Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

Equilibra: Προϊόντα με αλόη (κι όχι μονο)



Γεια σας αγαπημενες!
Καλο μηνα!
Ευχομαι να περνατε ομορφα αυτο το βροχερο Σαββατο :)

Πριν αρκετο καιρο,ειχα λαβει ενα ομορφο πρασινο κουτι με προιοντα απο την εταιρεια Equilibra.
Αν δεν την ξερετε,οριστε μερικες πληροφοριες:

''H Equilibra ειναι παραγωγος εταιρεια με εδρα το Τορινο της Ιταλιας και απο το 1987 παραγει αποκλειστικα προιοντα που προαγουν το well being. Ειναι ιδιαιτερα γνωστη για τα προιοντα της αλοης και αυτο γιατι εγγυαται την ψυχρη επεξεργασια των φυλλων της αλοης η οποια γινεται στο εργοστασιο της με μηχανικες μεθοδους μονο. Μηχανικη μεθοδος σημαινει οτι διαχωριζουμε το εξωτερικο περιβλημα του φυλλου της αλοης απο το εσωτερικο ζελε αποκλειστικα με το χερι ετσι ωστε να διατηρουνται ολα τα πολυτιμα συστατικα της αλοης στο τελικο προιον. Επισης σε ολα τα προιοντα αναγραφει την ακριβη περιεκτικοτητα  τους σε καθαρο τζελ αλοης για να μην παραπλαναται ο καταναλωτης. Ολα τα προιοντα της σειρα αλοης ειναι δερματολογικα ελεγμενα,χωρις χρωμα και χωρις αρωμα. Η εταιρεια συνεργαζεται με το Πανεπιστημιο της Παβιας για τις κλινικες δοκιμες των προιοντων της.''

Παμε να δουμε τα προιοντα που δοκιμασα αλλα και την αποψη μου γι'αυτα?
(Οι φωτογραφιες ειναι απο την σελιδα της εταιρειας στο fb http://www.facebook.com/Equilibra.Greece καθως ειχα ενα θεματακι με την φωτογραφικη μου).


Ενυδατικη κρεμα προσωπου με βαση την αλοη,σε ποσοτητα 40%,χωρις παραφινες και mineral oils ενω περιεχει και αντηλιακα φιλτρα.
Ιδανικη και για τον λαιμο αλλα και για τα χερια λογω της προστατευτικης της δρασης.

Η γνωμη μου? Μου αρεσε πολυ. Εχει πολυ ελαφρια υφη,απορροφαται αμεσα,ενυδατωνει πολυ καλα. Εχει ενα ανεπαισθητο αρωμα αλοης και κανει το δερμα απαλο.
Tην χρησιμοποιω κυριως μερα.

Την βρισκω οντως πολυ ωραια και για τον λαιμο αλλα και για τα χερια,τις ημερες που δεν εχεις αναγκη για πολυ εντονη ενυδατωση αλλα θελεις μια κρεμα ναι μεν ενυδατικη αλλα ελαφρια.

Η τιμη της ειναι πολυ καλη, 11ευρω για 75ml.






  Αντηλιακο με υψηλο δεικτη προστασιας 50+. Περιεχει 15% τζελ αλοης,γλυκο αμυγδαλελαιο και βουτυρο καριτε για ενυδατωση,bisabolol και βιταμινη Ε για αναπλαση και καροτελαιο το οποιο διεγειρει την παραγωγη της μελανινης.
Ειναι ιδανικο για προσωπο-σωμα αλλα και παιδια.

Τι εχω να πω? Εγω οχι και πολλα καθως η μητερα μου το δοκιμασε. Της αρεσε αρκετα.
Η συνθεση του ειναι σχετικα ελαφρια για αντηλιακο με τοσο υψηλη προστασια και ετσι δεν της αφησε αυτα τα αντιαισθητικα σημαδια.
Την προσταψε αποτελεσματικα οσο βρισκοταν πανω στο βουνο.
Ενα κακο που βρηκα ειναι οτι περιεχει Parabens.

Η μυρωδια του ειναι πολυ ελαφρια και προερχεται κυριως απο το τζελ αλοης.

Τιμη : 16.60ευρω για 150ml. 
Eπομενο προιον που δοκιμασα ειναι τα μαντηλακια ντεμακιγιαζ. Περιεχουν 20% τζελ αλοης,bisabolol,αμυγδαλελαιο και γλυκερινη,δεν περιεχουν οινοπνευμα ενω ειναι καταλληλα και για τα ματια.
Εχω χρησιμοποιησει αρκετα μεχρι τωρα,η γνωμη μου? Δεν ενθουσιαστηκα. Ενω ειναι αρκετα υγρα και καθαριζουν αρκετα καλα (οσο καλα καθαριζει ενα μαντηλακι) μου φαινονται ''αγρια'' σε σχεση με αλλα που εχω δοκιμασει. Το υφασμα δηλαδη δεν ειναι οσο μαλακο θα ηθελα.
Κατ'αλλα μπορω να πω οτι αφαιρει αρκετα καλα το foundation και την κοινη μασκαρα.
Επισης θεωρω οτι ειναι λιγο ακριβα.
6ευρω για 25μαντηλακια.


Το προιον που με εντυπωσιασε ισως περισσοτερο απο ολα,ειναι αυτες εδω οι περλες που περιεχουν το συνενζυμο Q10,ενα συνενζυμο που ο οργανισμος μα το παραγει φυσικα οσο ειμαστε ακομα νεοι,για ενεργεια και για την αντιμετωπιση των ελευθερων ριζων.
Καθε περλα λοιπον,περιεχει υψηλη συγκεντρωση Q10,βιταμινη Ε και alpha-bisabolol για ενυδατωση και λειανση της επιδερμιδας.

Μιας και εγω ειμαι ακομα νεα :p ,τις δοκιμασα στην μητερα μου. Ξετρελαθηκαμε κι οι δυο!
Η υφη τους ειναι εξαιρετικη,απιστευτα απαλη και λεια,σαν ενα primer φανταστειτε.
Απλωνεται πολυ ευκολα και κανει την επιδερμιδα πολυ απαλη,ενω ειλικρινα λιαινει απιστευτα τις βαθιες ρυτιδες. Νομιζω πως αυτο τις καθιστα και εξαιρετικες για πριν το foundation.
Το εφε ειναι μεν προσωρινο αλλα με συχνη χρηση νομιζω πως θα δειτε αποτελεσματα. Η μαμα χρησιμοποιησε μονο 7.
Η τιμη τους ειναι αρκετα προσιτη,
6.90ευρω.




Το τελευταιο προιον που δοκιμασα ηταν σε δειγματακια αν και πολυ θα μ'αρεσε να το ειχα σε full size :p
Προκειται για ενα τζελ αλοης με περιεκτικοτητα 98% . 
Υπεροχο. Απιστευτα ελαφρια υφη,σαν τζελ-νερο. Απορροφαται αμεσα,προσφερει πολυ ωραια ενυδατωση αλλα και ανακουφιση (ειδικα μετα απο ηλιοθεραπεια ή αποτριχωση με κερι/μηχανη/χαλαουα κλπ).
Προσωπικα το χρησιμοποιησα μετα απο αποτριχωση με την μηχανη και μου αρεσε με την πρωτη εφαρμογη. Δροσερο,απορροφαται αμεσα ενω ανακουφισε το κοκκινισμενο μου δερμα.
Ισως το καλυτερο τζελ αλοης που εχω δοκιμασει.
Τιμη δεν βρηκα καπου,αν βρω θα ενημερωσω.

Αυτα για οσα προιοντα δοκιμασα! Σε γενικες γραμμες μειναμε πολυ ευχαριστημενες εγω και η μητερα μου :)
Αν ριξετε μια ματια στην σελιδα τους θα δειτε οτι εχουν πολλα ενδιαφεροντα προιοντα.
Απο αυτα που ειδα θα ηθελα να δοκιμασω το στικ για τα ματια,το λιπ μπαλμ και 2 λαδακια,ενα με jojoba oil και ενα με φυτρο σιταριου.

Αν θελετε να δειτε που μπορειτε να τα βρειτε ρωτηστε στην σελιδα τους http://www.facebook.com/Equilibra.Greece

Μηπως τα εχετε δοκιμασει ηδη? Αποψεις?
 Αν οχι,την ειχατε ακουστα αυτη την εταιρεια?

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.

2 σχόλια:

  1. Δεν τα έχουμε δοκιμάσει αλλά πραγματικά φαίνονται πολύ καλά! Άλλωστε η αλοη είναι θαυματουργή!
    Nice post sweety ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο review! Το τζελ σου φάνηκε τέλειο γιατι μάλλον δεν περιέχει οινόπνευμα σε αντίθεση με τα περισσότερα τζελ αλόης του εμπορίου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή