Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 9 Σεπτεμβρίου 2013

~Tutorial: Soft smokey eyes with pink lips~

Hey,hey!!!

Γεια σας!!! Σας ελειψα??

Κι αφου εκανα ενα μεγαλο διαλειμμα απο το blogging,αποφασισα να επιστρεψω με ενα βιντεο-tutorial.
Ενα μακιγιαζ που προτιμησα ουτε ξερω ποσες φορες αυτο το καλοκαιρι!
Παρα μα παρα πολυ απλο,αλλα ομορφο νομιζω :)

(Εντελως ''ψωνιστικη'' η φωτο ε? Δεν συνηθιζω να βγαζω τετοιες αλλα δε βαριεσαι! :p)

Το μακιγιαζ αυτο που λετε,το εκανα ενα βραδακι στον Πορο,στον οποιο ημουν για διακοπες τον Αυγουστο.
Ηταν ενα απο αυτα τα βραδια που δεν ειχα ιδιαιτερη ορεξη να μακιγιαριστω αλλα δεν ηθελα να βγω και εντελως αμακιγιαριστη.
Εβαλα λοιπον την βαση μου,ενα μπρονζερ,εσβησα ενα καφε μολυβι στο κινητο βλεφαρο,μαυρο μολυβι εσωτερικα στο ματι,μασκαρα,power pout στα χειλη και voila! Ημουν ετοιμη σε κατι λιγοτερο απο 10 λεπτα :)
Moυ αρεσε τοσο και με βολεψε τοσο που το εκανα σχεδον καθημερινα απο κει και περα.

Nα και το βιντεακι :)



Μεσα στις επομενες μερες ερχονται νεα ποστ! Reviews κι οχι μονο :)

Σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου για τις επισκεψεις σας εδω στο μπλογκακι μου αλλα και για ολα τα μηνυματα,σχολια κ.α :)

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

3 σχόλια:

  1. Κάνεις υπέροχη δουλειά... <3
    Αν σε ενδιαφέρει η μόδα εκτός απο την ομορφιά ακολουθησέ μας.. <3
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ήμουν που σε χαιρέτησα στον Πόρο! Σου έχω ξαναγράψει αλλά τί να έλεγα... όταν σε είδα αρχικά κόλλησα με το από που σε ξέρω και μάλιστα τόσο καλά σε άκυρο μέρος και χρόνο και σάστισα... Ήταν τόσο αμήχανο γιατί από την πλευρά μου βλέποντας τα βιντεάκια σου σε θεωρούσα οικείο πρόσωπο, αλλά από την πλευρά σου με τόσους "followers" δεν γίνεται να τους γνωρίζεις στον ίδιο βαθμό. Anyway, χάρηκα για την γνωριμία. Keep blogging girl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή