Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Valentine's day givaway - L'oreal MEN EXPERT

Γεια σας αγαπημενες μου!

Πως ειστε:

Σημερα σας εχω μια εκπληξουλα για τον αγαπημενο σας αυτη την φορα!
5 σετ με τα παρακατω προϊοντα:

HYDRA ENERGETIC AFΤΕR SHAVE
HYDRA ENERGETIC ΕΝΥΔΑΤIKH ΚΡΕΜΑ
HYDRA ENERGETIC GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ


Οι κανονες ειναι πολυ απλοι!

Γινετε μελη στο blog μου,αν δεν ειστε ηδη και αφηστε μου ενα σχολιο κατω απο αυτο το ποστ λεγοντας μου σε ποιον θα δωρισετε το σετακι (γιατι φυσικα και μπορειτε να το δωρισετε στον αδερφο σας ή σε καποιον φιλο!)
(μην ξεχασετε το email σας για να μπορεσω να επικοινωνησω μαζι σας σε περιπτωση που κερδισετε) 
Μπορειτε να αφηνετε ενα σχολιο ανα ημερα.
Ο διαγωνισμος ληγει στις 11/2 για να μπορεσετε να εχετε τα δωρακια ετοιμα για τις 14/2.
(Θα επιλεξω 2 νικητες απο εδω και 3 απο την σελιδα μου στο facebook BeautyWithArtemi


Λιγα λογια για τα δωρα του διαγωνισμου μας :)

•          Hydra Energetic Δροσερό gel καθαρισμού
Δύσκολο ξύπνημα για την επιδερμίδα σας; Ξεχάστε το σαπούνι που ξηραίνει και "τραβάει" την επιδερμίδα. ΤΟ ΔΡΟΣΕΡΟ GEL ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ καθαρίζει, εξυγιαίνει και ξυπνάει την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει.

          Hydra Energetic Ενυδατική Κρέμα κατά της Καθημερινής Κούρασης
Νιώθετε στρες, σας λείπει ύπνος; Η επιδερμίδα σας δεν είναι ανίκητη. Μετά από ορισμένο καιρό της λείπει η ενέργεια …Αντιδράστε!
Δράση 1: Καταπολεμά τα 5 σημάδια κούρασης στους άνδρες
Δράση 2 : Ενισχύει τη φυσική ανθεκτικότητα της επιδερμίδας
Δράση 3 : Ενυδάτωση και ομαλή επιδερμίδα για τους άνδρες

•          BALSAM ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΥΡΙΣΜΑ Men Expert
Ενυδάτωση 24 ώρες για κανονικές ως ξηρές επιδερμίδες
Το balsam για μετά το ξύρισμα ενυδατώνει για 24 ώρες, καταπραΰνει άμεσα και επαναφέρει την προστατευτική ικανότητα της επιδερμίδας.


Καλη επιτυχια!!

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

79 σχόλια:

  1. to dwraki 8a paei sto mpampa mou pou ton agapw poluuu...:) kalh epituxia!!!
    evidhm105@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α!Θα το χαρίσω στον αντρούλη μου!!
    domniki70@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το δωρίσω στο αγόρι μου, σε ευχαριστούμε Αρτεμη!
    lilamana94@gmail.com
    GFC: Lila Amanatidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στον μπαμπαα μου θα παει εννοειται <3
    marilou_mp@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον αντρούλη μου!!!!!!!!!!!!

    georgiasorv@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στον μπαμπά μου. Ε να μη τον κακομάθω λίγο κι αυτόν; :p

    marianna_armstrong@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μαλλον 2 θα δωσω στο ταιρι και ενα στον αδερφο :)
    helenalda1993@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. στον άντρα της ζωής μου!!!
    amalia_m@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wiiii!!! στο αγόρι μου φυσικά!!! και τα είδα και ξετρελάθηκε ^^..
    Καλή του τύχη λοιπόν. Γι αυτόν δουλεύω :D
    efi_5555@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στον πολυαγαπημένο σύζυγο και πατέρα των παιδιών μου..:)....
    GFC: EUA BRAUN
    fb: Lydia Anastasiadou
    eua_braun@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στο αγορι μου φυσικα..εμεις τοσες περιποιησεις κανουμε..ηρθε και η σειρα του.. lenia_anag@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θα το δωρισω στο αγαπημενο μου συζυγο...... ευχαριστουμε πολυ...
    fb & gfc :moskofidou olga
    moskofidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. στον αντρα μου!! fb/gfc:aspasia glukia email:kleopatramaurh@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στον άντρα μου θα το χαρίσω!!!!!!!!!
    fb - Andy Diki
    gfc - nandiaki nan
    email - nantia38@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. teleia Artemis ola se eyxaristoume poluuu einai mia kali epilogi gia dwro mas dieykolines oles pistevw ;p email/ krevasia@yahoo.gr fb vasia kretsi gfc vasia kretsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    gfc: ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ
    FB: Gewrgia Mixail

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στον άντρα μου <3
    email:vi_rgi_nia_1989@hotmail.com
    GFC:Βιργινία Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα το δωρίσω στον καλό μου!
    gfc:elperrel
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα τα χαρίσω στο αμόρε!
    HELEN L
    elouv@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο άντρα μου ♥
    :D

    E-Mail: elenadimkarag@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. TO ΔΩPAKI AYTO ΘA ΠAEI ΣTON AΔEPΦOYΛH M, EΦOΣON ΔEN ΘA ΠAPEI KANENA AΛΛA ΔΩPO TOY AΓIOY BAΛENTINOY.
    EYXAPIΣTOYME.!
    email:ef14ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Στο σύντροφό μου με αγάπη!!!
    email: omthess@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τελειοοοοοοοοοοοοοο μακαρι να σταθω τυχερη να το κανω δωρο στον αντρουλη μου που του αρεσει πολυ.
    stevasrizo82@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. θα το δωσω στο αγορι μου αν σταθω τυχερη =) <3
    arielskula@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. θα το χαρισω στον αντρουλη μου! <3
    gfc & fb magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. na5ia_93@hotmail.com
    facebook.Νασια Σινκεβιτς
    Poli oreo doraki gia ton filo mou :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα το χαρισω στον αντρουλη μου!
    FB: Κατερίνα Σώρρα
    email: esor@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στον αγαπημένο μου και επι 16 χρόνια συζυγο μου . Σε ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. στον εαυτό μου γιατί το αξίζει...
    Άρτεμη σε ευχαριστούμε
    gfc, fb: Thanos Anestis
    than.anestis@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στον φίλο μου βέβαια!
    gfc:maria.ag.-Touch of Beauty
    email:mariaaggelaki@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. στο μπαμπάκα μου!!
    gfc: ricci
    email: ricciricca@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα το χαρίσω στον μπαμπά μου
    gfc: elperrel
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στον άντρα μου που είμαστε τόσα χρόνια μαζί!!!
    gfc : smpyrrr
    email : smpyrrr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. An kerdisw tha to kanw dwro ston agapimeno mou se eyxaristoume polu gi ton diagwnismo kali epitixiaa eyxomi se ola ta koritsia
    facebook Vasia Kretsi
    Email krevasia@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. στον σύζυγο μου
    fb: Katrin Anastasiadou
    anastasiadoukatrin@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. θα το χάριζα στο φίλο μου! joannita@hotlinemail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. θα το δωρισω το σετακι στον αραββωνιαστικο μου!!!
    fb name: Marina Aravantinou
    email: nanio1006@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θα τα δώσω στο αγόρι μου!
    gr_natasa@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν κερδίσω θα δώσω το δώρο στον φίλο μου, κάτι μου λέει ότι θα το εκτιμήσει!

    tsakalou.foteini@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Θα το δώσω στο φίλο μου!
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αν κερδίσω θα το χαρίσω στον αδερφό μου!
    metakseniamet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ όμορφο το δωράκι
    lilamana94@gmail.com
    GFC: Lila Amanatidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Θα το κάνω δώρο στον γλυκό μου τον αντρούλη που υπεραγαπώ!!!
    Fbn & Gfc:Maria Charatsiari
    email:charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ευχαριστούμε για τα δωράκια!
    Θα το δώσω στο φίλο μου!
    gfc:elperrel
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΤΕΛΕΙΑΑΑ!! ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ!!!
    xristofilisak@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θα το δωρίσω στον φίλο μου!
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. θα το δωρισω σε φιλο μου :) paulmaniak@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ όμορφο!
    lilamana94@gmail.com
    GFC: Lila Amanatidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Θα το δωρίσω είτε στον φίλο μου είτε στον πατέρα μου!!

    gfc/facebook: Alice Beerland
    email: fanouria20(at)hotmail(dot)com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Στο συντροφό μου με αγάπη!!!
    Facebook: Voula Batsiou
    mail: voulabatz@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μόλις έγινα μέλος αυτού του υπέροχου blog.
    Αν θες follow back το blog μου λέγεται:
    http://kids-ofreneia.blogspot.gr/ ♥
    Καλή σου μέρα:')

    ΑπάντησηΔιαγραφή