαινει και μια ειδικος στο ζητημα,ε,τοτε χαιρεσαι διπλα! 
Το δερμα μου λοιπον,απο πολυ λιπαρο το εχω ''μετατρεψει'' σε κανονικο-μεικτο με ταση για λιπαροτητα μονο στο Τ.
Ετσι αποφασισαμε με την Φιλιω να χρησιμοποιησουμε προιοντα απο διαφορες σειρες,οπως Vitamin E,Seaweed,Vitamin C κλπ.


Aφεθηκα λοιπον στα εμπειρα χερια της γλυκιας Φιλιως και η περιποιηση αρχισε! Παει καιρος και ετσι δεν θυμαμαι τα ακριβη βηματα,θυμαμαι ομως πως ενιωσα εγω αλλα και το δερμα μου.
Ξεκινησαμε με καθαρισμο και απολεπιση,επειτα περασαμε σε μια μασκα καθαρισμου με αργιλο μονο στην ζωνη Τ (μετωπο,μυτη και πηγουνι) και προχωρησαμε σε μια ακομη μασκα,ενυδατικη αυτη την φορα,σε ολο το προσωπο.
Αφου καθαρισαμε την μασκα περασαμε σε περιποιηση-ενυδατωση.
Ξεκινησαμε με ενα face mist και μετα το Drops of Youth,το οποιο μπορουμε να το χρησιμοποιουμε ακομα και πριν τον ορο,μετα σειρα ειχε ενας ορος,κρεμα ματιων και τελος ενυδατωση.
Συνολικα μετρησαμε με την Φιλιω 9 προιοντα στο προσωπο μου!
Και πιστεψτε με δεν ενιωσα το προσωπο μου καθολου μα καθολου βαρυ,λιπαρο κλπ.
Ηταν απιστευτα ενυδατωμενο και απαλο.

Ακομα και ωρες μετα την περιποιηση το προσωπο μου ελαμπε. Την επομενη μερα δε,εμοιαζε πιο ενυδατωμενο απο συνηθως και πιο λαμπερο. (Στο τελος ειχαμε και μασαζακι στην πλατη,σουπερ χαλαρωτικο).

Σας συνιστω να δοκιμασετε και εσεις αυτη την εμπειρια. Δεν θα χασετε!
Θα δοκιμασετε οσα προιοντα σκεφτεστε καιρο να δοκιμασετε,θα τα δειτε εν δρασει και το καλυτερο?
Αν θελετε να αγορασετε καποιο προιον απο αυτα που δοκιμασατε,εχετε -20% εκπτωση! Τελειο??

Εκεινη την ημερα λοιπον,φευγοντας μας εδωσαν και μια σακουλιτσα με δωρακια. Η σακουλα περιειχε την νεα  Vitamin E Cool BB Cream και μερικα δειγματακια.

Ημουν περιεργη να δοκιμασω την BB κρεμα καθως οπως ηδη γνωριζετε,εχω μια τρελα με τις BB :p
Αφου την δοκιμασα πολλες φορες τους τελευταιους μηνες,εχω να πω οτι εχω μια σχεση αγαπης και μισους μαζι της.
Γιατι? Θα δειτε παρακατω.


 Tι υποσχεται η συγκεκριμενη ΒΒ?
Ενυδατωνει,προστατευει ενω κανει πιο ομοιομορφη την επιδερμιδα μας γι'αυτο το απλο,nude look.

Δεν διαφωνω καθολου,τα κανει ολα αυτα.

Ομως,κατα την δικη μου ταπεινη αποψη,δεν ειναι μια BB Cream. Ειναι απλα η ενυδατικη Vitamin E Moisture lotion που ειχαν και στην οποια αλλαξαν συσκευασια/ονομα,προσθεσαν χρωμα ενω αφαιρεσαν τον δεικτη προστασιας :/

Ποια ειναι λοιπον αυτα που δεν μου αρεσαν?
Η ελλειψη προστασιας απο τον ηλιο,το οτι κυκλοφορει σε μια μονο αποχρωση και οτι περιεχει Parabens.
Eχω μιλησει με την κ. Δημητρα Καλδη,Marketing & Communication Manager της The Body Shop και μου ειπε σχετικα με το ζητημα οτι τα Parabens ειναι εγκεκριμενα απο τον Ε.Ο.Φ ωστοσο τα The Body Shop σκοπευουν μεχρι το 2014 να τα καταργησουν απο ολα τα προιοντα τους καθως συμμεριζονται τις ανησυχιες των καταναλωτων (προς το παρον βρισκονται μονο στα παλια τους προιοντα,συνολικα στο 30% των προιοντων).



Τι μου αρεσε?
Το πως κανει το προσωπο μου να φαινεται.
Για εμενα που ειμαι αρκετα ανοιχτοχρωμη και σε καθε εταιρεια φοραω σχεδον παντα το πιο ανοιχτοχρωμο foundation,ειναι σκουρα.
Περιπου 1,με 1,5 τονο πιο σκουρα απο την επιδερμιδα μου,εσεις που εχετε μεσαια και πιο σκουρα επιδερμιδα σιγουρα δεν θα εχετε κανενα θεμα με το χρωμα.

Επειδη λοιπον ειναι λιγακι πιο σκουρα,δημιουργει στο προσωπο μου αυτο το εφε της ηλιοκαμμενης επιδερμιδας.
Και λογω της βιταμινης Ε κανει το δερμα μου να λαμπει καθως το ενυδατωνει σε βαθος.

Το τελειωμα που αφηνει ειναι εντελως φυσικο,ειναι αυτο της υγιους ενυδατωμενης επιδερμιδας,οχι λιπαρο,και ετσι βαζω πουδρα μονο στην ζωνη Τ.

Διαρκει αρκετες ωρες ενω εμφανιζω λιπαροτητα περιπου 4 ωρες μετα την εφαρμογη.

Η υφη της ειναι σχεδον σαν μους οταν βγαινει απο το σωληναριο,αφου ομως την απλωσετε βλεπετε οτι ειναι πολυ κρεμωδης και αρκετα ελαφρια.

Οπως σας ειπα εχω μια περιεργη σχεση με αυτη την bb,πιστευω ομως πως το καλοκαιρακι που θα εχω μαυρισει λιγο και θα εχω αναγκη εξτρα ενυδατωση,θα την καταευχαριστηθω (με μια μη λιπαρη αντηλιακη απο κατω).


Αυτα ολιγα απο μενα κοριτσια! Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ και να το βρηκατε χρησιμο :)

Οπως ειπα και πιο πανω,σας συνιστω ανεπιφυλακτα να δοκιμασε την Skin Consultation υπηρεσια,ειναι μια χαλαρωτικη και παραλληλα εποικοδομητικη εμπειρια (μπορειτε να λυσετε πολλες αποριες σχετικα με την περιποιηση του προσωπου σας κλπ) και μην ξεχναμε και την εκπτωση.

Η ΒΒ cream ειναι μια ωραια επιλογη για εσας που εχετε μεσαια ή και σκουρα επιδερμιδα και θελετε μια κρεμα να ενυδατωνει το δερμα σας,να το κανει πιο λαμπερο και πιο ομοιομορφο.

Για πειτε μου,μηπως την εχετε δοκιμασει? Αποψεις?
Εχετε δοκιμασει την Skincare Consultation υπηρεσια? Μηπως σκοπευετε να το κανετε?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

17 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το post σου και πάνω απ' όλα αναλυτικότατο.! Νομίζω πως μια δοκιμή της υπηρεσίας και κάποια στιγμή της BB Cream θα την κάνω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wraio review!giati den kaneis kai ena skincare post me ta proionta pou xrhsimopoihses gia to derma sou gia na to fereis se kanoniko tupo dermatos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω!!
      Η αληθεια ειναι οτι δεν χρησιμοποιω για πολυ καιρο τα ιδια προιοντα μιας και δοκιμαζω συνεχεια καινουρια,αλλα θα ηταν οντως ωραια ιδεα ενα τετοιο ποστ,thanks! xxx

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ ωραία εμπειρία. Το μόνο κακό με την απουσία parabens είναι ότι δεν ξέρεις με τι άλλο -επικίνδυνο?- συντηρητικό τα έχουν αντικαταστήσει. .....Είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα η κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hταν οντως,κανονισε το για οποτε μπορεσεις (ξεχασα να αναφερω οτι δεν κοστιζει τπτ).
      Οσο για την αντικατασταση των parabens,δεν εχεις καθολου αδικο :/

      Διαγραφή
  4. Αχ τι τυχερή! review από τα λίγα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ!! Μπορεις και εσυ να εχεις την ιδια εμπειρια,ειναι δωρεαν :)

      Διαγραφή
  5. είχα κάνει κάτι αντίστοιχο πριν 3 χρόνια στην Yves Rocher και το είχα απολαύσει πραγματικά! είχα βρει κάποιο κουπόνι σε κάποιο deal και μου κόστισε η υπηρεσία 15 ευρώ. Μου έδωσαν ωραίες συμβουλές για το πρόσωπό μου, μου έκαναν super καθαρισμό και ενυδάτωση και είχα μια γενναιόδωρη έκπτωση στα προϊόντα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα να αναφερω οτι η συγκεκριμενη υπηρεσια ειναι δωρεαν,αρκει να κλεισεις ραντεβου,οποτε δοκιμασε την αν θελεις :)

      Διαγραφή
  6. νομίζω οτι το απόλαυσες και μαζι σου κι εμείς! ωραιο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαντάζομαι θα ήταν super χαλαρωτική συνεδρία!!!Θερεις ποσο κοστιζει μια τετοια υπηρεσια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πραγματι! Ειναι δωρεαν,ξεχασα να το αναφερω!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου!Ωραίο ποστ,μου άρεσε που στο τέλος συνόψισες κάπως τη γνώμη σου!Μετά απ'αυτό,λοιπόν,σκέφτομαι σοβαρά να κάνω κι εγώ την περιποίηση προσώπου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή