Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014

Beaute την.....Tετάρτη!

Γεια σας αγαπημενες!!!

Χρονια πολλα σε ολες!
Σας τα ειπα βεβαια μεσω fb αλλα οχι κι απο δω.
Πως περασατε το Πασχα?
Χορτασατε ξεκουραση και φαγητο?

Και μετα απο ολα αυτα τα καλα (φαγητο,ξενυχτι κλπ) νομιζω ηρθε η ωρα να επανελθουμε στην καθημερινοτητα μας.
Δεν θελετε?

Καλα,ας αρχισουμε με μια περιποιηση για να μας φτιαξουμε την διαθεση!

Γυρνωντας σημερα απο την δουλεια,ενιωσα την αναγκη να φροντισω λιγο το προσωπακι μου.
Με το καθημερινο μακιγιαζ,το οποιο μενει στο προσωπο μου τουλαχιστον 10-12 ωρες καθε μερα,νομιζω οτι χρειαζεται μια πιο εντατικη περιποιηση αν οχι 2 τουλαχιστον 1 φορα την εβδομαδα.

Θα σας δειξω τα προϊοντα που χρησιμοποιησα,με ποια σειρα και θα σας πω συνοπτικα λιγα λογια για το καθενα.



1)Ξεκινησα ασφαλως με το απαραιτητο ντεμακιγιαζ.
Επειδη φοραω αποκλειστικα αδιαβροχη μασκαρα,χρησιμοποιω μονο ελαιο καρυδας για την αφαιρεση της. Την αφαιρει σε δευτερολεπτα,ενω φυσικα θρεφει τις βλεφαριδες μου,αρα win win. (το δικο μου το αγορασα απο εδω: http://www.iherb.com/Now-Foods-Coconut-Oil-100-Natural-7-fl-oz-207-ml/516 στο λινκ δεν ειναι το ιδιο με το εικονιζομενο,αλλα δεν βρηκα αυτο που εχω στο site. Μπορειτε να βρειτε ελαιο καρυδας σε φαρμακεια,μεγαλα καταστηματα με προϊόντα ομορφιας κλπ)


2)Συνεχισα το ντεμακιγιαζ μου με ενα μαντηλακι απο την Bioten. Κατα καιρους χρησιμοποιω μαντηλακια απο διαφορες εταιρειες αλλα τα συγκεκριμενα ειναι απο τα αγαπημενα μου.
Αφαιρουν αποτελεσματικα το μακιγιαζ,δεν ξηραινουν την επιδερμιδα αλλα δεν την αφηνουν και λιπαρη οπως αλλα μαντηλακια.,ενω μυριζουν πολυ ομορφα και ειναι πολυ οικονομικα. (Τα πηρα 2.70 με 1+1 δωρο στον Σκλαβενιτη).

3)Ολοκληρωσα το ντεμακιγιαζ με το gel καθαρισμου της Garnier,το οποιο το αγαπω! Μυριζει τελεια,καθαριζει πολυ καλα,δεν ξηραινει την επιδερμιδα ενω ειναι σχετικα οικονομικο. Περιπου 5ευρω τα 200ml.


4) Μετα τον καθαρισμο της επιδερμιδας,περασα στην απολεπιση,η οποια αφαιρει τα νεκρα κυτταρα και βοηθαει να απορροφηθουν καλυτερα τα ευεργετικα συστατικα της μασκας και αργοτερα της ενυδατικης-ορου κλπ.
To συγκεκριμενο απο την Avon,το βρισκω εξαιρετικο. Ειναι κρεμωδες ομως εχει σχετικα σκληρους κοκκους. Αναλογως την πιεση που θα ασκησω,μπορει να ειναι απαλο ή και πιο ''αγριο'' σαν scrub. Aρα βρισκω οτι ειναι ιδανικο ακομα και για ευαισθητες επιδερμιδες. Αφηνει την επιδερμιδα ορατα πιο καθαρη και πολυ,πολυ πιο απαλη. Λογω του οτι ειναι κρεμωδες δεν ξηραινει καθολου το προσωπο μου.
Το πηρα 5.5ευρω σε προηγουμενη καμπανια,συνηθως σε αυτη την τιμη θα το βρειτε.

5)Μετα την απολεπιση εφαρμοσα την εικονιζομενη peel off (δεν χρειαζεται πλυσιμο,απλα την τραβας) μασκα απο την Avon.
Tην χρησιμοποιησα σημερα για πρωτη φορα. 
Εχει πολυ ομορφο περλε χρωμα,κατι που βρηκα ιδιαιτερο,ελαφρυ αρωμα και απλωνεται αρκετα ευκολα. 
Αυτο που δεν μου αρεσε,ειναι οτι αργησε πολυ να στεγνωσει. Και δεν απλωσα ιδιαιτερα παχυ στρωμα. Νομιζω πως αν απλωνα πιο λεπτο,δεν θα μπορουσα να την τραβηξω αποτελεσματικα μετα.
Εν τελει εκανε περιπου μιση ωρα να στεγνωσει.
Την αφαιρεσα παρα πολυ ευκολα και βρηκα το προσωπο μου πεντακαθαρο και πολυ πιο απαλο.
Μου αρεσε αρκετα σαν μασκα.
Την πηρα 2.95ευρω σε προσφατη καμπανια αλλα συνηθως την εχει λιγο πιο ακριβη.


6)Αφου ξεπλυνα την μασκα εβαλα μια κρεμα ματιων απο την Nuxe. Ειναι η πρωτη κρεμα ματιων που χρησιμοποιω ευλαβικα και την βρισκω πολυ καλη. Βεβαια για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω ιδιαιτερα προβληματα στην περιοχη των ματιων οποτε δεν χρειαζομαι καποια εξειδικευμενη κρεμα π.χ.

7)Και τελος εβαλα μια ενυδατικη παλι απο την Nuxe. Η συγκεκριμενη ειναι για κανονικες-μεικτες επιδερμιδες και απευθυνεται σε ''κουρασμενες'' επιδερμιδες.
Δεν θα πω πολλα καθως θα ακολουθησει αναλυτικο review τις επομενες μερες,θα σας πω ομως οτι ειναι εξαιρετικη και οτι με 2-3 χρησεις εγινε η αγαπημενη μου ενυδατικη κρεμα. Και εδω δοκιμασει αρκετες ως τωρα.

*Τα προιοντα Nuxe μου εσταλησαν απο το https://www.smile-pharmacy.gr/

Και τωρα ειμαι ετοιμη για μανικιουρ και μετα υπνο!

Πως σας φανηκε αυτο το ποστ?
Θα σας αρεσε να δειτε κατι αναλογο και στο μελλον?
Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα που χρησιμοποιησα,τι αποψη εχετε?

Σας ευχαριστω πολυ που με διαβασατε!
Ευχομαι να εχετε ενα ομορφο βραδυ ή μια ομορφη μερα,αναλογως ποτε με διαβαζετε.

Σας φιλω,
Αρτεμη..

6 σχόλια:

  1. artemaki mou poly endiaferon to post sou!!! loipon egw tin eida apo esena tin peel-off maska tis avon kai fysika tin pira!!! tin epomeni fora dokimase na valeis pio lepto strwma giati emena mou stegnwse se 15' kai para to oti to strwma pou evale htan poly lepto afairethhke se 2-3 kommatia.auta... filia kai theloume kai alla tetoia posts!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες επιλογές προϊόντων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η περιποίηση του προσώπου είναι πολύ χαλαρωτική! Τα μαντηλάκια της Bioten θα ήθελα να τα δοκιμάσω κάποια στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wonderful article Artemis congratulations if thou Check my Blog www.slgmakeup.co.uk! friendship!

    ΑπάντησηΔιαγραφή