Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

First Impressions + Διαγωνισμός : VICHY IDEALIA LIFE SERUM

Hello beauties!!!

Πριν 5-6 μερες παρελαβα ενα πολυ ενδιαφερον νεο προιον απο την Vichy,το Idealia Life Serum.
Σας ειπα και στο fb οτι κατενθουσιαστηκα με την συσκευασια του!
Οχι πειτε μου πως δεν ειναι πανεμορφη!


Ο συγκεκριμενος ορος ειναι ιδιαιτερα καινοτομος θα ελεγα,διοτι ειναι ο πρωτος ορος που αντιμετωπιζει τα σημαδια της συμπεριφορικης γηρανσης.

Τι σημαινει συμπεριφορικη γηρανση?
Ειναι η γηρανση που προκαλειται απο απο τον τροπο ζωης μας.
Συγκεκριμενα προκαλειται απο:

1)Αγχος
2)Κουραση
3)Εκθεση στον ηλιο
4)Μη ισορροπημενη διατροφη
5)Ατμοσφαιρικη ρυπανση/καπνος

Ακουγεται ''ιδανικος'' ενας τετοιος ορος σωστα?

Τον δοκιμαζω λοιπον αυτες τις μερες καθημερινα,πρωι-βραδυ,μονο του,χωρις ενυδατικη απο πανω.
Ποιες ειναι οι πρωτες μου εντυπωσεις?
Μυριζει τελεια,οπως ολα τα προιοντα της σειρας Idealia,αλλα εχει μια πιο ιδιαιτερη μυρωδια.
Η υφη του ειναι μεταξυ κρεμας και τζελ,βελουδινη θα την χαρακτηριζα.
Ενυδατωνει πολυ καλα και δινει μια αμεση λαμψη στην επιδερμιδα λογω των μικροσκοπικων γκλιτερ που περιεχει (μην ανησυχειτε,δεν ειναι εμφανη στο προσωπο,απλα σας δινουν μια λαμψη).
Χθες το βραδυ παρατηρησα οτι μαλλον εχει βοηθησει με την υφη της επιδερμιδας μου καθως την νιωθω πιο λεια.
Και σιγουρα βλεπω οτι ειναι και πιο λαμπερη.
Αυτα για τις πρωτες μου εντυπωσεις.
Αν θελετε αναλυτικο review σε περιπου εναν μηνα τοτε δεν εχετε παρα να μου το ζητησετε :)

Παμε τωρα στον διαγωνισμο???

10 τυχερες απο εσας (μετα απο κληρωση) θα μπορεσετε να δοκιμασετε τον ορο για μια εβδομαδα (με 7 δειγματακια/sachet), την εβδομαδα αυτη θα πρεπει να μοιραστειτε την αποψη σας για τον ορο γραφοντας μια παραγραφο με την αποψη σας,η οποια θα δημοσιευθει σε ποστ στο blog μου. Οσες ανταποκριθειτε θα κερδισετε τον ορο σε full size των 30ml.
Ο διαγωνισμος θα ληξει στις 15/9 και στις 18/9 θα ανακοινωσω τις τυχερες.
Στις 19/9 θα γινει η αποστολη των δειγματων/sachet.
Μια εβδομαδα αργοτερα θα περιμενω την αποψη σας με προσωπικο μνμ στην σελιδα μου στο facebook.

Λαβετε μερος ΕΔΩ

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

2 σχόλια:

  1. Εχεις απολυτο δικιο, αυτος ο ορος ειναι τελειος και μυριζει υπεροχα. Χρησοποιω συχνα την vichy, την κρεμα ημερας και την λοσιον καθαρισμου και ειμαι απολυτα ικανοποιημενη!

    xsandalia.blogspot.gr
    Φιλιά, Πηγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλή!!!! Είμαι απόλυτα καλυμμένη με την idealia life serum. Όπως γράφει και στην επίσημη ιστοσελίδα της Vichy, όντως επιταχύνει την αποκατάσταση της επιδερμίδας από την καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή