Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Garnier Miraculous and Beauty Oil review.

Γεια σας αγαπημενες!!!
Τι κανετε?

Μετα απο απουσια αρκετων ημερων (λογω δουλειας κλπ),αποφασισα να σας μιλησω για τα 2 νεα,σχετικα,λαδακια της Garnier.
Τα δοκιμαζω αρκετο καιρο και επειδη πολλες μου ζητησατε να σας μιλησω γι'αυτα θεωρησα οτι ειναι μια καλη ευκαιρια να σας πω την γνωμη μου σημερα που εχω λιγο ελευθερο χρονο :)

To Miraculous Oil ειναι ενα λαδακι για τα μαλλια. Περιεχει argan oil (αργανελαιο) το οποιο ειναι πλεον πασιγνωστο για τις ευεργετικες του ιδιοτητες σε δερμα και μαλλια.
Εχοντας πια αρκετη πειρα με τα λαδακια για τα μαλλια το δοκιμασα,το ''τεσταρα'' και οριστε ποια ειναι η αποψη μου.

Ειναι σχετικα παχυρευστο ωστοσο ελαφρυ. Δεν βαραινει καθολου τα μαλλια μου και δεν τα κανει λιπαρα. Απ'οσο εχω διαβασει κι απο αλλες αγαπητες bloggers,ειναι καταλληλο και για πιο λεπτα και λιπαρα μαλλια).
Το αρωμα του ειναι ιδιαιτερα ευχαριστο. Δεν μπορω να σας το περιγραψω λεπτομερως  αλλα θα ελεγα οτι ειναι μεν λουλουδατο,ελαφρυ και ολιγον αισθησιακο,ωραιοτατος συνδυασμος!
Λογω της υφης του χρειαζεστε μικρη ποσοτητα.

Τι κανει? Μαλακωνει τα μαλλια,τα κανει πιο λεια (ειδικα τις ακρες) ενω χαριζει και μια ελαφρια λαμψη.

Πως το χρησιμοποιω? Πριν το λουσιμο ως μασκουλα,βαζω λιγο παραπανω ποσοτητα και το αφηνω 1-2 ωρες. Στο λουσιμο,δηλαδη προσθετω μια μικρη ποσοτητα στην μασκα ή μαλακτικη που χρησιμοποιω εκεινη την φορα (το συγκεκριμενο το χρησιμοποιω με μια μασκα επισης απο την Garnier καθως ταιριαζουν οι μυρωδιες τους),μετα το λουσιμο και πριν το στεγνωμα με πιστολακι (για εξτρα προστασια απο την θερμοτητα) και τελος μετα το πιστολακι ενιοτε βαζω μια μικρη ποσοτητα στις ακρες για εξτρα λαμψη. Ειναι δηλαδη πολυχρηστικο οπως σχεδον ολα τα λαδακια για τα μαλλια.
Extra tip: Επειδη μου αρεσει παρα πολυ το αρωμα και η υφη του πολλες φορες το χρησιμοποιω στα χερια μου! Βαζω μια μικρη ποσοτητα στο πανω μερος των χεριων,που ειναι συνηθως πιο ξηρα,και κανω μασαζ. Ειλικρινα απορροφαται σχετικα αμεσα και αφηνει τα χερια μου βελουδινα,καμια σχεδον κρεμα δεν τα κανει ετσι.

Θα το αγοραζα? Φυσικα! (Αφου τελειωσω τα 6-7 λαδακια που εχω ηδη :p) Στοιχιζει μολις 8.99ευρω και η συσκευασια του περιεχει 150ml. Ειναι το οικονομικοτερο της αγορας παρ'ολα αυτα ανετα συγκρινεται με πιο ακριβα.
Approved!


Παμε στο Beauty Oil?
Το συγκεκριμενο λαδακι ειναι για το σωμα,περιεχει 4 πολυτιμα ελαια:
  • Ελαιο Argan
  • Ελαιο Macadamia
  • Αμυγδαλελαιο
  • Ελαιο Τριανταφυλλου
Και υποσχεται:
  • Λαμπερη επιδερμιδα
  • Επιδερμιδα με αισθηση θρεψης
  • Τελεια επιδερμιδα   
Ομολογω πως διαβαζοντας τα παραπανω ανυπομονουσα να το δοκιμασω.
Το ψεκασα λιγο στο χερι μου (τελειο το οτι εχει συσκευασια σπρεϋ),το απλωσα και το μυρισα. Μυριζει υπεροχα!!! Και παλι,δεν μπορω να σας περιγραψω το αρωμα,αλλα ειναι και αυτο μια λουλουδατη αισθησιακη μυρωδια,καθολου βαρια,ιδανικη για χειμωνα-καλοκαιρι. Eιναι τοσο υπεροχο το αρωμα του που το ψεκαζω στον καρπο μου και το μυριζω καθε τρεις και λιγο :p Αρα το χρησιμοποιω και ως ελαφρυ αρωμα!

Πως μου φανηκε για το σωμα?
Πολυ καλο. Το χρησιμοποιησα σε νωπο δερμα,λιγο μετα το μπανιο,και απορροφηθηκε γρηγορα ενω μου προσφερε την μεγιστη ενυδατωση.
Σε ξηρο δερμα για να ειμαι ειλικρινης δεν μου πολυαρεσει. Αργει να απορροφηθει (σημειωστε πως εχω κανονικη προς ξηρη επιδερμιδα) ενω δεν μου προσφερει οση ενυδατωση επιθυμω.

Οσον αφορα τις υποσχεσεις του?
Οντως αφηνει την επιδερμιδα μου πιο απαλη,οντως νιωθω οτι την θρεφει αλλα για το τελεια δεν μπορω να αποφανθω γιατι πιστευω πως θα πρεπει να το χρησιμοποιει καποια καθε μερα ή μερα παρα μερα για να δει αποτελεσματα. Κι εμενα μ'αρεσει να εναλλασω κρεμες,body butters,λαδακια κλπ.

Οποτε για να ανακεφαλαιωσουμε,υπεροχο αρωμα,πολυ βολικη συσκευασια σπρεϋ,ελαφρια υφη,ικανοποιητικη ενυδατωση,ομορφη λαμψη στο δερμα.

Θα το αγοραζα? Ναι,ειδικα για τις διακοπες μου που θελω κατι που να δινει λαμψη,να μυριζει ομορφα και να απορροφαται γρηγορα μετα τα καθημερινα ντους :)
Στοιχιζει 7.99ευρω και περιεχει 150ml. (Ενα αρνητικο που μπορω να βρω ειναι οτι τελειωνει σχετικα γρηγορα αλλα η τιμη του ειναι αρκετα καλη,οποτε του το συγχωρω :p)

Eν κατακλειδι λοιπον,νομιζω πως η Garnier εχει κανει πολυ καλη δουλεια. Αξιολογη ποιοτητα σε πολυ προσιτες τιμες.



Για πειτε μου δεσποινιδες και κυριες μου,εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτο? Ποια ειναι η δικη σας αποψη? Συμφωνουμε?
Ποια ειναι τα top λαδακια για εσας? (για μαλλια και σωμα)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη.

*P.R Samples-Ειλικρινές review,όπως πάντα :)

16 σχόλια:

  1. Ένα ακόμη review post που διαβάζω τόσα καλά λόγια για αυτά τα λαδάκια και η αλήθεια έιναι ότι θέλω να δοκιμάσω και τα δυο μιας μου αρέσουν πολύ τα λάδια γι τα μαλλιά και το σώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου τελείωνει το argan της Avon οπότε με έπεισες να το αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνούμε σε όλα όσον αφορά στο λαδάκι για τα μαλλιά. Είναι πραγματικά καταπληκτικό. Το λαδάκι για το σώμα δεν το έχω δοκιμάσει δυστυχώς αλλά εμπιστεύομαι την κρίση σου όπως πάντα άλλωστε. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕν τα εχω δοκιμασει γτ ειμαι κολλημενη με το monoi oil που το εχω σε λιτρο κ κανεια για ολα αυτα που κανουν τα δυο της Garnier! Κ αρωμα? Θεικες γαρδενιες κ υπεροχα μαλλια!
    Φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά από όσα είπες νομίζω πως επιβάλλεται να το δοκιμάσω και εγώ!!!
    http://rixnontas1matiaparea.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω δοκιμάσει το Miraculous και μ'αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μονο που εχω δοκιμασει απο λαδακι για τα μαλλια ειναι της syoss καλουτσικο αλλα εχει απαισια μυρωδια. τωρα θελω να δοκιμασω αλλο, της garnier φαινεται πολυ καλο μπορει να το παρω αλλα ειμαι αναμεσα και στο gliss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Pira sta xeria mou simera to miraculous oil kai anupomonw na dw ta magika tou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχω δοκιμάσει το miraculous oil και για να πω την αλήθεια δεν είμαι πολύ ικανοποιημένη! έχω λεπτά και ταλαιπωρημένα στις άκρες μαλλιά, βάζω μία σταγόνα κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ και μετά το λούσιμο πριν χτενιστώ. Ωστόσο τα μαλλιά μου εξακολουθούν να έχουν υφή όμοια με ''άχυρα'' στις άκρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα εδώ και λίγο καιρό έχω δημιουργήσει ένα blog εάν θες μπες να το δεις και εάν σου αρέσει να γίνεις μέλος ...σε ευχαριστώ
    http://forqueensbymary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το Miraculous Oil το έχω κι εγώ! Λατρεύω τη μυρωδιά του και τουλάχιστον στις δικές μου άκρες κάνει καλό! Επίσης αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά μου :))

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια!!!Μπορεις να επισκεπτεις το blog μου και να μου πεις τη γνωμη σου??(Ειναι καινουριο).... http://greektipsandtricks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν τα έχω δοκιμάσει! Θα ηθελα πολυ πάντως! Τωρα για λαδάκι σώματος χρησιμοποιώ του Παπουτσανη απο τη σειρά Olivia! Είναι φανταστικό!!! και απο τη Bioten με άρωμα μανταρίνι - τζίντζερ! Υπέροχη μυρωδια! Για τα μαλλιά δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο ακόμη! Να σου κάνω μια ερώτηση? Εχεις δει-δοκιμάσει το νεο λαδάκι μαλλιων σε spray απο τη Loreal extraordinary?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ti wraio blog! :D Egina amesws melos! An 8eleis ri3e mia matia kai sto diko mou....eimai kainouria :) http://bebeautifulmeansbeyourself.blogspot.gr/#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I was just thinking about getting a new body oil! I always want one in tthe summer, especially as I have dry skin. It looks lovely on a tan, too! :)

    Holly xoxo
    http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. poli wreo review artemaki... http://mybeautyfulworld111.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή