Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Review: Smells like soaps!

Γεια σας αγαπημενες μου!

Πως μου ειστε?
Τελευταια δεν τα λεμε συχνα και η αληθεια ειναι πως μου λειπετε...! 

Σημερα θα σας μιλησω για καποια προιοντα που μου εστειλε η Δημητρα,μια αναγνωστρια μου η οποια φτιαχνει φυσικα προιοντα περιποιησης οπως: σαπουνια,scrub,lip balms,λαδακια,κρεμες σωματος,μασκες κ.α με αγνα συστατικα,χωρις την προσθηκη χημικων κλπ.

Πριν σας πω για τα προιοντα που δοκιμασα,να τονισω οτι τελευταια εκτιμω ολο και περισσοτερο τα φυσικα καλλυντικα,τα προτιμω απο τα αυτα που ειναι γεματα χημικα συντηρητικα κλπ και ελπιζω ολο και περισσοτερες γυναικες να αρχισουν να τα χρησιμοποιουν και γιατι οχι,να φτιαχνουν και τα δικα τους φυσικα καλλυντικα!



Πρωτα θα σας πω γι'αυτο το σαπουνι που μοιαζει με σοκολατα με ολοκληρα φουντουκια! (Δεξια στην φωτογραφια)
Κι οχι μονο μοιαζει με σοκολατα,αλλα μυριζει κιολας σαν σοκολατα.. Εχει διακριτικο αρωμα,περιεχει γαλα,σοκολατα και φουντουκια. Η σοκολατα ειναι πλουσια σε βιταμινες και χαριζει λαμψη στην επιδερμιδα ενω τα φουντουκια την απολεπιζουν ελαφρα.
Γενικα δεν χρησιμοποιω σαπουνια για το σωμα,αλλα το συγκεκριμενο μου αρεσε πολυ (αν και θα ηθελα να κανει λιγο πιο ευκολα αφρο) και θα ηθελα να δοκιμαζα και αλλα αρωματα :) 
Κοστιζει 3.50ευρω και κραταει αρκετα.


Τωρα ας σας πω γι'αυτο το γλυκουλι ροζ αρκουδακι! Προκειται για σαπουνι ντεμακιγιαζ το οποιο περιεχει μελι,κατσικισιο γαλα και αμυγδαλελαιο.
Μυριζει φρουτα του δασους και ηταν απολαυστικο στην χρηση του!
Το χρησιμοποιουσα αφου ειχα αφαιρεσει το μακιγιαζ,καθαριζε πολυ καλα το δερμα μου (εκανε αυτο το κρρρ...που κανει το δερμα οταν ειναι πεντακαθαρο) ενω δεν ενιωσα να το ξηραινει (εχω μεικτο δερμα)
Στοιχιζει 2ευρω.


Επομενο προιον που δοκιμασα ειναι το εικονιζομενο scrub. Περιεχει βουτυρο καριτε,αμυγδαλελαιο,λαδι καρυδας,βιταμινη Ε,ελαιο λεμονιου,σκονη βερικοκου,λευκη και καστανη ζαχαρη.
Μυριζει εντονα λεμονι,κατι που μου αρεσε πολυ.
Οι κοκκοι του ειναι αρκετα σκληροι για αποτελεσματικη απολεπιση ενω ειναι πολυ,και οταν λεω πολυ εννοω πολυ,ενυδατικο. Προσωπικα αφου το χρησιμοποιουσα δεν εβαζα καν ενυδατικη στα ποδια μου (στα ποδια το χρησιμοποιησα μονο).
Μου αρεσε πολυ και πιστευω οτι θα ειναι ιδανικο ακομα και για πολυ ξηρες επιδερμιδες ενω θα ειναι ιδανικο για τωρα τον χειμωνα.
Κοστιζει 5ευρω για συσκευασια των 60γραμμαριων.


Και οπως κανω παντα,σας αφησα το αγαπημενο μου για το τελος!
Μια αδυναμια στα λαδακια την εχω....και μαλλον θα το ξερετε μεχρι τωρα :p
Οσα και να εχω (για μαλλια,σωμα,προσωπο) δεν ειναι ποτε αρκετα!
Το συγκεκριμενο λοιπον ειναι αρωματικο λαδακι για το σωμα,κι εχει μια μεθυστικη μυρωδια σοκολατας!!! Τελεια σας λεω!
Και ειναι σουπερ ενυδατικο χωρις να αφηνει αισθηση λιπαροτητας στο δερμα. Στο δικο μου κανονικο προς ξηρο.
Με 1-2 λεπτα μασαζακι εχει απορροφηθει και εχει αφησει την επιδερμιδα μου ενυδατωμενη,ελαστικη και κυριως μυρωδατη (για τουλαχιστον 1-2 ωρες).
Φτιαγμενο απο αμυγδαλελαιο,λαδι καρυδας και ελαιο σοκολατας ενω περιεχει βιταμινες Α,Β1,Β2,Β6 και Ε.
Το αγαπω! (Kαι το αγαπω ακομα περισσοτερο σε συσκευασια σπρευ).
Κοστιζει 4ευρω για 50ml και 8ευρω για 120ml.

Αυτα λοιπον για τις δημιουργιες της Δημητρας.
Την ευχαριστω θερμα για την ευκαιρια να δοκιμασω τις δημιουργιες της!

Αν θελετε να αποκτησετε και να δοκιμασετε κι εσεις καποιο απο τα παραπανω προιοντα ή καποιο απο τα πολλα που φτιαχνει η ταλαντουχα Δημητρα,επισκεφθειτε την σελιδα της στο fb (δειτε τις δημιουργιες της και ρωτηστε την για τα περαιτερω :) https://www.facebook.com/smellslike.soaps

Σας ευχαριστω πολυ που με διαβασατε και που ακομα με αγαπατε,παρα την απουσια μου...Σας αγαπω ακομα περισσοτερο!!! <3 p="">

Πολλα φιλια,
Αρτεμη...

14 σχόλια:

  1. Φοβερά προϊόντα και φοβερές τιμές :) Ιδιαίτερα το λαδάκι που έχει και μυρωδιά σοκολάτας :) Συμφωνώ πως τα φυσικά προϊόντα είναι πολύ καλύτερα απο τα χημικά κι όπως φαίνεται και πολύ οικονομοκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω πω ολα φαίνονται φοβερα!!! =)
    και τι απιστευτες τιμες ειναι αυτές? Ενθουσιάστηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνονται τόσο απολαυστικά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραία σαπουνάκια...ζηλεύω!
    στο blog μου έχω σχετικό διαγωνισμό...
    αν θες ρίξε μια ματιά!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To λαδακι ακουγεται υπεροχο! Ασχετο, αλλα πεινασα μετα απο αυτο το post *heads to the kitchen, pulls out an ION chocolate*!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο φανταστικά αυτά τα προϊόντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great blog!!!
    Can we follow each other via gfc bloglovin and g+?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωραια πραγματακια μαλλον θ δοκιμασω τ σαπουνακι κ το λαδακι μου καναν εντυπωση..!!!και πολυ προσιτες τιμες...

    αν θες ριξε μια ματια στο blog μου να τα λεμε και απο εκει

    http://sourcedebeaute.blogspot.gr/?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΚΡΩΝ ΣΤΟ ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ ΓΛΥΦΑΔΑΣ
    Το ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ επί… των άκρων!

    Τα περιποιημένα άκρα αποτελούν το Α και το Ω μιας προσεγμένης γυναικείας εμφάνισης, γεγονός που τοποθετεί την επαγγελματική ενασχόληση με την αισθητική των άνω και κάτω άκρων, μεταξύ των πλέον ανταγωνιστικών επαγγελμάτων στην αγορά εργασίας, με αυξημένη ζήτηση.
    Το ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ Γλυφάδας (Κέντρο Δια βίου Μάθησης 1), με συνεπή προσανατολισμό στην ποιοτική εκπαίδευση, πρωτοπορεί στις σπουδές Ομορφιάς, προσφέροντας στους σπουδαστές που θα επιλέξουν είτε τα ετήσια ή τα ταχύρρυθμα προγράμματα που αφορούν στην περιποίηση των άκρων, ένα ολοκληρωμένο «πακέτο» κατάρτισης, το οποίο συνιστά και ισχυρό «διαβατήριο» στην αγορά εργασίας!
    Η επιτυχία συνίσταται –εκτός από τις σημαντικές συνεργασίες που έχει εξασφαλίσει το ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ με πρωτοπόρους του χώρου της αισθητικής άκρων, όπως η ΑΚΖΕΝΤ – σε αυτό καθεαυτό το περιεχόμενο των προγραμμάτων:
    • Ποδολογία
    • Αισθητική Άκρων
    • Μανικιούρ - Πεντικιούρ
    • Ονυχοπλαστική
    • Βιολογική Ονυχοπλαστική
    • Nail Design
    • Θεραπείες (SPA) Άκρων
    • Αποτρίχωση Άκρων

    Εξάλλου, τα σύγχρονα εργαστήρια, τα σεμινάρια εξειδίκευσης (όπως 3D nail art, χρήση αερογράφου κ.ά), οι επισκέψεις σε μεγάλα ινστιτούτα ομορφιάς και nail studios, η δυνατότητα συμμετοχής και διάκρισης σε διαγωνισμούς (τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό), αλλά και η παράδοση των μαθημάτων από καθηγητές-πεπειραμένους αισθητικούς και καταξιωμένους επαγγελματίες στην αγορά εργασίας, με άρτια θεωρητική κατάρτιση, αποτελούν «όπλα» που δίνουν στους αποφοίτους του ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ σαφές προβάδισμα (τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο), καθιστώντας τους ανταγωνιστικούς επαγγελματίες στην αγορά εργασίας.
    *Είτε είστε νέοι και σχεδιάζετε τώρα το επαγγελματικό σας μέλλον, είτε επιθυμείτε να κάνετε μια στροφή στην επαγγελματική σας καριέρα, είτε θέλετε να αναβαθμίσετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες, το ΚΕΑΣ ΞΥΝΗ Γλυφάδας σας δίνει τα εφόδια να γίνετε οι πλέον καταξιωμένοι επαγγελματίες... επί των άκρων!

    * Για περισσότερες πληροφορίες

    Γλυφάδα: Λ. Βουλιαγμένης 57 & Αγησιλάου , τηλέφωνο 210 9640117
    Ή επισκεφθείτε μας ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: www.keasxini.edu.gr και στο fb: www.facebook.com/KeasXiniGlyfadaHealthBeauty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα πόσο υπέροχα πραγματάκια είναι αυτά!!
    Απα πα!!
    Μπράβο!!

    http://aksizeigianadoume.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα! Λίγο προσοχή μόνο από δερματολογικής πλευράς στα αρωματικά!

    blog.myskin.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα γιατι χανομαι απο τον κυβερνοχωρο πες μου?!?! Ι am back! Mπραβο στη Δημητρα! Με έκανε να πεινάσω! Και είμαι σίγουρη πως είναι εξίσου ωραία από καλλυντικής αποψης μιας και σε εμπιστεύομαι. Τα hand made scrubs τα εχω στην καρδια μου. Η καλυτερη απολεπιση που εχω κάνει ποτε!
    Παλι πολυ μίλησα! Εξαιρετικο ποστ για μια ακομη φορα! Φιλακια! x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο το blog σου!
    Σε περιμένω και στο δικό μου, ελπίζοντας να τα λέμε!

    http://www.youfairyland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή