Οι αγαπημένες μου αναγνώστριες!

Πέμπτη, 22 Ιανουαρίου 2015

Orzene Optimum oil repair σειρά ή αλλιώς απαλά,λαμπερά και αφριζάριστα μαλλιά!

Γεια σας αγαπημένες μου και παραμελημένες μου μπλογκο-φίλες!!

Ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά μετά την απουσία τόσων μηνών.
Σκεφτόμουν τόσες μέρες οτι θέλω επιτέλους να γράψω στο μπλογκ μου,αφήστε που η ανιψιά μου το είχε έγνοια! Όποτε με έβλεπε : ''Άρτεμη,πόσους μήνες έχεις να γράψεις στο μπλογκ σου;'', και ''Άρτεμη,ξέρεις πότε έγραψες τελευταία φορά στο μπλογκ σου;;'' και άλλα τέτοια παρόμοια. (Hi Νικολέτα!)

Και αναρωτιόμουν που λέτε,για ποιο προϊόν θέλω να σας μιλήσω..Κοιτάζω προς την ραφιέρα με τα διάφορα προϊόντα περιποίησης και το βλέμμα μου έπεσε σε μια σειρά της Orzene που δοκιμάζω εδω και 2 μηνες σχεδον.
Πρόκειται για την Optimum Oil Repair.



 Την Orzene την αγαπούσα πολύ απο τα λυκειακά μου χρόνια (δεν εχουν περάσει και πολλά,μη φανταστείτε... :p ).
Είχα καιρό όμως να χρησιμοποιήσω κάποιο προιον της και πολυ ενθουσιαστηκα οταν ειδα αυτήν την σειρα.
Απευθύνεται σε καταπονημένα και πολυ ξηρά μαλλια.
Τα δικά μου τελευταία πολύ με παίδευαν καθώς τα ένιωθα ξηρά,χωρίς όγκο και πολυ φριζαρισμένα (το χειρότερο μου,κι ας έχω ίσια μαλλια).

Τι το ξεχωριστό έχει η Optimum oil repair;
Περιέχει το συμπλεγμα Shine elixir (μπύρα,phytoprotein & ceramides (δες την φωτογραφία απο κάτω για να δεις τι προσφέρει στα μαλλιά μας) καθώς και το Golden oils Coplex που αποτελειται απο abyssinian.macadamia,golden jojoba oils & oleophytokeratin).
Ολα αυτα βοηθουν στην εντατικη επανορθωση της τριχας,θρεφοντας την και ενισχυοντας την υγρασια της.



Mε απλα λογια,εμεινα πολυ,πολυ ευχαριστημενη!
Το σαμπουαν καθαριζει σε βαθος τα μαλλια μου χωρις να τα ξηραινει,το μαλακτικο τα ξεμπερδευει και τους χαριζει απαλοτητα. Μια φορα την εβδομαδα χρησιμοποιω την μασκα για πιο πλουσια ενυδατωση και νοιωθω  τα μαλλια μου ακομα πιο απαλα.
Τελος πριν λουστω απλωνω μικρη ποσοτητα απο το λαδακι απο την μεση και κατω,με εμφαση στις ακρες που ειναι πιο ξηρες και επειτα τα στεγνωνω με πιστολακι.
Αποτελεσμα?
Μαλλια απαλα στο αγγιγμα,φριζαρισμα τελος (αυτο με ενθουσιασε τρομερα) και πολυ,πολυ λαμπερα! Δεχτηκα κομπλιμεντα για την λαμψη :)
Οταν δε τα ισιωνα και λιγο με το σιδερο,το αποτελεσμα θυμιζε μαλλι κομμωτηριου οπως μου ειπε μια φιλη! Πολυ μ'αρεσε αυτο! (θα τα δειτε κι εσεις σε βιντεο συντομα τα μαλλια μου και τα προιοντα,και ισως.....τα δοκιμασετε κιολας!).

Τεραστιο συν η τιμη τους καθως και οι προσφορες που βαζουν συχνα-πυκνα.

Αν με πιεσετε να σας προτεινω μονο ενα προιον,θα ελεγα το λαδακι. Αλλα και το σαμπουαν. Χμμ και η μασκα ομως κανει διαφορα... Εεεε δυσκολευομαι τωρα!
Σιγουρα σαμπουαν και λαδακι.


Πρωταγωνιστρια στο διαφημιστικο ειναι η Θωμαής Απέργη,πως σας φαινεται; Θεωρω οτι ειναι πανεμορφη και εχει υπεροχα μαλλια!

Αυτα τα ολιγα απο μενα κοριτσια μου!!
Νιωθω ομορφα που εγραψα στο μπλογκ μου,θα το ξανακανω συντομα νομιζω!

Εχετε δοκιμάσει μήπως την σειρα; Aποψεις;

Πολλα φιλια,
Αρτεμη..

9 σχόλια:

  1. με τοσα καλα λογια που διαβαζω για τα προιοντα αυτα , θα τα δοκιμασω ! ωραια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω θα σου αρεσουν εξισου! Σ'ευχαριστω!

      Διαγραφή
  2. Η orzene εχει τα πιο επικα προιοντα!Πολυ καλο ποστ <3

    Αλεσσα,
    http://iglitteraddicted.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία δεν λεω τα προιόντα της ORZENE αλλά τα δικά μου τα μαλλιά που είναι κανονικα μου τα λαδωνει πολυ γρήγορα βρε Αρτεμή μου..άσε και εχω αγοράσει πολλα σαμπουάν και τώρα τα χρισιμοποιώ πως και πως για να τα τελειωσω.Η ΜΆΣΚΑ ΠΆΝΤΩΣ ΤΕΛΕΙΑ όπως και το conditioner.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου είμαι καινούρια blogger... αν θες ρίξε μια ματιά...http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε περιμένω στο μπλογκ μου να μου πεις την αποψη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi there! I'm writing from Italy I tryied these amazing products, but now is impossible to find in Italy and also in internet... Kindly do you know where (websites) I can buy and ship to Italy? Thanks.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου! Μόλις ανακάλυψα τη σελίδα σου κι έχω εντυπωσιαστεί! Περιμένω με χαρά και άλλα άρθρα σου! Φιλάκια!

    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή