Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 8 Ιουλίου 2013

Review: Vichy Aqualia Thermal Night Spa.

Γεια σας αγαπημενες μου!

Παει σχεδον ενας μηνας απο το τελευταιο μου ποστ. Δυστυχως λογω δουλειας δεν ειχα καθολου κουραγιο για γραψιμο.
Η δουλεια που κανω απαιτουσε,μεχρι τωρα τουλαχιστον,να πληκτρολογω για περιπου 7,5 ωρες. Φανταστειτε ποση διαθεση εχω να ξανα-πληκτρολογω οταν γυριζω σπιτι το απογευμα...Σωστα,καμια!

Παρ'ολα αυτα δεν σας εχω αφησει ετσι,εχω ανεβασει 3-4 βιντεακια τα οποια πρεπει να τα εχετε δει αν με ακολουθειτε σε youtube www.youtube.com/BeautyWithArtemi & facebook www.facebook.com/BeautyWithArtemi ,ενω γενικα ειμαι ενεργη στο fb και στο instagram http://instagram.com/beautywithartemi 
Oποτε αν θελετε να μαθαινετε νεα μου ξερετε που θα με βρειτε :)

Σχεδιαζω βεβαια να αφιερωσω λιγο παραπανω χρονο στο blog-ακι μου που τοσο εχω παραμελησει,θα προσπαθησω να γραφω 3 ποστ την εβδομαδα,το λιγοτερο 2.

Παμε ομως επιτελους στο θεμα αυτου του ποστ? Το οποιο ειναι,οπως θα καταλαβατε ηδη απο τον τιτλο,η γνωμη μου για την Aqualia Thermal Night Spa της Vichy.



Η Vichy ειναι γενικα μια απο τις εταιρειες που αγαπω και εμπιστευομαι και εγω αλλα ιδιαιτερα η μαμα μου! :p Της εχει μεγαλη αδυναμια. Οποτε της κανω δωρο κρεμα της Vichy χαιρεται απιστευτα!

Γι'αυτο και ενθουσιαστηκα οταν παρελαβα την συγκεκριμενη κρεμα.
Πριν διαβασω περι τινος ακριβως προκειται,μου εκανε εντυπωση το περιεχομενο της. Περιεχει 75ml ενω συνηθως οι κρεμες μερας και νυχτας ερχονται σε συσκευασιες των 50ml.
Περιεχει ομως 75ml γιατι δεν χρησιμοποιειται μονο σαν κρεμα νυχτας αλλα και σαν μασκα? Πρωτοτυπο?

Λιγα λογια απο το Δ.Τ.

''H  Vichy Aqualia Thermal Night Spa,ενυδατική φροντιδα νυκτος και μασκα 2 σε 1,ειναι εμπνευσμενη απο τις θεραπειες στο κεντρο Vichy Spa. Ενυδατωνει σε βαθος και με διαρκεια την επιδερμιδα,καθως δρα τη νυχτα,οταν η επιδερμιδα μας ειναι πιο δεκτικη,προσφεροντας της τα μοναδικα οφελη ενος spa. Tα χαρακτηριστικα της επιδερμιδα λειαινοντα και ειναι πιο ομορφη και ξεκουραστη απο το 1ο κιολας πρωινο.
Τα ευεργετικα συστατικα της πηγαζουν απο τα ωφελιμα στοιχεια του ιαματικου νερου συνδυασμενα με διπλασια ποσοτητα υαλουρονικου οξεος,40% περισσοτερη γλυκερινη και 3% φυτικα ελαια - μια συνθεση που ενισχυεται μεAquabioryl για βαθια αισθηση ενυδατωσης και ανεσης. Η δροσερη υφη της σε ενα μοναδικο βαζο 75ml -για πρωτη φορα απο την Vichy - σε εντονο θαλασσι χρωμα προσφερει οχι μονο ενυδατωση,αλλα και αμεση τονωση και λαμψη μεταφεροντας μας νοερα στο Vichy Spa.''


Ποια ειναι η δικη μου εμπειρια με αυτη την κρεμα?
Την δοκιμασα με μια επιφυλαξη γιατι φοβηθηκα οτι ειναι πολυ ενυδατικη για το δερμα μου (κανονικο-μεικτο), ωστοσο την αγαπησα.
Εχει την πιο ωραια υφη που εχω δει σε κρεμα,αναλαφρη σαν τζελ σχεδον,τελειο χρωμα οπως βλεπετε και υπεροχο δροσερο αρωμα. Η εφαρμογη της ειναι πραγματικα απολαυστικη.
Απορροφαται γρηγορα ενω αμεσως νιωθω την επιδερμιδα μου πιο ενυδατωμενη.
Το πρωι πραγματικα βλεπω την διαφορα. Το δερμα μου ειναι πιο μαλακο,πιο ελαστικο και φαινεται σαν να εχω κοιμηθει 9-10 ωρες ενω εχω κοιμηθει 6-7.
Οσο για την λιπαροτητα που φοβομουν? Δεν μπορω να πω οτι ειναι λιπαρη σαν κρεμα. Το πρωι δηλαδη η επιδερμιδα μου ειναι οσο λιπαρη ειναι και με αλλες κρεμες,ισως και λιγοτερο μερικες φορες.



Η κρεμα αυτη εχει την ιδιαιτεροτητα οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν μασκα ειτε απλωνοντας ενα παχυ στρωμα κρεμας και αφου περιμενεις 10-15 λεπτα κανεις μασαζ να απορροφηθει η περισσια ποσοτητα η με ενα βαμβακι αφαιρεις την περιττη ποσοτητα.
Την χρησιμοποιησα σαν μασκα μονο μια φορα. Αλλα μου αρεσε πολυ το αποτελεσμα. Πιστευω πως τωρα το καλοκαιρακι που επιδερμιδα μας αφυδατωνεται (ακομα κι αν ειναι λιπαρη) ειναι η ιδανικη επιλογη.
Σκεφτομαι να την παρω μαζι μου στο νεσεσερ των διακοπων.
Την δοκιμαζει και η μητερα μου και εχει ακριβως την ιδια γνωμη με εμενα. Σε αυτην καθεται ακομα καλυτερα μιας και εχει κανονικη-ξηρη επιδερμιδα.

Στην πρωτη φωτογραφια εκτος απο την κρεμα βλεπετε και ενα αλλο κυλινδρικο κουτι δεξια.



Τον Μαιο που μου εσταλη η κρεμα,κυκλοφορουσε η κρεμα ημερας με δωρα προιοντα σε ειδικο μεγεθος,
-το διαλυμα καθαρισμου PURETE THERMAL SOLUTION MICELLAIRE,για βαθυ καθαρισμο (νερακι καθαρισμου,πολυ καλο) σε συσκευασια 30ml
-το ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΝΕΡΟ EAU THERMALE VICHY για αμεση τονωση (το γνωστο αγαπημενο νερακι απο την Vichy) σε συσκευασια των 50ml
-η ΝΕΑ AQUALIA Thermal Night Spa σε 2ml

Η προσφορα ισχυει ακομα με την αγορα Vichy Aqualia κρεμα ημερας.

Αυτα τα για την Vichy Aqualia Thermal Night Spa. 
Μηπως την εχετε δοκιμασει? Αν οχι,θα την δοκιμαζατε?

Θα τα πουμε συντομα ελπιζω,με περισσοτερα reviews :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

1 σχόλιο:

  1. Δεν την εχω δοκιμασει αλλα φαινεται πολυ καλη! Μου κάνει εντυπωση που χρησσιμοποιειται και σαν μασκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή